تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۳۰۵۴۹۰

تجمع بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی جلوی خزانه معین استان / ۸۰ میلیارد ریالی که «نه به دار است نه به بار»

۲
۰
کبنا ؛تعدادی از کارمندان بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و ادارات تابعه جلوی خزانه معین به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان اعتراض کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، جمعی از کارمندان بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان از سوی این سازمان در جلوی خزانه معین استان تجمع کردند.

بنا بر این گزارش، در حالی که جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ۲۹ آبان‌ ماه ۹۶ اعلام کرده بود که مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات متمرکز ملی برای مطالبات پاداش بازنشستگان این نهاد و سایر ادارات تابعه اختصاص یافت، و با تخصیص این مبلغ مطالبات و پاداش تا پایان سال ۹۵ بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد و ادارات تابعه در این استان پرداخت می‌شود. اما امروز تعدادی از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه جلوی ساختمان خزانه معین استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات‌شان تجمع کردند.
اسدی یکی از این بازنشستگان در گفت‌وگو با کبنا در این زمینه می‌گوید؛ بیش از یک سال و ۱۷ ماه از زمان بازنشستگی ماها می‌گذرد و در این مدت امروز و صبح می‌کنند و به هر دستگاهی که مراجعه می‌کنیم ما را به اداره دیگری پاس می‌دهند.
وی گفت: ما فقط مطالبات‌مان را می‌خواهیم و نه به دلیل دیگری در اینجا جمع شده‌ایم.
این فرد بازنشسته از سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، ادامه داد: آقای گوهرگانی اعلام کرده اعتبارات آماده است، اما تا الان مطالبات ما پرداخت نشده است و می‌گویند پول و نقدینگی ندارند.

ملک‌فر فرد دیگری از این افراد معترض به عدم پرداخت مطالبات بازنشستگی، اظهار کرد: حدود ۹۰ نفر از سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه بازنشسته شده‌اند که آنها ۱۰ میلیارد تومان از سازمان طلب دارند.
وی افزود: هیچ مبلغی از مطالبات ما اعم از مرخصی و پاداش و سنوات بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه پرداخت نشده است.
محمود زاده فرد معترض دیگری می‌گوید: اکثر این بازنشستگان جانباز و از خانواده‌های ایثارگر هستند و الان فقط حق‌مان را می‌خواهیم و مسوولان نه حق‌مان را پرداخت می‌کنند و نه فرزندم را سرکار گذاشته‌اند.
فرد دیگری گفت: فرزندانم بیکار هستند و از طرفی مسوولان تاکنون برای پرداخت مطالبات‌مان کوتاهی کرده‌اند که انتظار داریم چاره‌ای در این زمینه بیندیشند.
 
به گفته این افراد معترض، هنگامی که به مسوولان خزانه معین استان برای پیگیری مطالبات خودمان مراجعه کردیم، آنها گفته‌اند که تنها برگه‌ای به ما ابلاغ شده، اما هیچ پولی نیامده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بسیجی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار از وعده شما چندوقته گذشته پس کو قولایی که به این بنده خداها داده شد
حمید
Iran, Islamic Republic of
به چه دلیل باید فرزند شما را سر کار بذارند ؟!
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1