تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۰۸۳۵۶

آقای استاندار؛ منتظریم تعریف درستی از اعتدال در رفتار و عملکردتان محرز گردد

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛متن ارسالی
با آغاز به کار دولت دوازدهم و انتصاب محمدعلی احمدی و رفتار معتدل ایشان در ابتدای تکیه‌اش بر اریکه قدرت در استان کهگیلویه و بویراحمد، اذهان و افکار عمومی تا حدودی از قید افراطی‌گری و سیاسی کاری متصور بر شایسته سالاری، مراعات حقوق دیگران و تقسیم عادلانه امتیازات شد. استانداری که در یکی از سخنرانی های رسمی خود گفته بود، دوست دارم چند مرد در کهگیویه و بویراحمد پیدا شود و سوای از جناح بازی‌های سیاسی و قوم و طابفه گرایی مشکلات مردم را دنبال کند و در جایی دیگر اظهارداشت که مسائل جناحی را در فرودگاه گذاشتم و به کهگیلویه آمدم؛ اما بعد از گدشت قریب به پنج ماه از دوره مدیریت و انتصاب مجموعه معاونان باز هم همان رفتارهای گذشته و گرایش‌های یک جانبه نهال بی عدالتی، نادیده گرفتن حقوق به اصطلاح خود شهروندی، غفلت از مشکلات اقتصادی و تولید و اشتغال آش و کاسه اسلاف تکرار و به بار نشست و زاویه اعتدال با عدالت روز به روز بازتر و احتمالاً اگر این روند ادامه پیدا کند، این زاویه به جایی برسد که دیگر نامی به نام زاویه نخواهد داشت. گویا شتر دیدی ندیدی! آن سرابی بیش نبود!
عالی جناب استاندار! شما که دمکراسی و رای اکثریت ورد زبانتان است و در تقابل با جناحهای دیگر این کلمات را مدنظر قرار داده و حرف حق تلقی می‌نمایید، چرا در کهگیلویه بزرگ ۶۰ هزار رای مردم را نادیده گرفته و از وکیل بلافصل مردم فاصله گرفتی و دعوای بعضی از نمایندگان با استاندار در فضای مجازی پیچید! این حرمت دمکراسی و احترام به حقوق مردم است؟ شما میدانید که حتی یک کرسی از کرسی شوراهای محلی را در برخی از شهرهای کهگیلویه بزرگ هم ندارید تا چه رسد به کرسی مجلس و ریاست جمهوری...اما قائل به این هستید که چرخ مدیریت به ویژه در کهگیلویه بچرخد و همه چیز یک جانبه پیش رود. ما منتظریم تعریف درستی از اعتدال در رفتار و عملکرد شما و مجموعه مدیرانتان محرز گردد تا دیگر شاهد نارضایتی مردم شریف و شهید داده نباشیم که این خود موجب می شود تا دشمن بی رحم از آب گل الود ماهی گرفته و فرصت پیشرفت و توسعه را از کشور سلب نماید.
 
احمد بی‌سیم‌چی
نام شما

آدرس ايميل شما

چیتاب
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقای بیسیم چی عزیز...واقعا دست مریزاد با این نغز نیکو....
امیدوارم که آقای استاندار به آنچه که گفتند و در برنامه خود داشتند مخصوصا نقطه ی اعتدال عمل کنند....
United States
جناب عالی مقام بی سیم چی !!! شما بفرمایید استاندار چه بکند که به مذاق شما خوش آید ؟! با نماینده کهگیلویه فاصله گرفته را توضیح و شرح دهید . لطفا مشکلات عملکردی استاندار که اینگونه شما را برآشفته را واضح و مصداقی و راه حل پیشنهادی خودتان را هم با صراحت بیان کنید تا خدای ناکرده این برداشت از سوی خوانندگان نشود که شما قصد گل آلود کردن آب به منظور ماهیگیری دوستانتان را دارید و نیتتان اگر خیر باشد بر ای خواننده روشن شود ، ضمن اینکه جهت اطلاع شما عالی جناب ! عزیز ، وزرا و استاندارها و مجموعه ی هیات دولت مستقیم یا غیر مستقیم منتخب رییس جمهوری است که برآمده از رای ۲۴ میلیونی مردم می باشد . البته تاکید می کنم فقط جهت اطلاع شما که انگار خیلی دغدغه ی دموکراسی دارید این را گفتم .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به زعم شما اگر استاندار حداقل نیمی از مدیران استان را از طرفداران رئیسی گذاشت، استاندار معتدل و خوبی هست. ولی اگر از طرفداران رئیسی و مخالفان دولت استفاده نکرد پس اعتدال را رعایت نکرده و میشه آدم بده. تعجب میکنم از اینهمه . و انتظارات بیجای شما. مگر همین چند سال پیش نبود که دولت (به قول خودتان) پاکدست شما همه نیروهای دولت اصلاحات را کنار گذاشت و حتی به نگهبان و مستخدم و همه را عوض کردین و به کسانی که .ن رای داده بودن پست که ندادین هیچ بلکه با بدترین گفتار آنها را در ادارات تحقیر میکردین و آنها.ر میخواندین. در صورتی که همه آنها از برادران دینی و کاربلد و مدیران قوی این نظام بودن و این نظام را مانند دوچشمان خود دوست داشتن و دوست دارند. از قدیم گفتن آگچه را برای خودت نمی پسندی برای دیگران هم مپسند و بالعکس. چی شده که حالا همگی مدعی اعتدال شده اید؟ اگر کسی شما را قبول ندارد و به ایشان پست و مسئولیت بدهی بر خلاف شما عمل کند و چوب لای چرخت بگذارد و جلوی خدمت رسانی و پیشرفت جامعه را بگیرد و با این اعمال باعث ضرر و زیان به دولت شود یعنی که تخلف کرده ای و از اعتدال خارج شده ای.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1