تاریخ انتشار
شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۳۰۲۲۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اهل رابطه‌بازی و معامله نیست

۲۱
۰
کبنا ؛علی نوری‌زاده
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «وقتی استاندار نمی‌داند»[کلیک کنید] علی نوری‌زاده یکی از مخاطبان سایت به این مطلب واکنش نشان داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
اگر قبای استانداری پیش شماها گشاد و بزرگ به نظر می‌رسد نزد دکتر احمدی خیلی ریز و شاید به چشم هم نیاید، مشاور وزیر نفت و رئیس دانشگاه تربیت مدرس تهران را با استانداری کوچک‌ترین استان کشور مقایسه نکنید.
 
اگر دکتر احمدی خشمگین و قانونمند نباشد بعضی از برادران تملق‌گو استانداری را به قهوه خانه مشتی رجب تشکیل می‌دهند و عده ای دیگر از سیاسیون استانداری را پاتوق سرای خود می‌کنید.
در مدت خدمت دکتر احمدی بعد از گذشت سی سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی شهرهای ابدانان و دهلران فاقد گاز بودند و با همت دکتر احمدی گازرسانی به شهرها و تمام روستاهای حومه با اجرای ۲۶۱۲ کیلومتر و بامبلغ صد و ده ملیارد تومان اعتبار و افزایش شمار مشترکان روستایی از ۲۳ هزار مشترک در سال نود دو به ۶۹ هزار رسانیده است وی در طول مدت خدمت ایشان پروزه بزرگ تونل کبیر کوه به طول پنج هزار و شیصد متر را شروع و نزدیک به شصت درصد آن را به انجام رسانید و این پروژه دهلران را از بن بست خارج می‌کند و مسیر اتبات و عالیات را نزدیک می‌کند و هزاران کار دیگر که در مدت خدمت ایشان پیگیری و به اتمام رسیدند.
 
اگر چه آقای فیلی از همشهریان دکتر احمدی می‌باشد ولی تا جایی که ما یاد داریم هر کس برای ارتقا همشهری و بستگان سعی می‌کند آن را در جاهای بزرگ‌تری منصوب کند نه اینکه از معاونت عمرانی استانداری استان مرکزی به معاونت استانداری کهگلویه که گوشه ای از استان مرکزی می‌باشد منصوب کند.
در تغییر استاندار هر استان تیم جدید یک امر طبیعی است.
اگر چه دکتر احمدی در تغیر مدیران تنها از معاونین و حوزه استانداری شروع کرد و نیروهای حامی دولت را منصوب کرد و مطمئنن در تغیر آن‌ها واکنش‌های وجود دارد که ان هم یک امر طبیعی در این استان است
جدیداً برادری به نام نصیری جهان آباد به حمایت از دکتر خادمی و بقول حمایت از مردم استان کهگلویه و بویراحمد واکنش‌های غیر اخلاقی به دکتر احمدی نشان داد که دور از شان مردان مهمان نواز و اخلاق مدار استان کهگلویه و بویراحمد هست که در تمام طول تاریخ مهمان خود را اینگونه خطاب نکردند.
به نظر می‌رسد جناب نصیری از زخم خورده‌های تیم مدیریتی گذشته بود که بنا دارد به بقولاً از روی طرفداری ولی با دشمنی خاموش نوک پیکان خود را طرف ایشان قرار دهد و از کهگلویه و بویراحمد به سوی لرستان حمله ور شود.
