تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۳۰۹۳۴۳

جدال صدرنشینان با تساوی به پایان رسید/ برتری مقتدرانه بانوان نفت/ احداث مجتمع ورزشی در زیلایی

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/277077/photo_2018-01-21_14-21-10.jpgدر گرامیداشت روز جهانی تغذیه سالم، همایش پیاده روی خانواده در شهرچرام برگزار شد
در گرامیداشت روز جهانی تغذیه سالم، همایش پیاده روی خانواده در شهرهای چرام و بهمئی برگزار شد.
در همایش پیاده روی شهر چرام که از روستای اقلچین چرام تا بی بی رشیده و به مصاف ۴ کیلو مترو با حضور جمع زیادی از مردم ورزش دوست این روستا برگزار شد، به قید قرعه به ۲۵ از شرکت کنندگان جوایزارزنده و نفیس البسه ورزشی و کارت هدیه اهدا شد.
این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام و هیات ورزش‌های همگانی و خانه بهداشت شهر چرام برگزار شد.
نظیر این همایش در شهر بهمئی برگزار شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/277078/photo_2018-01-21_14-21-39.jpgجدال صدرنشینان با تساوی به پایان رسید
در هفتهٔ سوم دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم ماهان گچساران برابر مهمان خود متوقف شد.
از هفتهٔ دوم دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم ماهان گچساران مقابل حریف آبادانی متوقف شد.
در این دیدارکه در سالن شهید بشارت شهر گچساران برگزار شد، دو تیم ماهان گچساران و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.
با این تساوی تیم ماهان گچساران چهار امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پالایش نفت آبادان در صدر جدول گروه ۳ مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.
تیم فوتسال ماهان گچساران در هفتهٔ سوم این مسابقات روز جمعه ۶ بهمن ماه در شهر شاهین شهر به مصاف تیم هاپپر مارکت این شهر می‌رود.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/276683/photo_2018-01-20_11-30-57.jpgبرگزاری کارگاه آموزش قبل از ازدواج در شهرستان چرام
معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کارگاه آموزش قبل از ازدواج در شهرستان چرام برگزار شد
در جهت ارتقای سطح دانش زوج‌های جوان، کارگاه آموزش قبل از ازدواج در شهرستان چرام برگزار شد.
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت: با توجه به اینکه در سالهای اخیر متاسفانه ازدواج‌ها موفق نبوده و خیلی از ازدواج‌ها به طلاق منجر شده‌اند، بنابراین در تمامی شهرستان‌های کهگیلویه آموزش‌های قبل، حین و پس از ازدواج توسط سازمان‌های مردم نهاد در حال برگزاریست.
شاکری ادامه داد: در این راستا توسط موسسه سرزمین سبز نشاط شهرستان چرام با هدف روشنگری و ازدواج‌های موفق و با حضور ۸۰ نفر از زوج‌های جوان کارگاه قبل و بعد از ازدواج برگزار شد.
معاون فرهنگی و جوانان ورزش استان، هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش آگاهی و توانمند سازی جوانان و زوجین جوان، تقویت بنیان خانواده و ازدواج موفق، اطلاع رسانی و افزایش آگاه‌های مورد نیاز زوجین جوان در روستاها در موضوع روابط آن‌ها و تحکیم خانواده و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق ذکر کرد
این مقام مسئول تصریح کرد: این کارگاه در روز ۲۷ دیماه در محل دبیرستان نمونه دولتی عفت شهر چرام برگزار شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/276589/photo_2018-01-20_09-47-04.jpgبرگزاری کارگاه آموزش‌های پیش ازدواج جوانان در دهدشت
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از برگزاری کارگاه آموزش‌های پیش از ازدواج جوانان در شهر دهدشت و روستاهای حومه غربی خبر داد.
نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با بیان این خبر گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با همکاری موسسه قرب مهر ایثار اقدام به برگزاری کارگاه آموزش‌های پیش از ازدواج جوانان در شهرستان کهگیلویه و روستاهای حومه غربی کرده است.
نیکویی زاده هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش آگاهی و توانمند سازی جوانان و زوجین جوان، تقویت بنیان خانواده و ازدواج موفق، اطلاع رسانی و افزایش آگاه‌های مورد نیاز زوجین جوان در روستاها در موضوع روابط آن‌ها و تحکیم خانواده و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق ذکر کرد.
نیکویی زاده تصریح کرد: این کارگاه در روزهای ۲۷ و ۲۸ دیماه در خانه کارگر و دانشگاه علمی کاربردی دهدشت و روستاهای حومه غربی دهدشت برگزار شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/276549/photo_2018-01-20_07-47-15.jpgدر هفتهٔ چهارم سوپر لیگ فوتبال باشگاه‌های استان ۱۴ گل از خط دروازه‌ها گذشت
در هفتهٔ چهارم دور رفت رقابت‌های سو پر لیگ فوتبال باشگاه‌های استان پنج دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و ۱۴ گل از خط دروازه‌ها گذشت.
