تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۳۰۳۶۲۷

آیا در روز ۹ دی  باید جای عده ای از مسئولان را خالی دید؟

۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛رضا مرادی طوف خیمه
آنان که دل در گرو نظام دارند می‌آیند، آنان که قدم‌هایشان با مردم هماهنگ است می‌آیند، آنان که همایش و جلسه و نقد لابی را بر همپایی با مردم در یک ترازو قرار می‌دهند نمی‌آیند.
۹ دی روزی است که حضور همه مقامات و مسؤولان باید در آن چشمگیر باشد. ۹ دی روزی است که مردم با حضور خود در مهم‌ترین و حساس‌ترین میدان سیاسی و تاریخی کشور، خط و مرزهای خود را به فتنه گرانی که برای حفظ منافع خود از نام مردم هزینه می‌کردند به خوبی معین کرد.
۹ دی روز هم افزایی مردمی با نظام  است، در روزی که مردم با درخت تنومند نظام و کاشته دستان مبارک خمینی کبیر(ره) پس از تلاش و معماری فرو ریخته فتنه گران در این روز بیعت می‌کنند اما آیا با توجه به شرایط حساس کنونی و خط بندی های داخلی و خارجی از فتنه ۸۸ حضور عده ای از مسئولان  را باید در راهپیمایی مردمی ۹ دی همچون سال های گذشته خالی دید ؟
فراموش نکنیم این مردم همان مردمی بودند که با انتخاب ما را بر کرسی تصمیم گیری در بهارستان ملت و برای تعیین سرنوشت کشور برگزیدند.
پس باید گفت: فردا روز آزمون مسئولان در همراهی با پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امید است حتی با کج نشستن، گفتار خود را راست با مردم در میان بگذاریم و به ارزش‌ها و اعتقادهای مردمی دهان کج نکنیم و روز ۹ دی را تسویه حساب سیاسی خود با جریان مخالف قلمداد نکنیم.
مردم که وام‌دار امام و انقلاب هستند همیشه برادری خود را در میدان‌های مهم تأثیرگذار به نمایش درآورده‌اند، امید است روز ۹ دی شاهد عدم حضور شخصیت‌هایی نباشیم که حسابشان در دولت باشد ولی قدم هایشان در ناکجا آباد.
معتقدیم همه آنان که هم‌اکنون در هوای نظام مقدس جمهوری اسلامی نفس می‌کشند حضورشان در۹ دی یک وظیفه  قلمداد می‌شود.
انتخابات، روز قدس،گرامی‌داشت دهه فجر،۹ دی و…همیشه مردم در این روزها که از حساس‌ترین بزنگاه‌های تاریخی انقلاب بوده است حضوری چشمگیر یافته‌اند، پس هیچ توجیهی برای فرار از حضور در میان مردم آن‌هم در روزهایی که همین مسؤولان به‌ وسیله آن‌ قدرتی را که هم‌اکنون در اختیار دارند را به دست آورده‌اند، دلیلی بر عدم شرکت در چنین روزهایی بیان کنند.
ما نویسندگان همیشه  حضور چشمگیر مردم را همه عرصه در حق مطلب بیان می‌کنیم، ولی امید است این بار همه دست اندرکاران نظام، آنان که در هر تشکل سیاسی جبهه‌ای دارند، آنان که هر تفکر مردمی را هدایت می‌کنند، آنان که تاکنون فتنه ۸۸ را نپذیرفته‌اند و درخصوص آن کلامی سخن به زبان نرانده‌اند در ۹ دی با حضورشان به مردم ثابت کنند در همه عرصه‌ها در کنار مردم به عنوان یکی از وام داران اصلی نظام هستند و ما نویسندگان را به زدن تیتری با عنوان “آشتی با ۹ دی”همراهی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

قیطاس
Iran, Islamic Republic of
برادر جان
شفاف تر میگفتی منظورت کیه
کردلو
Iran, Islamic Republic of
درود بر رضا مرادی طوف خیمه
پيمانكار
Iran, Islamic Republic of
فردا معلوم میشه
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
ما نویسندگان خخخخخخخخ

خودشو نویسنده میدونه حاجی
رها
Iran, Islamic Republic of
نه خیر برادر باید با . و ببریشون اونایی که هم اومدن..
رها
Iran, Islamic Republic of
اینم اومده .
رها
Iran, Islamic Republic of
اینم اومده برا. مگه میشه مردمو .
ساغر
Iran, Islamic Republic of
. که میخوای مردمو ب.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
. میخواد بگه که چرا تاجگردون در مراسم سالگرد ۹دی شرکت نمیکنه؟ ولی. از یک طرف میخواد بگه که من اصولگرا هستم و به اونا بگه که من طرفدار شما هستم و از این طرف هم هوای نماینده و باند نماینده در شرکت نفت را داشته باشه. بابایی تو که. چیزی ننویس. یا مثل سیدجواد فدایی شجاع و نترس باش یا چیزی نگو. نویسنده باید شجاع و نترس باشه.
باران
Iran, Islamic Republic of
سی یو و.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1