تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۳۰۹۹۹۴

تشکیل بهترین تیم پزشکان متخصص در تاریخ کهگیلویه / رنگین کمان «داوری» در بیمارستان دهدشت / اجرای ۱۹ پروژه عمرانی در شهرستان

۰
کبنا ؛ظهر امروز نشست خبری شبکه بهداشت و درمان، شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه در این مرکز برگزارشد.

کوروش داوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، ضمن گرامیداشت روز پرستار، گزارشی از خدمات این مرکز را ارائه داد.
کوروش داوری گفت: از ابتدای مهر ماه سال ۹۷ مجتمع آموزش عالی شهرستان مبادرت به پذیرش دانشجو در رشته‌های بهداشتی و درمانی خواهد کرد و نیروی انسانی متخصص در رشته‌های بهداشتی درمانی به عرصه خدمت ورود می کند.
داوری با بیان اینکه آرایش تیم تخصصی بیمارستان امام خمینی دهدشت به گونه‌ای است که کهگیلویه در تاریخ خود چنین رنگین کمانی را در منشور تخصص، به چشم ندیده است، تصریح کرد: این مهم به علت توجه ویژه دکتر ایلامی به مناطق محروم میسر شده است که تابلویی از ایمنی سلامت را در سطح شهرستان به واسطه این پزشکان متخصص و فرهیخته طراحی نمود که می‌توان ایشان را امیر کبیر بخش سلامت کهگیلویه خواند.
وی افزود: این پزشکان متخصص ماهانه به ۸ هزار بیمار خدمات ارائه می‌دهند.
مدیرشبکه بهداشت  ودرمان کهگیلویه  ادامه داد به طور میانگین روزانه ۵۰۰ نفر به اورژانس سرپایی  بیمارستان امام خمینی دهدشت مراجعه و توسط پزشکان عمومی ویزیت می‌شوند، همچنین ماهانه حدود ۳ هزار بیمار بستری، به طور میانگین ۴۰۰ زایمان که نیمی از آن‌ها سزارین می‌باشد، ۱۵ هزار بیمار سرپایی، ۱۱۸ هزار بیمار مراجعه به تزریقات حاصل تلاش مجموعه عوامل سلامت در بیمارستان امام خمینی دهدشت می‌باشد.
داوری بیان داشت: تیم پزشکان متخصص شهرستان شامل ۵۱ پزشک می‌باشند که در رشته‌های مختلف خدمات درمانی ارائه می‌دهند. وی  با بیان اینکه خدمات اولیه بهداشتی در قالب ۱۴ مرکز بهداشتی و درمانی و ۸۷ خانه بهداشت، ۱۰ پایگاه سلامت از خدمات مراکز بهداشتی درمانی در روستا و شهر می‌باشند تصریح نمود: مهم‌ترین رسالت طرح تحول نظام سلامت  دولت تدبیر و امیدکه ایجاد زمینه ایمنی سلامت را برای محروم‌ترین اقشارایجاد نموده است ۲۳ پزشک عمومی و ۲۳ ماما دستاورد این طرح می‌باشد.
داوری  در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های نماینده شهرستان در دوره کاری دکتر ایلامی ۱۹ پروژه  عمرانی در شهردهدشت  و روستاهای اطراف در حال پیشرفت می‌باشد که برخی به بهره برداری رسیده و برخی از ۱۰ تا ۸۵ درصد در حال پیشرفت می‌باشند.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه این پروژه‌ها را این کونه شرح می‌دهد: ۵ مرکز خدمات جامع سلامت، ۷ پایگاه سلامت، ساختمان ستاد شبکه، مرکز تسهیلات زایمان بیمارستان، کلنیک تخصصی، اورژانس بیمارستان، خانه بهداشت، ساختمان مجتمع آموزشی بهورزی، از جمله این پروزه ها می‌باشند.
وی  در پایان مطرح کرد: با راه اندازی کلنیک دوم در بیمارستان امام خمینی دهدشت شاهد خواهیم بود که  تراکم مراجعه کنندگان به اورزانس سرپایی دهدشت به طور ملموسی کاهش سرعت خدمت رسانی بالاتر می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1