تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۳۰۷۸۸۵

چرام و اینهمه حاشیه‌سازی چرا؟

۴
۰
کبنا ؛متن ارسالی
با هر منطقی که بخواهیم در مورد اتفاقات شکل گرفته شهر چرام سخن بگوییم باور کنید که نمی‌شود حاشیه‌هایی را که بعضی فقط برای مطامع شخصی خویش ایجاد می‌کنند سنجید وقبول کنیم که از سر خیر خواهی گفته‌اند، چرا باید فردی از افراد جامعه چرام که اکنون در حال زندگی کردن هستند فقط به فقط بدنبال بهم ریختن فضای جامعه است تا خودرا بعنوان شاخص به افراد ذی نفوذ معرفی کند واز قبل این موضوع جایگاهی را هرچند کاذب نصیب خود نماید.
این افراد متاسفانه عقده‌های فرو خورده دوران نوجوانی و جوانی شان و همچنین کمبودهایی که در طول زندگی متحمل شده‌اند وادار به کارهایی می‌کند تا در مرکز توجه قرار بگیرند واین خوشحالشان خواهد نمود واینگونه احساس می‌کنند که دیگران برایشان ارزش قائل می‌شوند در صورتیکه اینطور نیست بلکه آنهمه توجه حاصل حاشیه سازی‌شان است و کسانیکه به آن‌ها احترام می‌گذارند می‌خواهند از گزند نیش عقرب گونه این طیف آدم‌ها دور باشند تا آسیب نبینند.
به طبع رفتار بیمارگونه این افراد با کمال تأسف بیرون از شهرستان چرام تصویری که دیده می‌شود این است که مردم حتی به فرزندان خودشان هم رحم نمی‌کنند و زیر پای آن‌ها را خالی می‌کنند و اگر از دستشان بیاید طومار و شکواییه بر علیه فرزندان این دیار تنظیم کرده تا نگذارند هیچکدام از فرزندان لایق چرامی بر مسندی تکیه بزند، شاید بر من خورده بگیرید که همه مردم چنین نیستند من هم با شما هم عقیده‌ام اما قبول کنید بیشترین لطمه را از جانب همین افراد نصیب شهر چرام شده و عمده دلیل عدم توسعه و پیشرفت چرام بعلت تنگ نظری افراد بیمارگونه وخود بزرگ بین درون همین شهر است که عامل پس رفت کشتی توسعه گشته است و بازهم متاسفانه بعضی درون همین شهر با چهچه وبه به گفتن پیرامون این افراد آن‌ها را ترقیب کرده تا به اعمال مخرب خویش ادامه دهند و هر روز هم یک مطلبی را ملعبه دست کرده وحول آن حاشیه سازی می‌کنند و سپس با بزرگ نمایی آن مطلب دست به تخریب اندوخته‌های مدیریتی که فرزندان چرام است می‌زنند و باعث می‌شوند همیشه غریبه بر این سرزمین فرمانروایی کند تا فرزند چرام.
ایکاش حداقل تحصیلکرده های مستقل و اهل منطق با درایت و دور اندیشی سد راهی شوند بر افکار بیمار افراد مریض و خود بزرگ بین تا شاید چرام هم به طبع قابلیت‌هایش و فرزندان شایسته‌اش پایگاهی محکم در نزد حاکمان استان بیابند واین افراد نتوانند با شانتاژ و دغل بازی آبروی شایستگان را ببرند وچنان عرصه بر آن‌ها تنگ شود تا جرات پیدا نکنند حتی فرزند مرتکب یک خطای سهوی شده را هم تخریب کنند چه برسد به کسانیکه کوچک‌ترین خطایی ندارند و همه هم و غم شان سربلندی دیار و زادگاهشان است.
بیایید نگذاریم بیشتر از این مانع پیشرفت چرام بشوند دغل بازان متکبر و خود بزرگ بین درون جامعه مان.
سیدقربانعلی موسوی- خبرنگار
نام شما

آدرس ايميل شما

خادمی
Italy
چرام مردمی بافرهنگ و متمدن دارد گفتگوی تمدنها را خیلی دوستدارند
Iran, Islamic Republic of
والا مردم چرام با تمام دنیا فرق دارن. اگر برین دهدشت و لنده و یاسوج و ... چرامی ها سر کار هستند. همشون رو اخراج کنند تا بیان چرام مشغول بشن و غیربومی هایی که در چرام مشغولند برن به جای اونها!!!!! فکر کنم بقیه شهر ها هم از چرام بهتره هم.
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
واقعا زیبا نوشته اید و سرنوشت قومی تغییر نمی کند جز به دست همان قوم.. البته حیف چرام که وارد حاشیه ها بشود و البته شما چون بچه اونجا هستید حتما بهتراز ما اطلاع دارید و بنظرم زیبا نیست که چرام با قدمت تمدن بالا بفرمایش حضرتعالی بازیچه حسادت های کور تنگ نظران شود و تا این نفطه تبدیل به نوزاد نشده بایستی سقط شود. به امید آبادانی ایران و استان و چرام
جرادی
آیا فقط شهر چرام ملاک بومی بودن است یا کل شهرستان ملاک می باشد

مردم در گفتار ددقت بیشتری بفرمایند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1