تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۰۸۳۳۲

رئیس بنیاد مستضعفان وارد گچساران شد / هاشمی‌پور: لنده از محرومیت خارج می‌شود

۲
۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: شهرستان لنده از محرومیت خارج می‌شود.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، عدل هاشمی‌پور در فرودگاه گچساران و در مراسم استقبال از رئیس بنیاد مستضعفان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: در این سفر شهرستان “لنده ” به‌عنوان یکی از دو شهرستان پایلوت رفع محرومیت کامل توسط بنیاد مستضعفان کشور در نظر گرفته خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش‌های بنیاد مستضعفان کشور در راستای رفع محرومیت از مناطق محروم کشور افزود: مقرر شده که دو شهرستان در کشور به‌عنوان شهرستان‌های پایلوت رفع محرومیت از سوی این بنیاد انتخاب شود که خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده و مساعدت صورت گرفته از سوی برادر عزیز وارزشمندم دکتر سعیدی کیا یکی از این دوشهرستان در کشور شهرستان لنده از استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
رییس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با تقدیر ویژه از قبول زحمت سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به لنده ابراز امیدواری کرد این سفر منشا خیر و برکت برای رفع مشکلات شهرستان لنده باشد.
نماینده کهگیلویه بزرگ با تشریح توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور خاطرنشان کرد: این بنیاد در راستای تاکیدات همیشگی مقام عظمای ولایت مبنی بر حضور در مناطق محروم اقدام به رفع مشکلات مناطق محروم نموده که این طرح جدید که لنده به‌ عنوان پایلوت آن انتخاب شده نیز در همین راستا است.
هاشمی پور با تجلیل از محبت‌های مقام معظم رهبری به مناطق محروم و دستور ویژه به بنیادها برای حضور در این مناطق ابراز امیدواری کرد مسئولان استان و شهرستان از فرصت سفر رئیس بنیاد مستضعفان حداکثر بهره را ببرند.
این نماینده مجلس گفت: این سفر امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه با پرواز تهران – گچساران انجام گرفت  و دکتر سعیدی کیا از مسیر گچساران وارد کهگیلویه بزرگ خواهد شد.
لحظاتی پیش رئیس بنیاد مستضعفان کشور وارد فرودگاه گچساران شد و مورد استقبال مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت. سعیدی‌کیا برای سفر یک روزه به شهرستان لنده رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
لنده من امده ام
قلعه رییسی من امده ام
دیشموک من خواهم امد
چرام من امده بودم
دهدشت من می ایم
بهمیی من امدم


پتروشمی و پتروفیزیک من امده ام و رفته ام
غافلین
Iran, Islamic Republic of
نماینده وفرماندار گچساران کجا بود که این مسئول را به سرکشی وبازدید گچساران و محرومیت هایش ببرد؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1