د رهفتهٔ چهارم فوتبال سوپر لیگ باشگاه‌های استان ۱۴ گل از خط دروازه‌ها گذشت.
از هفتهٔ چهارم دور رفت رقابت‌های سوپر لیگ فوتبال باشگاه‌های استان کهگیلویه وبویراحمد پنج دیدار در شهرهای استان برگزار شد و این نتایج بدست آمد.
در دهدشت تیم سادات این شهر با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم پاسارگاد چرام گذشت.
دیدار تیم‌های قلات گناوه گچساران و اتحاد قلعه رئیسی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
پرسپولیس دیسموک با یک گل بر تیم استقلال دهدشت غلبه کرد.
در استادیوم تختی شهر یاسوج تیم موسسه آموزش عالی دنا با نتیجه ۲ بر یک تیم ابوذر باشت را شکست داد و تیم پرسپولیس چرام در شهر چرام با نتیجه ۲ بر ۱ تیم بنیاد بهمئی را با شکست بدرقه کرد.
در پایان هفتهٔ چهارم این مسابقات تیم پرسپولیس چرام با ۱۰ امتیار در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد و تیم‌های پرسپولیس دیشموک با ۹ و آموزش عالی دنا یاسوج با ۶ امتیاز دوم و سوم هستند.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/276536/photo_2018-01-20_07-47-31.jpgبرتری مقتدرانه بانوان نفت و گاز گچساران برابر حریف کردستانی
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در مقابل حریف کردستانی صاحب برتری شد.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هندبال بانوان کشور مقابل حریف کردستانی به پیروزی رسید.
از هفتهٔ یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم نفت و گاز گچساران میزبان تیم هیات هندبال کردستان بود.
در این دیدار که روز جمعه ۲۹ دیماه و از ساعت ۱۰ در سالن پد خندق شهر گچساران برگزار شد، دو تیم هندبال نفت و گاز گچساران و هیات هندبال کردستان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار شاگردان اعظم صمیمی در تیم نفت گچساران موفق شدند با نتیجه ۳۳ بر ۱۵ تیم هیات هندبال کردستان را شکست دهند.
در این دیدار دروازه بان نفتی‌ها واکنش‌های دیدنی مخصوصاً در مقابل ضربات پنالتی متعدد کردستان‌ها از خود به نمایش گذاشت.
شاگردان اعظم صمیمی در تیم هندبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی و با کسب ۱۶ امتیاز و البته یک بازی کمتر نسبت به تیم تاسیسات دریایی تهران در رده دوم جدول لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارند.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/276124/IMG_5099.JPGاحداث مجتمع فرهنگی ورزشی در دهستان زیلایی
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از مصوبات معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بخش مارگون، احداث مجتمع فرهنگی ورزشی در دهستان زیلایی است.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از احداث مجتمع فرهنگی ورزشی در دهستان زیلایی خبر داد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت: یکی از مصوبات معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به استان در بخش مارگون و دهستان زیلایی احداث مجتمع فرهنگی ورزشی در دهستان زیلایی است که اداره کل ورزش و جوانان پیگیر تهیه زمین و اعتبار مورد نظر جهت احداث این مجتمع فرهنگی ورزشی است.
علوی ادامه داد: در بخش زیلایی اداره کل ورزش و جوانان در حال حاضر دو باب سالن ورزشی در دستور کار خود دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: سالن ورزشی روستای برد پهن زیلایی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و سالن ورزشی موشمی زیلایی به مساحت ۶۱۸ متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد دو پروژه در دست احداث توسط دفتر فنی و مهندس اداره کل ورزش و جوانان استان می‌باشد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان تصریح کرد: برای سال ۱۳۹۶ مجموعاً یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای این دو پروژه تأمین اعتبار شده که بزودی مناقصه آن‌ها انجام خواهد شد.
علوی از احداث یک باب چمن مصنوعی در دهستان زیلایی خبر دادو بیان داشت: در صورت تأمین زمین این پروژه در این منطقه محروم احداث خواهد شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/276100/photo_2018-01-17_10-25-11.jpgکارگاه آموزش‌های پیش از ازدواج در شهرستان بویراحمد
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کارگاه آموزش‌های پیش از ازدواج در شهرستان بویراحمد برگزار شد.
معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کارگاه آموزش‌های پیش از ازدواج خبر داد.
رحمت الله شاکری با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت:
کارگاه آموزش‌های پیش از ازدواج با موضوع ازدواج و معیارهای همسریابی در شهرستان بویراحمدبرگزار شد.