چرا که ما تا حالا هیچ گونه بی احترامی و یا بی اخلاقی از طرف دکتر احمدی نسبت به خادمی ندیده‌ایم و دوستمان با این مطلب هم در استان و هم در لرستان خادمی را مورد حمله قرار داد و فضا را برای ایشان مسموم کرد.
دکتر خادمی با انتصاب معاون و مدیرکل حوزه استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی مورد حمله رسانه‌های لرستان شدند و اگر چه دکتر خادمی در انتصاب میراث فرهنگی نقشی نداشتند و از سازمان انتخاب شدند و در انتصاب معاون اقتصادی بنا به توان گودرز امیری که از فرزندان شایسته چهار محال می‌باشد و از نظر جغرافیایی و بافت فرهنگی به لرستان نزدیک است ایشان را انتصاب کردند ولی نگارنده سهواً یا عمداً به دنبال خنجر کشیدن از روی دوستی بود و مطمئن هستم دکتر خادمی اهمیت به این گونه خبرها نمی‌دهد.
در مطالب‌های که چند روز اخیر نشر دادم جایگاه‌های گذشته دکتر احمدی را مطرح کردم و نیازی به تکرار آن نیست اما باید مجدد عرض کنم اگر دکتر احمدی اهل رابطه بود از قافله انتخابات عقب نمی‌ماند اون هم با اختلاف اندک.
دکتر احمدی اگر همچنان روحیه ای داشتند، شاید هیچ گاه از مجلس بیرون نمیامدند آگه چه ایشان سمت و مسوولیت دولتی ندارند.
دکتر احمدی در نزدیک‌های انتخابات دراستانداری ایلام به حمایت از حوزه انتخابیه شاید بدترین برخورد را با استاندار وقت داشتند و نشان دادند مشکلات مردم را به جایگاه مجلس ترجیح دادند و حاضر نشدند بخاطر حمایت انتخابات از حق مردم بگذرند.
واگر دلسوز مردم نبودند و اهل رابطه بودند خیلی راحت با استاندار کنار میامدند و بخاطر صد عدد رأی ناچیز از قافله انتخابات عقب نمی‌ماندند ویا هم می‌توانستند مثل بعضی از نمایندگان به هر شیوه ای برای پیروزی خود دست نزدند.
بعضی‌ها وقتی به نتیجه رسیدند که دکتر احمدی اهل رابطه نیست و به آن‌ها باج نمی‌دهد دست به قلم شدند و شروع کردند به تخریب ایشان همانگونه که در روزهای گذشته در فضای استانداری دکتر مرادی را داماد احمدی می‌نامیدند فارغ از آن که دکتر احمدی تنها دو پسر دارد و مدتی ایشان را ازبستگان و همشهریان ایشان می‌نامند ولی هیچ گاه نپرسیدند که دکتر مرادی لرزبان و از فرزندان شایسته خوزستان است.
دکتر مرادی در سازمان شهرداری‌های تهران استخدام بودند و هیچ گونه دوستی با هیچ یک از مدیران دفتر نمایندگان ندارد جوانی کارآمد و با هوش و بدور از هیچ گونه رابطه در سمت خود در حال خدمت صادقانه هست و مطمئنم اگر اهل معامله بود از طرف جناب نصیری اینگونه مورد حمله قرار نمی‌گرفت و شاید تجلیل هم می‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

