تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۰۵۴۰۶

اولین اظهارات «شاهرخ کناری» در فرمانداری بویراحمد؛ حاضر نیستم محافظه‌کار باشم/ تا فساد نباشد مردم چیزی نمی‌گویند

۷
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اصلاً حاضر نیستم که چند صباحی بیشتر برای حفظ میز مدیریتم محافظه‌کار باشم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شاهرخ کناری ظهر امروز در اولین نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، با بیان اینکه توقعاتی از اعضای شورای اداری شهرستان بویراحمد وجود دارد، اظهار کرد: اهداف شورای اداری شهرستان آبادانی و عمران، ایجاد وحدت بین مدیران و رسیدگی به تصمیمات بخشداران این شهرستان است. این اهداف را فقط روی کاغذ نباید بیاوریم، بلکه باید به آن‌ها بپردازیم.
کناری با اشاره به تجمعات اخیر در سطح کشور، افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد از این موضوع مستثنی نبود، و ریشه این اغتشاشات برای همگان روشن است، کشور ایران به دلیل اینکه بیش از ۱۵ کشور همسایه دارد، تهدیداتی همیشه متوجه آن بوده، و دشمنانی قسم‌خورده‌ای دارد که هیچ‌گاه دست‌بردار نبوده‌اند.
وی با بیان اینکه در جنگ‌هایی همچون یمن، سوریه و عراق دشمنان اسلام و این نظام شکست‌های سنگینی خورده است، تصریح کرد: مهم‌ترین استراتژی دشمن قسم‌خورده حمله به داخل مرزهای ایران است، و امریکا و مزدوران آن باوجود تولد داعش، بازهم در عملیات‌های خود علیه ایران شکست خورده‌اند، و اخیراً به بهانه گرانی، تورم و بیکاری اغتشاشاتی را در سطح کشور ایران پایه ریزی کردند، و متاسفانه برخی از عزیزان ما در کشور هم از روی احساسات با شعارها و تخریب اموال عمومی با دشمنان خود همراه شده‌اند.
سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد اضافه کرد: در سطح شهرستان بویراحمد شعار هنجارشکن و تخریب اموال عمومی مشاهده نشده، اما مدیران شهرستان باید هوشیار باشند، که برخی از خواسته‌های این مردم به‌حق بوده، و باید پاسخگوی شهروندان باشند.
کناری با بیان اینکه  این تجمع‌کنندگان از قشر نخبه و تحصیل‌کرده نیستند، بلکه جوانانی هستند که با احساسات شخصی وارد این اغتشاشات شده‌اند، و درخواست پیگیری مطالبات خود را از مسوولان دارند، افزود: دولت و مدیرانی که پشت میز نشسته‌اند، باید پاسخگوی آنان باشند.
وی افزود: مدیران شهرستان باید از محافظه‌کاری دست‌بردارید، و در جمع مردم حاضر و پاسخگوی آنان در همه امور باشند، و همچنین از خودشان دگراندیشی نشان دهند تا جوانان ما برای پیگیری مطالبات خودشان دست به خشونت نزنند.
کناری بابیان اینکه به‌عنوان مسئول باید پاسخگوی عملکرد کاری خود باشیم، افزود: اقداماتی برای بهبود وضعیت جاده‌های شهرستان، فضای سبز، و آب روستایی و شهری انجام بگیرد تا شاهد رفع نگرانی‌های مردم در این زمینه‌ها باشیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد گفت: اصلاً حاضر نیستم که چند صباحی بیشتر برای حفظ میز مدیریتم محافظه‌کار باشم.
وی در ادامه خطاب به مدیران اظهار داشت: مدیری که با خط‌ مشی و سیاست‌های دولت همراه باشد را می‌پذیرم، و ماهانه باید گزارش عملکرد حوزه کاری خودشان را ارائه دهند، اگر مدیری فقط بخواهد عنوان مدیری را با هر شرطی یدک بکشد، نمی‌توانیم باهم کارکنیم، مردم باید در جریان عملکرد مدیران شهرستان بویراحمد باشند، و روزانه فعالیت‌هایتان را به مردم اطلاع دهید که برای کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال چه اقداماتی صورت گرفته است.
فرماندار بویراحمد افزود: اگر مردم اخیراً در سطح کشور تجمع کرده‌اند، پاسخ هیچ مدیری قابل‌قبول نیست، لذا بخشی از مطالبات این مردم به‌حق است، مدیران شهرستان بویراحمد در این پست مدیریتی می‌توانند به برخی از این مطالبات رسیدگی کنند.
وی گفت: مردم تا وقتی که فساد را در برخی از دستگاه‌های اجرایی مشاهده نکنند، دم از فساد نمی‌زنند، این اغتشاشات تلنگری برای مدیران است آن را حس کنید و بدانید مردم مطالبه گر هستند.
کناری بابیان اینکه «دکتر نظری» فرماندار قبلی شهرستان بویراحمد یک فرماندار موفق و کارکشته‌ای بود، گفت: حُسن کار و عملکرد دکتر نظری امروز آن را به جایگاه بالاتری ارتقا داده است، که از زحمات ایشان تشکر ویژه‌ای دارم.
وی بابیان اینکه مدیران نظم و ارتباطات اداری را جدی بگیرند، گفت: عملکرد پروژه‌های عمرانی، جذب اعتبارات و بازدیدهای میدانی را در جلسات شورای اداری شهرستان بویراحمد ارائه دهید، و همچنین مدیران و بخشداران با «یا علی» گفتن، باهم تعامل و همدلی داشته، و به دنبال وظیفه خود باشید.
وی خطاب به مدیران و بخشداران گفت: دنبال حواشی و هوچی گری نباشید، و به حواشی دامن نزنید، تا بتوانیم برای مردم شهرستان بویراحمد گامی به جلو برداریم.
کناری بابیان اینکه شهردار مرکز استان در اولین نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد حضور ندارد، گفت: مدیران و بخشداران شهرستان بویراحمد باید در جلسات شورای اداری حضور پیدا کنند، و عدم حضور مدیری در این نشست قابل‌قبول نیست، هرگونه مأموریت و عدم حضور در این جلسات باید با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دشت روم قاید گیوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس کناری
انشااله در مسیر خدمت به استان و شهرستان توفیق روزافزون یابید
در پاکدلی و صداقت و کاردانی و تعهد و مردمی بودن بی نظیر هستید..
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسن
مظفری
Iran, Islamic Republic of
ناز نفست هنوز یک روز نشده با صداقت شروع به خدمت کرده..همینه که مردم دوسش دارن.موفق باشی کناری
دانشجوی دانشگاه ازاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
توکه اینقدر قانونی هستی مسیولیت مسیول دفترزارع در شورای اداری چیه
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
درود به دکتر کناری مرد عمل
مسکن و شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت ببر احمد می فرمانداری همش باید دشت ریمی بو
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
کناری عزیز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1