تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۳۰۱۲۴۲

آیا قدم «فیلی» برای بشار یاسوج خیر است؟ (+تصاویر)

۷
۰
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با بهره‌برداری از پل سوم بشار، بخشی از گره‌های ترافیکی شهر یاسوج برطرف می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عزیز فیلی ظهر امروز با همراهی از دو پروژه پل سوم و چهارم بشار یاسوج بازدید کرد.
فیلی در این بازدید با بیان اینکه پروژه‌های پل سوم و چهارم بشار یاسوج به دلیل اینکه بار ترافیکی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را کاهش می‌دهد، از پروژه‌های حیاتی به شمار می‌رود، اظهار کرد: این دو پروژه از پروژه‌های مهم و از اولویت‌های استان نیز می‌باشند.
وی تصریح کرد: پروژه پل سوم بشار به لحاظ اتصال شبکه حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری که دارد، از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با اشاره به لوله‌کشی آب شرب شهری در زیر پل سوم بشار، بیان داشت: در حال حاضر این لوله‌کشی ۶۰ درصد از آب شرب شهر یاسوج را تأمین می‌کند، که به دلیل حجم آب ممکن است دچار شکستگی شود، که باید این لوله‌کشی با دیوارهای بتن مسلح ایزوله شود.
فیلی افزود: به دلیل عدم تأمین منابع مالی، عدم برنامه‌ریزی لازم، معارضات اجتماعی و دیگر مشکلات، مدت‌زمان زیادی صرف پروژه پل‌های سوم و چهارم بشار شد، که روند طولانی آن دغدغه و نگرانی‌های را برای مردم ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: امیدواریم در اسرع وقت محورهای ورودی و خروجی پل سوم بشار به بهره‌برداری برسد تا شاهد برطرف شدن بخشی از گره‌های ترافیکی شهر یاسوج باشیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه بابیان اینکه برای تکمیل پروژه پل سوم بشار ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، گفت: اتمام این پروژه از اولویت‌های عمرانی استان کهگیلویه وبویراحمد است.
فیلی با بیان اینکه این پل یکی از مبادی ورودی و خروجی شهر یاسوج است، افزود: با احداث ۵ کیلومتر جاده و اتصال آن به پلیس‌راه یاسوج-شیراز، دسترسی به محورهای یاسوج- اصفهان به سهولت برقرار خواهد شد.
به گزارش کبنا، بر اساس گفته‌های استاندار و برخی از مسوولان عزیز فیلی به‌عنوان یکی از توانمندترین و با تجربه‌ترین معاون عمرانی‌های کشور است. حالا باید دید که آیا توانمندی «فیلی» می‌تواند گره از مشکلات این پروژه‌ها بردارد و شاهد اتمام این پروژه‌ها باشیم یا نه؟ آیا قدم «فیلی» برای بشار یاسوج خیر است؟
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
United Kingdom
.ل اومد
محمود
Iran, Islamic Republic of
ی استاندار ده هم عوض ایابو ای پل درس نیابو. حالا میبینیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله که خدا به شما سلامتی و نیرو عنایت بفرماید جناب مهندس فیلی
پیشاهنگ غفار
Iran, Islamic Republic of
من غبطه می خورم از این دیوار نویسی ها مسئولین و صدا و سیما فرهنگ سازی کنید تمام بنا های استان دیوار نویسی شده چهره سازه ها و شهر مخدوش شده
دلیرچی
Iran, Islamic Republic of
قریب به۲۰ سال است که ۱۷ کیلومتر جاده روستای دلیرچ زیر سازی ومنتظر آسفالت است این روستا واقع در بخش مارگون وقطب اقتصادی گردوی استان وحتی جنوب کشور است ودارای ۳ شهید وچندین جانباز وآزاده است ازمسئولین تقاضای عاجزانه داریم که نسبت به آسفالت این جاده اقدام نمایند از جناب آقای فیلی معاون عمرانی استاندار تقاضای رسیدگی وکمک داریم
یاسوج
با سلام و عرض ادب همیشه تجربه کرده ایم نیروهای بومی به دلیل زد و بندهای سیاسی در کارهای عمرانی ضعیف بوده اند آمدن آقای دکتر احمدی و دکتر فیلی به استان را به فال نیک میگیریم و امیدوارم چرخ اقتصادی و پروژه های عمرانی پنچر نگردد و سرعت بیشتری به خود گیرد.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
پل سوم شده تخت جمشید آقایون ، هرکه میاد یه عکسی میاندازه و میره
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1