تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۳۰۶۳۱۲

تذکر ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد به مسوولان؛ تایید خواسته‌های به حق مردم و محکومیت اغتشاشگران

۲
۰
کبنا ؛ 
ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ناآرامی‌های اخیر بیانیهٔ صادر کردند.
به گزارش کبنا، ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در این بیانیهٔ با تذکر به مسئولین برای حل مسائل معیشتی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و ضمن تأیید خواسته‌های به حق مردم، اقدامات غیرقانونی و غیر شرعی اخیر اغتشاشگران و اهل آشوب و بلوا را محکوم کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
" و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرّقوا "
مردم شهیدپرور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد
بی شک صبر و پایمردی شما در صحنه‌های انقلاب اسلامی از جمله در هشت سال دفاع مقدس با افتخار در تاریخ ایران به زیبایی ثبت گردیده و ماندگار خواهد شد.
شما به دنیا نشان دادید و ثابت نمودید علی رغم کمبودها و مشکلات اقتصادی و معیشتی به آرمانهای اسلام ناب محمدی، تفکر امام راحل و تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری وفادار مانده و خواهید ماند.
اینک بعد از چهار دهه ایثار، گذشت و مردانگی، دشمنان قسم خورده و مزدوران خبیث قصد دارند از مطالبه گری بحق شما مردم شریف سوء استفاده نموده و آن را به انحراف برده و امنیت و آسایش عمومی را به ناامنی و بی ثباتی تبدیل نموده و به مقدسات اسلام، شهداء و حتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی جسارت کرده و اموال عمومی را تخریب نمایند. حمایت بی دریغ سردمداران کفر جهانی، صهیونیسم و ارتجاع تکفیری منطقه از آشوبگران، هر انسان بصری را به دوری و پرهیز از این عوامل خودفروخته و خائن رهنمون می‌نماید.
ما ائمه جمعه استان با تذکر اکید به مسئولین محترم برای حل مسائل معیشتی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و ضمن تأیید خواسته‌های بحق شما، اقدامات غیرقانونی و غیر شرعی اخیر اغتشاشگران و اهل آشوب و بلوا را محکوم می‌نماییم، و از شما مردم بصیر و ولایتمدار می‌خواهیم کماکان در دفاع از نظام اسلامی حول محور ولایت فقیه راسخ و استوار بمانید تا به فرموده معمار کبیر انقلاب آسیبی به مملکت نرسد. ما همچنان زبان گویای مطالبات بحقتان خواهیم ماند و از اینکه با شرکت در تظاهرات و تجمعات از آشوبگران تبری می‌جویید در کنارتان هستیم و این همراهی با شما در مسیر امام راحل و ارزش‌های انقلاب را جزء رسالت گران سنگ خویش میدانیم و به حکم آیه " فَاستَقِم کما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَک " راست قامت و استوار در مسیر حق با شما به پیش خواهیم رفت.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد
دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
تا حالا کجا بودید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
اون زمانی که امامان جمعه می گفتند روزی یک وعده غذا بخورید و اشکنه بخورید فکر معیشت مردم که نبودید..کجا بودید تا حالا/؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1