تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۰۳۵۹۱

مانور زلزله و امداد و نجات در چرام برگزار شد(+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛مانور امدادو نجات زلزله با همکاری شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا از چرام,به مناسبت  هفته بلایای طبیعی مانور زلزله وامداد ونجات توسط شبکه بهداشت وهلال احمر ودیگر اادارات شهرستان چرام برگزارشد.

جعفری:مداخلات بهداشتی بعداز زلزله در کاهش خسارات تاثیرگذار است.
جعفری مدیریت شبکه بهداشت ودرمان چرام در خصوص چگونگی عملکرد شبکه بهداشت در حاشیه این مانور و در جمع خبرنگاران  اظهارداشت:  به مناسبت هفته بلایای طبیعی وزلزله مانورامداد ونجات توسط همکاران در شبکه بهداشت انجام گرفت ، مداخلات بهداشتی صورت گرفته در بخشهای بهداشت محیط وبهداشت خانواده  وبهداشت حرفه ایی ومبازره با بیماریهای واگیر وغیر واگیر ، بهداشت تغذیه وروانی بصورت عملی توسط همکاران انجام پذیرفت .
وی افزود: در بخش خانواده رسیدگی به زنان باردار و کودکان وسالمندان نوزادان صورت پذیرفت ، مهم ترین کار انجام گرفته مبازره با بیماریهای واگیردار مثل اسهال واسهال خونی که اگر بموقع انجام نشود خسارات جبران ناپذیری متوجه صدمه دیدگان زلزله زده خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت چرام گفت :کنترل آلودگی آب وفاضلاب ومواد غذایی وکلرزنی آب از کارهای مهم است که اگر بموقع انجام شود از خسارات بیشتر جلوگیری خواهد کردوجلوگیری از خسارات جوندگان وخزندگان در هنگام زلزله اهمیت زیادی دارد که همکاران پر تلاش بموقع اقدام به آن کردند .
وی تصریح کرد:در خصوص بهداشت مواد غذایی وکنترول انبارهای غذایی وتقسیم مکمل های خوراکی مثل ویتامین دی ومولتی ویتامین در میان آسیب دیدگان از جمله کارهای مهم پس از حادثه زلزله بشمار می رود
مدیرهلال احمر چرام:آمادگی کامل امدادگران چرام در حوادث و بلایای طبیعی
در ادامه این مانور مدیرهلال احمرشهرستان در جمع خبرنگاران  که خبرنگاران با اشاره به برگزاری این مانور در هفته بلایای طبیعی وزلزله که از پنجم تا هشتم دیماه برگزار می شود بیان کرد:جمعیت هلال احمر بهمراه کلیه نیروهایش درمانور امداد ونجات شرکت تا اگر اتفاقی  رخ دهد آمادگی لازم را داشته باشند به همین خاطر در مانور اضطراری که بهمین منظور صورت گرفت  بیش از سی نفر از نیروهای هلال احمر در این مانور شرکت کردند.

علمد اردستور گفت :امدادگران از  درجه بالای نجات گر دو وایثارگر یک برخوردار بودند وبا تمام توان در مکان بافت قدیمی شهر چرام تمام نیروهای امدادی با آمادگی کامل وارد شده ومصدومین ومجروحین رابه اورژانس و مکانهای بهداشتی درمانی انتقال دادندوما بتوانیم در طرحی که در سراسر کشور انجام می شوددرمقابل حوادث وبلایای طبیعی آمادگی لازم را داشته باشیم.
وی افزود: از کسانیکه مایل هستند درشهر چرام با هلال احمر همکاری کنند دعوت می کنیم مراجعه کنند واین دوره ها را بگذرانند تا انشالله هر خانواده یک امداد گر داشته باشند که اگر حوادث این چنینی پیش آمد کمک های در سطح اول را انجام دهند تا نیروهای امدادی در محل حاضر شوند.
مدیرهلال احمر چرام در پایان تصریح کرد: از همه کسانی که در این مانور حضور داشتند از دوستانم در هلال احمر کهگیلویه ، شبکه بهداشت ودرمان چرام و تمام نیروهایی که در مدیریت بحران هستند و واصحاب رسانه که از بدو شروع مانور ما را همراهی کردند تشکر و قدردانی می کنم.
تصاویر:

نام شما

آدرس ايميل شما

باران
Iran, Islamic Republic of
بیشتر به مانور عکس گرفتن شباهت داره تا زلزله
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1