شاکری معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود:
اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری موسسه مردم نهاد دل‌های آوای امید جوانان اقدام به برگزاری کارگاه آموزش‌های پیش از ازدواج در شهرستان بویراحمد کرده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش آگاهی و توانمند سازی جوانان و زوجین جوان، تقویت بنیان خانواده و ازدواج موفق، اطلاع رسانی و افزایش آگاه‌های مورد نیاز زوجین جوان در موضوع روابط آن‌ها و تحکیم خانواده و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و طلاق ذکر کرد.
شاکری افزود: در هفته‌های آینده کارگاه‌های حین ازدواج و بعد از ازدواج هم در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275957/photo_2018-01-16_09-06-03.jpgنفت و گاز گچساران میزبان هیات هندبال کردستان است
در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم بانوان نفت و گاز گچساران میزبان تیم هیات هندبال کردستان است.
در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم نفت و گاز میزبان هیات هندبال کردستان است.
این بازی روز جمعه ۲۹ دیماه در شهر گچساران برگزار می‌شود و طبق برنامه و از ساعت ۱۰ تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در سالن پد خندق به مصاف تیم هیات هندبال کردستان می‌رود.
در پایان هفتهٔ دهم دور برگشت این مسابقات، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران با ۱۴ امتیاز بعد از تیم‌های تاسیسات دریایی تهران با ۱۶ امتیار (یک بازی بیشتر) و هیات هندبال لارستان با ۱۴ امتیاز در مکان سوم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارد.
 
پیروزی تیم فوتسال ماهان گچساران برابر حریف شیرازی
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275959/photo_2018-01-16_10-13-35.jpgدر هفتهٔ اول دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال ماهان گچساران نماینده استان برابر صدرای شیراز پیروز شد.
در هفتهٔ اول لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشورتیم ماهان گچساران مقابل صداری شیراز صاحب برتری شد.
در این دیدار که در سالن شهید بشارت شهر گچساران و بین تیم‌های ماهان گچساران و صداری شیراز برگزار شد، تیم ماهان گچساران با نتیجه پر گل ۶ بر صفر تیم صدرای شیراز را شکست داد.
تیم فوتسال ماهان گچساران در گروه سوم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با تیم‌های صدرای شیراز، نفت آبادان، معاون تهران، اقلید فارس و شاهین شهر همگروه است.
تیم ماهان گچساران در هفته دوم این رقابت‌ها روز جمعه ۲۹ دیماه درسالن شهید بشارت شهر گچساران میزبان تیم پالایش نفت آبادان است.
دیگر نماینده استان در رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های کشور تیم مارون دهدشت در هفته اول این رقابت‌ها در شهر دهدشت مقابل تیم شادگان به تساوی ۴ بر ۴ رضایت داد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275939/index.jpgچهار هندبالیست‌های نفت و گاز گچساران با تیم ملی عازم کره جنوبی می‌شوند
رئیس هیات هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام چهار ملی پوش هم استانی به همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی خبر داد.
علی ضامن آویش رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت:
۴ نفر از بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران که در اردوی تیم ملی حضور داشتند در لیست ۱۸ نفره بازیکنان تیم ملی ایران قرار گرفتند تا در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کنند.
آویش ادامه داد: مجتبی حیدرپور، مهرداد صمصامی، محمد قاسمی و علی رحیمی ملی پوشان منتخب تیم هندبال نفت و گاز گچساران هستند که در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در کره جنوبی حضور دارند.
رئیس هیات هندبال استان تصریح کرد: مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۲۸ دی ماه آغاز می‌شود و تیم ایران در گروه ۱ با تیم‌های ازبکستان و ژاپن هم گروه می‌باشد.
برای بازیکنان تیم هندبال نفت و گاز گچساران در این مسابقات آرزوی موفقیت داریم.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/275954/photo_2018-01-16_09-27-58.jpgبرگزاری همایش آموزش حقوق شهروندی در یاسوج
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهیگلویه وبویراحمدگفت: همایش آموزش حقوق شهروندی در یاسوج برگزار شد.
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت:
از جمله مسائل مهم حقوق شهروندی در اسلام توجه به کرامت انسان‌ها به عنوان اشرف مخلوقات، ارزش حیات و زندگی افراد، برابری بدون توجه به نژاد، رنگ، پوست و …، هدفمند نمودن خلقت انسان‌ها و بیهوده نبودن زندگی انسان می‌باشد.
شاکری هدف از برگزاری این همایش آموزش‌های حقوق شهروندی بیان کرد و افزود:
این برنامه با همکاری سازمان‌های مردم نهاد آوای امید جوانان و دل‌های پاک دنا برگزار گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1