تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۳۰۹۳۵۸

نشست شورای اداری باشت /عبودی: همه باید از بیت‌المال حفاظت کنند / خواسته‌ مردم مبارزه با تبعیض است (+تصویر)

۴
۰
کبنا ؛ 
نشست شورای اداری شهرستان باشت با محوریت گرامیداشت یوم الله دهه فجر با حضور امام جمعه،  فرمادار ، جانشین فرمانده حوزه بسیج شهرستان و رؤسای ادارات و دستگاه های مختلف در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه شهر باشت در این نشست با اشاره به اهمیت تبیین اهداف انقلاب اسلامی گفت: اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی به گونه ای است که در طول تاریخ هیچ انقلاب و نظامی به استحکام جمهوری اسلامی پیدا نمی شود.
به گزارش کبنا از باشت حجت الاسلام عبودی ابراز داشت: انقلاب اسلامی بدون پشتوانه و با یک هدف الهی و به واسطه خواست مردم بوجود آمده و همین انقلاب موجب شده تا در تمام دنیا تأثیرگذار باشد.
وی الگو کرفتن برخی از کشورها از انقلاب اسلامی را نشانه تأثیرگذاری آن در دنیا دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به واسطه رشادت ها و از خودگذشتگی های مردم در دنیا به جایگاه رفیعی دست یافته و علی رغم همه دشمنی ها و توطئه ها این نظام اسلامی در حال رشد و تعالی است.
امام جمعه باشت بیان داشت: با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی هنوز هم اهداف انقلاب پابرجاست و نکته مهم نیز حمایت مردم از انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام عبودی مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران را وجه تمایز با سایر انقلاب ها دانست و گفت: در طول تاریخ بسیاری از انقلاب ها با زور خود را نگه داشته و به حیات خود ادامه داده اند اما انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که با رأی و خواسته مردم بوجود آمده و بر خلاف کشورهای استعماری،  رهبر انقلاب اسلامی البته با یک واسطه، رییس جمهور، شورای شهر، نماینده مجلس و ... با نظر مردم انتخاب می شوند.
وی افزود: قبل از انقلاب تصویر اینکه کسی در مقابل استبداد و استعمار بایستد و اعتراض کند تصوری باطل بود اما بعد از انقلاب بسیاری از کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در مقابل استعمار ایستاده اند که به عنوان مثال کشور یمن توانسته است با دست خالی در مقابل عربستان، اسرائیل و آمریکا ایستادگی نماید.
حجت الاسلام عبودی وجود نیروی حماس در فلسطین، انصارالله در یمن، حشد الشعبی در عراق ، نیروهای مردمی در سوریه و حزب الله در لبنان را مایه افتخار دانست و ادامه داد: امروزه جمهوری اسلامی توانسته است در خاور میانه تأثیرگذار باشد.
امام جمعه باشت به وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: مردم ایران در هر جا که نیاز بوده وارد شده و سنگ تمام گذاشته اند و در حال حاضر وظیفه ما مسئولین است که با بازگشت به اهداف انقلاب و تبدیل ضد ارزش ها به ارزش اعتماد مردم را به جمهوری اسلامی بیش از پیش بدست بیاوریم.
حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: می توان با همت، اخلاص و صداقت به دوران انقلاب برگشت.
وی جلوگیری از فساد و تبعیض را از راه های جلب اعتماد مردم به انقلاب اسلامی دانست و خواستار حساسیت بیشتر مسئولین نسبت به بیت المال شد.
امام جمعه باشت دهه فجر را فرصتی مناسب جهت نقد این رفتارها خواند و ادامه داد: باید سعی کنیم به مسیر انقلاب برگردیم زیرا در صورت عدم برگشت، ضرر کرده و با ادامه این روند حمایت مردم که پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند را از دست می دهیم.
حجت الاسلام عبودی بیان داشت: در دهه فجر علاوه بر اجرای پروژه ها و بیان اقدامات صورت گرفته  باید به سایر مسائل مانند مبارزه با فساد و اختلاس نیز پرداخته شود هر چند نظام اسلامی  قدرتمندتر از آن است که با فساد و اختلاس عده ای معدود لطمه بخورد.
وی ادامه داد: معتقدیم همه دزد نیستند اما تعدادی دزد بزرگ داریم و در صورت مبارزه با این ها می توان گفت که ما جشن انقلاب گرفته ایم در غیراینصورت جشن ظاهری گرفته ایم و این جشن معنایی ندارد.
امام جمعه باشت خواسته مردم از جشن های ۲۲ بهمن را مبارزه با تبعیض و بی عدالتی بیان کرد و گفت: هر کس در هر جایگاهی هست باید در جهت حفاظت از بیت المال تلاش کند.
مختاری جانشین سپاه ناحیه شهرستان باشت نیز در این نشست گفت: انقلاب اسلامی از سختی ها و گردنه های زیادی عبور کرده و خون های فروانی به پای آن ریخته شده است و وظیفه ما این است که این انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های بعد انتقال دهیم.
وی با اشاره به تلاش دشمنان داخلی و خارجی در کمرنگ جلوه دادن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن افزود: همه مدیران ادارات و دستگاه ها باید دست به دست هم دهند تا اقدامات لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم دهه فجر انجام شود.
مختاری بیان داشت: نباید مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کنیم. مردم از مسئولین توقع  دارند تا  انتظارات آن را تا جایی که مقدور است برآورده نمایند.
وی تصریح کرد: باید جشن های دهه فجر در پایگاه ها، حوزه های مقاومت در سطح روستاها و شهرها به خوبی برگزار شود و مدیران نیز نسبت به تزیین فضای ادارات اقدام نمایند.
 
گفتنی است در این نشست از سوی  سرهنگ رضا چشم مهتاب  فرمانده انتظامی شهرستان باشت از دو تن از خبرنگاران شهرستان تقدیر بعمل آمد.
خبر :فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

شیراز
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه والا ما نمیدونیم شورای اداری فرماندار باید صحبت کنه یا امام جمعه تا جایی که ما میدونیم فرماندار ریس شورای تامین هست و ریس شورای اداری و بالاترین مدیر اجرایی دولت در شهرستان هست ولی امان از یک سطر کوچک سخنان او البته اکه سخنرانی کرده باشه که اگه نگاه کنید هیچ چیری به اسم فرماندار نوشته نشده همش امام جمعه و جانشین سپاه که اینها فقط میتوند در صورت تاید فرماندار و تصمیم فرماندار به عنوان عضو شورای اداری و به صورت مهمان دعوت شوند جهت اطلاع همه عزیزان با تشکر
قلعه گلاب
Iran, Islamic Republic of
. را در ش. جستجو کنید !!!!

خواستید تا آدرس کامل بدم !!!!
آریو
Iran, Islamic Republic of
سی مسولان ما خداوکیلی...
تقی
Iran, Islamic Republic of
مایه افتخار ما هیچ زمانی.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1