تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۳۰۳۸۳۰

برگزاری مراسم ۹دی در باشت / هدایت‌خواه: در فتنه ۸۸، اصل انقلاب را نشانه رفته بودند (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس در جمع مردم انقلابی شهر باشت ولایت پذیری و دشمن شناسی را مهمترین راه های مقابله با فتنه دانست و گفت: اگر گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم از کوره فتنه ها نجات پیدا می کنیم و باید اماده مقابله با فقنه های بزرگتر در کشور باشیم.
به گزارش کبنا از باشت، ستار هدایت‌خواه در حماسه ۹دی شهرستان باشت ضمن گرامی داشت این روز حماسی اظهار کرد :فتنه از قتل هم شدیدتر است .همه ساله در ۹دی جمع می شویم تا فراموش نکنیم چه کسانی فتنه را شروع و برای چه چیزی فتنه شد.
وی افزود: فتنه داخلی است و از درون جامعه اسلامی کسانی به اسم شیعه،مسلمان وارد میدان میشوند که حق و باطل را بهم آمیخته و مردم را دچار تفکر اشتباه می کنند.
ستار هدایتخواه تصریح کرد: کسانی که به قصد دشمنی وارد می شوند همه متوجه می شوند که دشمن است و مقابله می کنند .ولی در فتنه حق و باطل در هم امیخته است و کار سخت می شود.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی فتنه ۸۸ را مدت ۲۰سال دانست و گفت :بعد از پایان جنگ ۸ساله که دشمن دید نمی تواند در برابر ایران بایستد به این نتیجه رسید که کارشناسان و اتاق های فکر را به کار بگیرد که ایران را چگونه از پای دربیاورند.
وی افزود: ۶۰موسسه را ایجاد کردند که بعد از شوروی کار فروپاشی جمهوری اسلامی ایران را داشتند. آنها بررسی کردند و سناریوهای مختلفی را برپا کرند که موضوع آن ها کدام راه به ایران؟ بوده و سناریوها را بررسی کردند که ایران را از پای در بیاورند.
هدایتخواه در ادامه گفت: هجوم نظامی و فشار های خارجی ایران را منسجم تر می کند و در قرن های پیش هم در جنگ های مختلف به این نتیجه رسیده بودند .
وی فتنه سقیفه را مهمترین فتنه ها در جهان اسلام دانست و گفت: در داخل کشور اسلام ناب علوی و محمدی(ص) وقتی بین مسلمانان فتنه به پا کردند توانستند آنها را از پای در اورند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: تجربه نشان داده که مسلمانان خودشان باید خودشان را از پای دربیاورند .فتنه گران با فتنه داخلی سال ۸۸ کشور را از پای دراورند.
وی افزود:آقای مـکین در یکی از سخنرانی های خود در سال ۸۴ میگوید ما نظام ایران را با پرچم های سبز از بین میبریم.
وی با اشاره به ماجرای تفتیش ویلای بهزادیان و معاون وزیر اطلاعات وقت در صورتجلسه آن زمان، بیان کرد: ما باید یک اسم کوتاه،زیبا و جذاب برای این مورد استفاده کنیم و رنگ سبز را که برای ایران مهم است، طراحی کردند.
هدایتخواه با اشاره به فعالیت های برخی اشخاص و فراهم کردن زمینه های رسانه ای در ان زمان،اظهار کرد:برای خبرنگاران ما دوره های اموزشی برای فتنه گذاشتند و همچنین خبرنگاران را از واشینگت پرس انتخاب کرده و شبکه های مجازی مانند یوتیوپ،توییتر و فیسبوک در آذرماه۸۷ فعال کردند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس افزود:اسناد و مدارکی پیدا شد که سناریو این بوده که اگر انتخابات پیروز میشد،مردم باید راهپیمایی را ادامه می دادند تا ولایت فقیه و شورای نگهبان را از قانون کشور حذف کنند و در صورت شکست آنها، بگویند در انتخابات تقلب شده است.
هدایتخواه عنوان کرد: در ۹دی مردم در یک نیم روز ۲۰ سال و هشت ماه برنامه ریزی فتنه گران را خنثی کردند.
وی افزود: مردم با بصیرت فهمیدند دشمن اصل انقلاب را نشانه گرفته و با حضور و بصیرت خود، فتنه را خنثی کردند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس جمهوری اسلامی ادامه داد:ما در دوره اخرالزمان هستیم و این دوره فتنه های بسیاری رخ می دهد که باید حواسمان را جمع کنیم.
وی گفت: اگر مردم از اسلام روی برگردانند و احکام خود دور شوند، موتور انقلاب خاموش می‌شود.
هدایتخواه با اشاره به دو نکته مهم بیان کرد: اگر دو موضوع را عمل کنیم از فتنه های آخر الزمان در امان می مانیم؛ اول حمایت و اطاعت از ولایت فقیه است که نباید جلوتر از ایشان راه بروریم و پشت سر ایشان که موضوع را می داند، خالی کنیم.
این استاد دانشگاه و فعال فرهنگی در استان افزود: دومین مورد دشمن است که باید عنوان کرد دشمن چه کسی را حمایت می کند؟ و دشمن از چه کسانی خوشش می اید؟ و باید از این افرادی که دشمن حمایت می کند فاصله بگیریم.
هدایتخواه در پایان گفت: اگر گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم از کوره فتنه ها نجات پیدا می کنیم و باید اماده مقابله با فقنه های بزرگتر در کشور باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین ظهرابی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم و مسئولین در گرامیداشت یوم الله ۹ دی ماه، ابراز داشت: ۹ دی ماه متعلق به هیچ حزب و گروه خاصی نیست و هیچ کس حق ندارد این روز را به نام خود مصادره کند.
وی افزود: این روز متعلق به مردم بصیر و انقلابی ایران است که بار دیگر به ندای رهبر خود لبیک گفتند و با حضور به موقع فتنه را خنثی و فتنه گران را رسوا کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ظهرابی بیان داشت: امروز نیز همانند سالهای گذشته آمده ایم تا با آرمان های انقلاب و رهبری فرزانه تجدید بیعت کنیم .
وی با بیان اینکه مردم ما در هر زمان که نیاز است با بصیرت و آگاهی به صحنه می آیند، ادامه داد: ملت ایران یک بار در سال ۵۸ با فرمان امام خمینی «ره» در صحنه حضور یافته و با رأی خود به جمهوری اسلامی، آن را پذیرفته و در سال ۸۸ نیز با لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که رأی ما همان رأیی که در سال ۵۸ دادیم و فکر و اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی همان فکر و اندیشه امام راحل است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت در ادامه خطاب به فتنه گران و حامیان آنها، گفت: فتنه گران و حامیان آنها فراموش نکنند که اگر بخواهند همان مسیر را بروند مردم ایران بار دیگر به صحنه می آیند و حماسه دیگری را خلق می کنند.
حجت الاسلام ظهرابی با تقدیر از حضور مردم باشت در این مراسم، آنها را مردمی فهیم و بصیر توصیف کرد و افزود: مردم باشت همانند مردم استان و کشور حضوری حماسی داشتند.
وی در پایان از دستگاه ها و ادارات شهرستان باشت به جهت همکاری در برگزاری مطلوب این مراسم تشکر کرد.
خبر فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

زیرتل..
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه چرانمیگی که عامل اصلی .بودکه الان دیگه ماهیتش برای همتون مشخص شد...
آریو
Iran, Islamic Republic of
انگار و همه روستاها آدم جمع کردین؟؟؟؟؟؟؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1