تاریخ انتشار
شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۳۰۲۱۵۴

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به ساخت طرح جاده سلامت در گچساران / اختصاص اعتبار ۱۸۰ میلیاردی به ورزش‌های همگانی

۱
۰
کبنا ؛http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/270421/IMG_5468.JPG
خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
 
رئیس کمیسیون بودجه مجلس سفیر ورزش همگانی شد
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به عنوان سفیر ورزش همگانی منصوب شد.
نماینده مردم شهرستان گچساران در مجلس شورای اسلامی بعنوان سفیر ورزش همگانی کشور انتخاب شد.
طی حکمی از سوی رئیس فدارسیون ورزش‌های همگانی کشور و در همایش بزرگ پیاده وری خانواده در شهر گچساران، غلامرضا تاجگردون به عنوان سفیر ورزش همگانی در کشور معرفی شد.
در همایش بزرگ پیاده‌رویی خانواده که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، علوی مدیرکل امور ورزش و جوانان، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی و شهرستانی و شرکت اقشار مردم برگزار شد، غلامرضا تاجگردون به عنوان سفیر ورزش‌های همگانی کشور معرفی شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/270298/IMG_5614.JPGهمایش بزرگ پیاده روی خانواده گرامیداشت هفتهٔ ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع)
با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم ورزش دوست شهرستان گچساران و مسئولین کشوری و استانی، همایش بزرگ پیاده روی خانواده با پخش مستقیم از شبکه سوم سیما؛ و شبکه محلی دنا در شهر گچساران برگزار شد.
با حضور ۳۰ هزار از مردم ورزش دوست گچسارانی، همایش بزرگ پیاده روی خانواده برگزار شد.
در این مراسم باشکوه که با حضور ۳۰ هزار از مردم ورزش دوست این شهر و مجددآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، تاجگردون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محمدی مدیر کل سیاسی استان فارس، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان گچساران، شهردار، رهامی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان، معاونین اداره کل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، شرکت کنندگان مسیر سه کیلو متری پارک نفت تا پارک دوستی را پیمودند که در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مراسم یکدستگاه خودرو پراید، ده دستگاه دوچرخه،۵ سفر کمک هزینه سفر به عتبات و پنجاه جایزه نفیس اهدا شد.
اعطای نشان ورزش همگانی به تاجگردون
غلامرضا تاجگردون طی حکمی از فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان سفیر ورزش‌های همگانی معرفی شد.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش هایاعطاء نشان ورزش همگانی به تاجگردون همگانی غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی به عنوان سفیر ورزش‌های همگانی معرفی شد.
این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان گچساران، هیئت ورزش‌های همگانی استان و شهرستان گچساران، فرمانداری، شهرداری و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان گچساران برگزار شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/270415/IMG_5645.JPGاختصاص اعتبار ۱۸۰ میلیاردی به ورزش‌های همگانی
رئیس فدراسیون ورزش همگانی کشور در همایش بزرگ پیاده روی خانواده در گچساران گفت: هر ساله حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش همگانی اختصاص داده می‌شود.
رئیس فدراسیون ورزش همگانی کشور از اختصاص ۱۸۰ میلیاردی به ورزش همگانی کشور خبر داد.
علی مجد آرا در همایش بزرگ پیاده روی گچساران افزود: هر هفته در یکی از استان‌های کشور همایش بزرگ پیاده روی به صورت پخش مستقیم از شبکه سوم سیما برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ۶۰ انجمن و کمیته زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی در کشور فعالیت می‌کنند و تلاش می‌شود تا در چشم انداز سال ۱۴۰۴ حداقل ۵۰ درصد از مردم ایران در ورزش‌های همگانی شرکت کنند.
مجد آراء با اشاره به اینکه در آمارهای سال گذشته ۲۱ درصد از مردم کشور در ورزش‌های همگانی شرکت کرده بودندگفت: تلاش می‌شود تا امید به زندگی را در کشوربیشتر کرده و در همین زمینه سند تحول نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: سند تحول شامل دو جلد با بیش از ۷ هزار نفر ساعت کار بر روی آن تهیه شده است که این طرح به همه استان‌ها نیز ابلاغ شده است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور افزود: بالاترین آمار کار آفرینی و آموزش را فدراسیون ورزش‌های همگانی به خود اختصاص داده است.
مجد آرا گفت: شعار سالجاری از سوی ورزش‌های همگانی «مادران عمود خیمه ورزش‌های همگانی هستند» انتخاب شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۲ همایش پیاده روی برگزار شده که از این تعداد ۹ همایش آن در شهرستان گچساران بوده است.
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به تدوین کتاب تحول و آینده نگری فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: تدوین این کتاب‌ها برای هدف گذاری دقیق و آینده نگری ورزش‌های همگانی ضروری است که به حول قوه الهی آماده اجرای کامل است.
علی مجد آرا با بیان اینکه سند تحول ورزش‌های همگانی به تائید اعضای شورای عالی ورزش کشور نیز رسیده است ابراز امیدواری کرد با همکاری و پیگیری هیات های استانی در همه مناطق اجرایی شود.
