تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۳۰۱۳۰۲

پائیز «فریبا رحمان‌پور» در استانداری کهگیلویه و بویراحمد / «آذر» با زمستان آمد / صفایی‌نیا زمستان سرد بانوان استان را گرم می‌کند

۲۰
۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی استانداری، مشاور استاندار در امور روحانیت، مدیرکل بازرسی استانداری، مدیرکل حوزه استانداری، مدیرکل روابط عمومی، مدیرکل حراست استانداری و جمعی دیگری از بانوان مشغول در استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید فرج‌الله موسوی‌اطهر مشاور استاندار در امور روحانیت و جمع دیگری از مسوولان مراسم تودیع و معارفه مدیران کل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
بنا بر این گزارش، «رحمان‌پور» در آخرین روز از پاییز سال ۹۶ جای خود را به آذر صفایی‌نیا داد تا صفایی‌نیا بتواند زمستان سرد را برای زنان استان کهگیلویه و بویراحمد گرم کند.
در این مراسم فریبا‌رحمان‌پور مدیرکل سابق امور بانوان استانداری حضور پیدا نکرد، بنا به گفته معاون سیاسی استاندار دیروز قرار بود که این جلسه در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شود اما به دلیل اینکه مدیرکل سابق امور بانوان در تهران به سر می‎‌برد، به امروز موکول شد، اما علی رغم هماهنگی کامل با رحمان‌پور مدیرکل سابق استانداری او امروز هم حاضر نشد که به جلسه تودیع و معارفه بیایید.
فتاح محمدی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به جایگاه زنان در جامعه پرداخت و اظهار کرد: نقش زنان بسیار مهم است در تربیت فرزندان و آنها به عنوان یک مربی نقش ایفا می‌کنند.
فتاح محمدی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز حتی در جامعه اسلامی مکتب و دین ما مظلوم است، اظهار داشت: برخی فکر می‌کنند در مکتب اسلامی تفاوت جنسیتی با نگاه اجحاف در حق بانوان وجود دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اصلاً چنین موضوعی قابل قبول نیست و این تفاوت‌ها بیشتر در جهت دفاع از شأن و منزلت جامعه بانوان است.
وی با تاکید بر اینکه اسلام دین برابری و مساوات است، گفت: از دیدگاه آموزه‌های اسلامی زن و مرد از یک ظرفیت و شخصیت یکسان برخوردار است.
محمدی ابراز کرد: زنان و مردان تنها در مسائل فیزیکی با همدیگر تفاوت دارند و از نظر شخصیتی از جایگاه یکسانی برخورداراند.
وی با تاکید بر اینکه زن و مرد دارای ارزش، حقوق و کرامت یکسانی هستند، بیان کرد: شاید در بعضی از مسائل اقتصادی همچون ارث مردان بهره مندی بیشتری از زنان داشته باشند که بیشتر به خاطر مسئولیت و تعهداتی است که بر عهده مردان است.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زنان در جمهوری اسلامی دارای جایگاه ویژه ای هستند، عنوان کرد: مدیرکل امور بانوان نماد حوزه زنان است و باید پاسخگوی نیمی از این فعالیت است.
وی ابراز کرد: بانوان دارای یک مسئولیت راهبردی و استراتژیک هستند و نقش مربی گری و تربیتی آن‌ها محوری‌ترین مسئولیت یک زن است.
محمدی اظهار داشت: زنان می‌توانند در مسائل سیاسی و فرهنگی مشارکت داشته باشند و اما اساس را نباید رها کنند زیرا که تربیت یک جامعه سالم مهم‌ترین رسالت یک زن در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه امور بانوان زیرمجموعه حوزه استانداری است، تصریح کرد: این مسئله نشان دهنده اهمیت جایگاه زنان در سیستم سازمانی استانداری است.
وی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های فریبا رحمانپور مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: امید است آذر صفایی در سمت مدیرکل جدید اموربانوان حوزه استانداری با تعامل، صداقت و مدیریت توانمند جهت رفع مشکلات جامعه زنان استان تلاش کند.
در ادامه آذر صفایی‌نیا مدیرکل جدید امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم پاسخگوی حسن اعتماد آقای استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسوولانی که به بنده اعتماد کردند، باشم.
صفایی‌نیا گفت: انشا‌ءالله در یک نشست خبری برنامه‌های خود را اعلام خواهم کرد و الان به دلیل کمبود وقت از اعلام برنامه‌ها می‌گذرم.
در این آیین از زحمات فریبا رحمانپور تقدیر شد و آذر صفایی به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گفته برخی از منابع آگاه فریبا رحمان‌پور مدیرکل سابق امور بانوان استانداری در تهران به سر می‌برد و گویا او به دنبال رایزنی با مسوولان کشوری برای پست دیگری هست.
 