البیی
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد

قطعا. در اینده هم ادامه داره ولی همه این افراد را می شناسند
الله نظر رشیدی
Iran, Islamic Republic of
عنایت ککا...خوبش ... د بشی...و شاقاسم ...ککا مردک معاون وزیر بیه تو وش ایگی کتت گشاده...خل مون سر بچیل ایما...
جواد
Iran, Islamic Republic of
بخدا ت و.گیرنده برای آقای استاندار نمایندگان مجلسه
البیی
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم دکتر احمدی در این چند ماهه نشان داد بزرگ است
دقت
Iran, Islamic Republic of
معلومه این اطلاعات رو خود آقای . هی میده به روابط عمومی و جناب . میزنه میفرسته به نام های مختلف مردم آگاهند همه میدانند ایشون..د
حقگو
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر احمدی با غیرت
رضا
Iran, Islamic Republic of
ریس دانشگاه تربیت مدرس اون موقع میگه. پوشید کی به این . مدرک داد
دنا ی سر بلند
Romania
جناب نوری زاده تو هم داری. میکنی ودست به. که هم ماشالا
واقعا متاسفم با این افکارت اگه دلش بخواد استان ما درسته کوچکه وبه قول شما گوشه ای از استان مرکزی نیست ولی مردمانی داره که غیرت و مردانگی درونشان نهفته است هستن کسانی که. با شهامت تر با درایت وبا تجربه تر ....خواهشن حرفای سنجیده تر بزن و مکتوب کن
مهندس
Iran, Islamic Republic of
سلام.نگارنده محترم آنقدراز کوچک بودن استان کهگیلویه و بویراحمد گفته ای انگار منتخب بودن استان ایلام در مجلس شورای اسلامی خیلی خیلی بالاتر از استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد است.حداقل این موضوع قابل اثبات هست که استان کهگیلویه و بویراحمد در همه شاخص ها حداقل از استان ایلام بالاتر هست پس لزومی نداره در زمانی که دسترسی به اطلاعات سهل و آسان گشته این همه از بزرگی استان ایلام و کوچک بودن استان کهگیلویه و بویراحمد سخن به میان بیاری.در ثانی شک نکنید که انتصاب آقای احمدی به عنوان استاندار در این استان با میل و رغبت خود ایشان همراه با چانه زنی. خود ایشان بوده و به زور و چماق به ایشان را به این استان نیاوردند.در مورد آقای فیلی معاونت عمرانی ایشان که فرمودین از استان بزرگتر به این استان آمده اند و این همه از توانمندی ایشان سخن گفته اید برای بنده ی حقیر جای سوال هست اولا چرا مجموعه استان مرکزی اجازه خروج چنین مدیر توانمندی را از استان خودشان دادند و حاضر نشدند که چنین مدیر کاردانی را مجبور به ماندن کنند جای سوال هست و چرا خود ایشان حاضر شد از استان مرکزی به این استان خیلی کوچک به قول حضرتعالی تشریف فرما شوند.درسته فرمودین استان کهگیلویه و بویراحمد شاید از نظر وسعت جغرافیایی کوچک باشد اما دارای نیروی انسانی توانمندی هست که در سطح ملی توانمندی خود را به اثبات رسانند و آقای فیلی هم با رضایت خودشان مثل آقای احمدی به استان زر خیز کهگیلویه ووبویراحمد آمده اند.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شاید استان کهگیلویه و بویراحمد کوچک باشد از نظر وسعت ولی مردمان بسیار بسیار بزرگی دارد.قطعا اطلاع نداری چند درصد مدیران ملی از استان کوچک کهگیلویه ووبویراحمد هستند.آنقدر در گفته هات از کوچک بودن کهگیلویه و بویراحمد گفتی که به شخصیت و منزلت مردمان استان توهین شده...کهگیلویه و بویراحمد تبعیددگاه نیست کهگیلویه و بویراحمد لقب پایتخت طبیعت ایران و سرزمین چهار فصل را یدک میکشد که دارای فرزندان تحصیل کرده و نخبگانی بین الملی هست اگر اطلاعی نداری یه کم مطالعه خود را بیشتر کنید جناب نوری زاده
بویر احمد
Romania
مدیر سایت لطفا شفاف سازی بشه در رابطه با . که استاندار با خودش آورده و از سهمیه بچه های بی نوای این استان استخدام شده ......مگه امثال اقای مرادی کم تو استان بود
لطفا پیگیری کنید
بویر احمد
Romania
مدیر سایت چرا اسم اقای مرادی رو در کامتان شماره ۱۱ حذف کردی ....اره اقای مرادی مدیر کل حوزه استاندار از سهمیه استان استخدام شده
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی غیرت داشته باش فقط بگو که اقای مرادی کی استخدام شد و کجا مشغول بود جناب کمایی قطعا حضرت عالی از ایشان توانمند تر بودید و شاید هزارها جوان نخبه ما داریم ولی چرا چنین شود
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
ابیاً
صادق
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی از بزرگان شهرستان آبدانان هستند اما هیچ کار مثبتی انجام ندادند (گازرسانی نتیجه زحمات مهندس عزتی وتونل حاصل زحمات دکتر آذر ومهندس عزتی بود )اگر کارایی داشتند یقینا در دور دوم هم مردم به ایشان آری می گفتند که می بینیم اینطور نشد .
نظری
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب اقای نوری زاده شما دارین از این استان زندگی میکنین نمیخواد عنوان کنین استان کوچیکه......در ضمن امسال اقای مرادی در این استان زیادن......کارامدتر .......اگر فرصت داده شود.تا امسال شماها هستین استان ما همچنان بدون پیشرفت میمونه و دیگران برامون تصمیم میگیریند.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انتصاب مدیرکل بانوان را می دانید چگونه صورت گرفته؟ جواب همین مطلب را خواهد داد
نظری
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت چرا کامنت مارو نمزارین ?
علی
Iran, Islamic Republic of
بابا سفارش یکی ازنماینده ها بوده ازدوستای نزدیک وهم منطقه ای اقای نماینده
حیف
Iran, Islamic Republic of
. استان ما کل استان های کشورو می ارزد .
وحید
Germany
کامل معلومه درست می فرمایید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1