وی ادامه داد: نسخه ای از سند تدوین شده برای اجرای کامل به اداره‌های کل ورزش و جوانان استان‌ها ارسال شده و باید برای اجرایی شدن آن همه دستگاه‌های مرتبط در مناطق اقدام کنند.
مجد آرا افزود: در قالب این سند شرح وظایف هر کدام از دستگاه‌های مختلف اجرایی در کشور برای توسعه روز افزون ورزش‌های همگانی مشخص شده است.
وی با ییان اینکه هم اکنون حدود ۲۱ درصد جمعیت ۸۰ میلیونی کشور در ورزش‌های همگانی فعالانه مشارکت دارند، گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده امیدواریم این تعداد تا سال ۱۴۰۴ به افزون بر ۵۰ درصد برسد.
مجدآرا ادامه داد: برای گسترش ورزش‌های همگانی در بیش از ۶۰ رشته تاکنون ۵۲ طرح تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده است که باید با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی شود.
وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی جزء اولویت‌های فدراسیون در گسترش ورزش‌های همگانی در میان اقشار مختلف مردم کشور است.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/270415/IMG_5645.JPGاختصاص ۲۰ میلیارد ریال به ساخت طرح جاده سلامت در گچساران
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای همایش‌های پیاده روی عمومی و خانوادگی به ساخت طرح جاده سلامت شهرستان گچساران اختصاص داده شد.
همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور رئیس فدارسیون ورزش‌های همگانی کشور، مسوولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در شهر دوگنبدان برگزار شد.
غلامرضا تاجگردون با تقدیر و تشکر از عوامل برگزار کننده اظهار کرد: ورزش در سلامتی انسان نقش به سزایی دارد و اثرات مفید فعالیت‌های ورزشی در پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها به اثبات رسیده است.
تاجگردون با بیان اینکه با افزایش شور و نشاط در جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود، گفت: همگانی کردن ورزش یکی از ضرورت‌های مهم در ایجاد جامعه‌ای سالم و با نشاط است و مردم باید نگاه جدی به فعالیت‌های ورزشی در روز داشته باشند.
نماینده مردم گچساران و باشت افزود: هدف از برگزاری این همایش افزایش نشاط عمومی، گرایش مردم به ورزش همگانی و تشویق مردم به تحرک و ورزش است که امروز شاهد حضور حداکثری مردم در این همایش بزرگ پیاده روی خانواده هستیم.
وی در ادامه با اشاره به احداث جاده سلامت در گچساران تصریح کرد: امسال مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای همایش‌های پیاده روی عمومی و خانوادگی به ساخت طرح جاده سلامت شهرستان گچساران اختصاص داده شد.
تاجگردون ابراز کرد: جاده سلامت گچساران به طول ۶ کیلومتر از باغ فردوس تا حرم امامزاده اسماعیل (ع) است.
وی تعداد هیات های ورزشی آقایان و بانوان شهرستان گچساران را به ترتیب ۳۸ هیات ورزشی اعلام و خاطرنشان کرد: از مجموع ۳۸ هیات ورزشی گچساران تعداد ۲۳ هیات نائب رئیس آن‌ها بانوان و تعداد ۵ هیات رئیس آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.
نماینده مردم گچساران و باشت ابراز کرد: مهم‌ترین رشته‌های ورزشی در گچساران، از جمله هاکی، واترپلو، تنیس روی میز، هندبال، کشتی، فوتبال، بوکس، اسکی، آمادگی جسمانی، والیبال و بسکتبال است.
تاجگردون افزود: شهرستان گچساران هم اکنون دارای هفت هزا رو ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/270486/IMG_5633.JPGبرگزاری ۱۱۳ همایش پیاده وری خانواده در سال ۱۳۹۶/ برگزاری ۱۳۰ مسابقه ورزشی در استان کهگیلویه وبویراحمد
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: برگزاری ۱۱۳ همایش پیاده روی خانواده و ۱۳۰ مسابقه ورزشی در سال جاری از مهم‌ترین دستاوردهای هیئت ورزش‌های همگانی استان بوده است.
رهامی گفت:۱۱۳ همایش پیاده روی خانواده و ۱۳۰ مسابقه ورزشی در سال جاری توسط هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شده است.
محمد علی رهامی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنتدگان، مسئولین و دستگاه‌هایی که در امر برگزاری همایش همکاری کردند از حمایت‌های نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و ریاست فدراسیون ورزش همگانی در امر برگزاری این همایس بزرگ تفزیر و تشکرکرد.
وی گفت: در نه ماهه گذشته سال ۹۶ با احتساب این همایش ۱۱۳ همایش پیاده روی بیش از ۱۳۰ مسابقه ورزشی در استان توسط هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شده است.
مشاور فدراسیون ورزش همگانی ادامه داد: سند تحول در استان به نحو مطلوب در حال پیگیری می‌باشد و
تمام موارد کتاب اول بجز چهار مورد بقیه در استان یا اجرا شده یا در حال اجرا می‌باشد و درحال پبگیری موارد کتاب د وم هستیم
رهامی ضمن تقدیر و تشکر از حمابتهای علوی مدیر کل ورزس و جوانان استان و مجدا ریاست فدراسیون از توسعه ورزش همگانی در استان خبر داد و تصریح کرد با حمایت‌های بیشتر این دو عزیز تا پایان سال شاهد رویدادهای مهم ورزش همگانی در استان باشیم.
 
برگزاری کوه پیمایی در دهدشت
کوه پیمایی در کوه نیر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم صفدر وکیلی اولین رییس هیئت کوهنوردی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
United States
این کوهنوردی یا همایش پیاده روی وبرای شما مسجل شد تاجگردون انتخاب کرده زارع وهاشمی چه کاره اند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1