در حکم آذر صفایی‌نیا آمده است:
سلام علیکم
نظر به مراتب تدین، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی و در راستای تحقق منویات ریاست محترم جمهوری در بکارگیری بانوان در عرصه‌های مدیریتی بدینوسیله، به عنوان " سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده" منصوب می‌شوید.
-هدایت، راهبری و هماهنگ سازی امور بانوان و خانواده در سطح استان بمنظور ایجاد زمینه رشد و تأمین همه جانبه حقوق مادی و معنوی زنان و تحکیم خانواده.
-سازماندهی و ساماندهی امور زنان و خانواده در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی در سطح استان.
- تعیین راهبردها و شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی زنان و خانواده در سطح استان بمنظور فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای بهبود و ارتقای سطح کیفیت مناسبات خانواده‌ها.
- مدیریت تعامل با واحدهای استانی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط در امور بانوان به منظور تبادل نظر، آگاهی از طرح‌ها و برنامه‌های سایر دستگاه‌ها و هماهنگی جهت پیشبرد امور زنان و خانواده از طریق کارگروه تخصص زنان و خانواده.
- تلاش در جهت تأمین اعتبارات موردنیاز برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور خانواده و زنان در استان با همکاری واحدهای استانی دستگاه‌های ذیربط با تأکید بر اهمیت پیگیری مصوبات کارگروه تخصصی زنان، و خانواده در شورای برنامه ریزی و توسعه استان.
- فراهم آوردن موجبات اجرای وظایف وزارت کشور در ارتباط با مسائل خانواده و بانوان سراسر از طریق استاندار و فرمانداران و سایر واحدهای استانی دستگاه‌های ذیربط.
-شناسایی مسائل و مشکلات اجرای برنامه‌های اجتماعی و رفاهی خانواده‌ها و بانوان استان و پیگیری از طریق مسئولین ذیربط تا رفع مشکلات.
-تشکیل اتاق فکر و بهره مندی از تجارب بانوان شایسته استان در پیشبرد اهداف آن اداره کل، مواردی است که انتظار می‌رود تلاش خود را جهت تحقق آن بکار بگیرید.
توفیق روز افزونتان را از درگاه احدیت خواستارم.
علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا علی
Iran, Islamic Republic of
از مدیر قبلی همه ناراضی بودن انشاالله مدیر جدید خوب کار کنه.
صابری
Iran, Islamic Republic of
همیشه مدیران ضعیف نیروهای ضعیف انتخاب می کند.مثل احمدی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
از بانوان اصلاح طلب در حلسه کسی حضور ندارد، تعداد آقایان بیشتر است
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بخدا حیف شد ...که این خانم که به/ه .....که انصافا تا قیامت مدیر کل به زرنگی وبا شجاعتی رحمان پور نمیارن لااقل یکی رو می گذاشتین جاش که از او سر تر باشه
امروز
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از زحمات خانم رحمانپور امیدواریم هرکجا هستند موفق باشند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
واقعا خانم رحمانپور براش این مسئولیت خیلی زود و بسیار سنگین بود و از جمله اشتباهات نابخشودنی مدیریت جناب خادمی هم می باشد .
مهرانه
Iran, Islamic Republic of
در جلسه ایشون آقایان بیشتر از خانمها هستن به این دلیل که هیچ خانمی در استان توانایی رقابت با خانم صفایی رو ندارن. من مطمئنم شهرداری یاسوج توانمندترین نیروی خودش رو از دست داد
من
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید رحمانپور برای همیشه در تاریخ استان ماندگار شد تاریخ قضاوت خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
اگر مدیر قبلی خوب بود با شهامت تو جلسه تودیع شرکت میکرد و توی تهران برای موندن رایزنی نمیکرد . میتونست خوب کاز کنه و الان ا.ه و خودش را .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا من خودم اصلاح طلب هستم و در جلسه بودم و فکر نمی کنم کسی شایسته تر از خانم صفائی باشه
نوازش
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت بویراحمد....خانم رحمانی حیف شد
علی
Iran, Islamic Republic of
ایخدا . که ر. از هم الان.ه مثل اون موقع تو آموزش و پرورش
سعید محمد حسینی
بدین وسیله انتصاب بجا و شایسته سرکار خانم مهندس صفایی نیا را به سمت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تبریک گفته، توفیق و سربلندی ایشان را در این مسئولیت خطیر را از درگاه ایزد متعال خواستارم.
امید است این اقدام بایسته و در خور تقدیر استاندار محترم استان جناب آقای دکتر احمدی که در راستای رویکرد دولت تدبیر و امید در سپردن مسئولیت های اجتماعی به بانوان توانمند تحقق یافته است، گامی مثبت، روشن و امیدوار کننده در مسیر حضور تاثیرگذار و فعال بانوان پویا، اندیشمند و با تدبیر استان در صحنه های اجتماعی و مدیریتی باشد و استفاده مطلوب و بهینه از مجال ارزشمندی که به برکت انقلاب اسلامی برای بروز و ظهور توانمندی های زنان در اجتماع فراهم گردیده و در اندیشه های ناب امام خمینی (ره) تجلی یافته است، در دستور کار تمام مدیران استانی و شهرستانی قرار گیرد.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
ایشان مدیری توانمند و از نخبگان میباشد و مطمئنا میتواند به وضعیت بانوان سر و سامان دهد
واقعا یکی از ملاک های اصلی برای تصدی این سمت تدین و پایبندی به دین و اخلاق است...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی موفقیت برای سرکار خانم صفایی .بسیارخرسندیم از این انتصاب زودتر از اینها باید تغییر صورت می گرفت
خرابتم
Iran, Islamic Republic of
مطمین باشید که خانم صفایی در این حوزه کارایی ندارد و فقط خواستن خرابش کنن ، همون شهرداری بهترین جا برا ایشون بود ، چرا معاون عمرانی شهرداری نشد ، برا این کار عالی بود
سیاست زدگی استان ما را نابود کرده
خوش دونه کیم
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه . و حمایتهای بیجاش از زارع
هر چند که . شایستگیهاش بیشتر از این حرفاست و ایشون بهترین گزینه برا این کار بود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۱۵ را اهل دل درک می کنند.
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۱۹ هم دلت جایی پره اون هم کار خودت بود چرا فکری برا خودت نمیکنی بیچاره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1