تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۳۰۶۱۸۹

جولان خودروهای پلاک قرمز در خیابان‌های یاسوج / رابطه‌بازی ادارات کهگیلویه و بویراحمد داد مردم را درآورده / مسوولان از نقدها استقبال کنند

۱
۰
کبنا ؛ 
نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر ظهر امروز به ریاست سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده مسؤول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد با اشاره به جولان ماشین‌های پلاک قرمز در ساعات غیر اداری از این وضعیت انتقاد کرد و گفت: گاها دیده می‌شود فرزندان مدیران در نیمه‌های شب با این ماشین‌ها در خیابان جولان می‌دهند و همین مسئله باعث بدبینی مردم به مسؤولان می‌شود.
مسؤول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد افزود: وقتی شرایط به این منوال باشد هزار روحانی بیایند و از اسلام صحبت کنند بی‌فایده است لذا انتظار می‌رود مسؤولان به این وضعیت رسیدگی کرده و با متخلفان برخورد کنند.
وی با بیان اینکه همه شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی هستیم، گفت: متاسفانه برخی اقدامات و اختلاس‌ها در سطح کلان مملکت صورت می‌گیرد و همین موضوع دید مردم را عوض کرده است، وقتی می‌خواهیم در جایی امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهیم به ما می‌گویند به جای اینکه به وضعیت پوشش مردم گیر دهید سراغ مفسدان فی‌الارض بروید.
این مسؤول با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای تخلف می‌کنند اما روحانیت مورد هجمه قرار می‌گیرد، افزود: در ایام نوروز شهرداری مبلغ ورودی به آبشار یاسوج را مصوب می‌کند اما از مسافران و مردم بیش از این مبلغ اخذ می‌شود که مردم از این وضعیت به ما گلایه‌ می‌کنند.
فتاح‌زاده با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر تنها برگزاری نماز به صورت جماعت نیست، افزود: امر به معروف و نهی از منکر فراتر از این موضوع است و لازم است به مسائل جزعی نیز توجه شود که مسائل جزعی خود بالاترین معروفات هستند.
وی عنوان کرد: تخلف گرانفروشی یکی دیگر از منکراتی است که در ایام نوروز مسافران از آن گلایه‌ می‌کنند که امیدواریم در ایام نوروز سال آینده شاهد چنین وضعیتی در سطح استان نباشیم و مسافران با رضایت‌مندی این شهر را ترک کنند.
در ادامه نورائی دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه می‌گویند امر به معروف و نهی از منکر اما اثری از آن در جامعه نمی‌بینیم و امر به معروف و نهی از منکر بیشتر به حروف ناخوانا شبیه شده است.
وی عنوان کرد: یکی از منکرات که در عرصه‌های منابع طبیعی شاهد آن هستیم ریشه‌کنی گیاهان کوهی است که مردم قبل از آغاز فصل بهار وهم اینکه این گیاهان رشد می‌کنند آنها را ریشه‌کن می‌کنند.
این مسؤول در ادامه عنوان کرد: متاسفانه یکی از بیمارستان‌های سطح شهر یاسوج از وضعیت نظافتی ضعیفی برخوردار است و در بخش زنان و زایمان که تنها مختص زنان است حضور آقایان دیده می‌شود که این یکی از منکراتی است که تذکر داده شود.
نورائی عنوان کرد: در بخش ثبت‌احوال بیمارستان نام‌هایی توسط والدین انتخاب می‌شود که اسامی نامانوسی هستند، می‌طلبد اسامی ایرانی- اسلامی در اختیار ثبت‌احوال بیمارستان‌ها قرار گیرد.
دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده از خودروهای پلاک قرمز مورد انتقاد همه است و وقتی مسؤولان ماشین در اختیار دارند لزومی ندارد از ماشین‌های بیت‌المال استفاده کنند این موارد باید اصلاح شود.
سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با گرامیداشت آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت دهه فاطمیه گفت: مهمترین وظیفه این ستاد تبیین اخلاق اسلامی ایرانی است و تلاش برای نهادینه کردن این مهم در موسسات دولتی و غیرودلتی در دستور کار قرار دارد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پوشش در جامعه مهم است اما نباید سایر منکرات را رها کنیم و تنها به این یک مورد بپردازیم افزود: رابطه‌بازی در ادارات یکی از منکراتی است که داد مردم را درآورده است و استخدام‌ها که بارها در رسانه به آنها پرداخته شده طبق قوانین و مقررات باشد و چرا باید مقررات را دور بزنیم.
وی تصریح کرد: یکی از بدترین منکرات این است که در سیستم اداری بتوانیم برای مردم کاری انجام دهیم اما این وظیفه و عمل را رها کرده و انجام ندهیم که این خود از بدترین منکراتی است که یک جامعه می‌تواند دچار آن شود.
این مسؤول با اشاره به آغاز دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت ارزشمند برای بیان خدمات چهار دهه عمر انقلاب اسلامی است، خدمات نظام برای مردم خصوصا جوانان نسل‌های بعد از انقلاب تبیین شود که در زمان طاغوت از چه مشکلات، محرومیت‌ها و تبعیض‌هایی رنج می‌بردیم اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عمران و آبادانی در کشور خصوصاً استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
نظری با بیان اینکه انتقاد سازنده مفید و موجب رفع نواقص‌ها خواهد شد گفت: مسؤولان از انتقادهای به جا و سازنده استقبال می‌کنند اما اینکه مدام در سایت‌ها و رسانه‌ها انتقادها مطرح شود مطلوب نبوده و باعث ناامیدی مردم از دولت و نظام می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: استفاده از خودروهای پلاک قرمز و دولتی در غیر ساعات اداری انتقادی است که در این نشست مطرح شد اما هستند مدیران و مسؤولانی که از این خودروها استفاده نمی‌کنند لذا فقط نیمه خالی لیوان را مورد توجه قرار ندهید و به سایر جنبه‌ها هم توجه کنید.
وی خطاب به روسای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر گفت: به جای اینکه این موارد را در تریبون مطرح کنید که برای مردم مایوس کننده باشد آنها را اطلاع دهید تا با متخلفان برخورد شود.
این مسؤول عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم از آب شرب، برق و سایر امکانات رفاهی برخوردار نبودند، در همین استان کهگیلویه و بویراحمد چه تعداد باسواد و تحصیلکرده وجود داشت و علاوه بر این موارد مردم در چه فضاهایی زندگی می‌کردند اما به برکت نظام و انقلاب، کشور پیشرفت کرده و مردم از امکانات برخودار هستند لذا در کنار انتقادهای سازنده اقدامات صورت گرفته در چهار دهه عمر انقلاب نیز مطرح شود.
نظری عنوان کرد: در اوج جنگ، شاهد تلاش نظام در عرصه سازندگی بودیم و در آن برهه حساس چه سازندگی در همین استان کهگیلویه و بویراحمد شد، خدمات از آن زمان آغاز شد تا به این دولت رسید و دولت دوازدهم هم در تلاش برای خدمات‌رسانی به آحاد جامعه است.
وی با بیان اینکه وظیفه دینی، اخلاقی و ملی ایجاب می‌کند خدمات مطرح شود، گفت: مردم علاقمند به نظام و انقلاب هستند حضور آنها در تمامی صحنه‌ها مهر تاییدی بر این موضوع است پس نباید آنها را مایوس و ناامید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص فضای مجازی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی گفت: فضای مجازی را مدیریت کنیم و در همین راستا از مطالب سازنده و مفید استفاده کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ازادی
Iran, Islamic Republic of
خودروهای دولتی شدن تاکسی سرویس خانواده های مدیران توی شهر وجادها خیلی راحت چلوچشم مردم زن وبچه هاشون سوار میکنن وتو شهر جولان میدن سرویس مدرسه بچه هاشون که دیگه راننده خصوصی دارن واین یکی از ریزترین بی عدالتی ها در شهر ومملکت ماست .. خدا به دادمون برسه هرکی یه پستی میگیره فقط به فکر خودش و فامیلاشه و پول جمع کردن .....
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1