تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۳۰۰۴۱۹

نشست «زارعی» با مردم سی‌سخت؛ برای «نیک‌اقبالی» در حال رایزنی هستم / عده‌ای را من مدیر می‌کنم از کس دیگری قدردانی می‌کنند (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛
عصر روز جمعه (۲۴ آذر ۹۶) غلام محمد زارعی نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی طی دعوت از سوی جمعی از مردم سی سخت به این شهر جلسه ای را در خصوص مشکلات و رفع مطالبات مردم سی سخت انجام داد.
این نشست در شهر سی سخت و با حضور جمعی از ریش سفیدان،جوانان و مسئولین اداری در حوزه های مختلف بود که تنها در جهت رفع برخی از موانع سد راه پروژه ها و رفع مطالبات مردم سی سخت برگزار گردید.
این مطالبات در بخش های مختلف و از زبان افرادی چون  حجت السلام سید جواد غفاریان، دکتر صدرالله محرابی، مهندس بیت الله محرابی، محمد حسین پرندوار، ابراهیم جهانفکر، عمران شکیبایی بیان گردید.
مطالبات عنوان شده به شرح زیر می‌باشد:
در نشست مردم سی‌سخت با غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نظرات و دیدگاه‌های زیادی مطرح شد از جمله «صدرالله محرابی» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در سال ۸۲ همین چهار شهرستان در استان کهگیلویه و بویر احمد وجود داشت؛ بویراحمد، گچسارن، کهگیلویه و دنا و در سال ۸۲ معاونت درمان دانشگاه بودم، پیگیری کردیم و مصوبه گرفتیم که تاسیس بیمارستان شهرستان دنا در شهر سی سخت باشد و ردیف نیروهای آن نیز در همان موقع مشخص گردید.
برای احداث بیمارستان چند بند داریم:
۱ مرکز شهرستان
۲ جاهای صعب العبور
۳ مکانهایی که فاصله آنها تا اولین بیمارستان بیشتر از یک ساعت از لحاظ زمانی وقت می برد.
بحث هایی شد که یک بیمارستان در شهر سی سخت و دیگری در پاتاوه احداث شود.
مصوبه ۲۱۵ تا ۵ سال اعتبار دارد.
چند بیمارستان متعلق به شهرستان های مختلف بعد از بیمارستان سی سخت مجوز گرفتند که هرکدام از آنها یا به بهره برداری رسیده اند یا کلنگ زنی شده اند،انتظار مردم سی سخت از شما این است که تکلیف بیمارستان را در یک ماه آینده مشخص کنید.
پیشنهاد می شود آن اعتبار ۶ میلیاردی که برای هر دو بیمارستان تخصیص داده شده است در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد تا تصمیمات آخر اتخاذ و نهایی گردد.
همیشه گفته ام و الان هم “#تکرار “میکنم:وظیفه ما این است اگر به دنبال یک مطالبه برای شهروندان شهر خود هستیم همان مطالبه را برای دیگر شهروندان خود در سایر شهرستان ها داشته باشیم.
اگر سی سخت بیمارستان می خواهد،راه می خواهد،گردشگری می خواهد به منزله این نیست که پاتاوه نمی خواهد،انتظار می رود مسئولین عالی استان و شهرستان ها نگاهشان کلی باشد.
محمدحسین پرندوار بیان کرد: مردم سی سخت از فرهنگ بالایی برخودار می باشند. نیروهای نخبه و تحصیل کرده زیادی در شهر سی سخت وجود دارد ولی در پست ها مهم و کلیدی کمتر مورد توجه مسئولین عالی قرار میگیرند.
ببیشتر نیروهای متخصص و نخبه سی سخت در سطح های جهانی،کشوری و استانی زبان زد هستند اما متاسفانه به دلیل همان متانت مردم سی سخت کمتر برای بکار گیری این نیروها پافشاری شده است.اگر نگاهی کلی بر روی این بحث داشته باشیم مشاهده میشود در دفتر نماینده بویر احمد و دنا در طول دوران نمایندگی آن حضور سی سختی ها انگشت شمار است. استان ما یکی از استان هایی است که آزاد راه ندارد و مطالعاتی که برای آزاد راه یاسوج  اقلید صورت گرفته است از چهار گزینه دو گزینه رد و دو گزینه مورد مطالعه قرار گرفت. در خصوص آزاد راه تصمیمی باید اتخاذ گردد که در آینده شاهد مشکلات ترافیکی و غیره نباشیم.
گزینه ای که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است مسیر یاسوج سی سخت است. از توجهی که نسبت به جاده سی سخت یاسوج داشته اید کمال تشکر را داریم. پل شهید نجفی که قرار است در جاده سی سخت به یاسوج احداث گردد نیاز به پیگیری های جدی تری دارد.
مهندس نیک اقبالی در مراسم تکریم و معارفه خود و آقای فیلی ابتدا از شما نام برد و یاد کرد بعد دیگران،انتظار میرود مورد توجه قرار بگیرد.
تنها کشاورزان سی سختی می‌دانند چه مقدار میوه در باغ هایشان وجود دارد و فکر نکنیم برخی از مسئولین اطلاعی داشته باشند.
رنجی که یک کشاورز برای تولید محصول خود می‌کشد تنها با سود آن محصول سبب خوشحالی کشاورز می‌شود ولی وقتی قیمت ها پایین باشد، کشاورز هم انگیزه ای برای تولید ندارد.
بخش زیادی از درآمد مردم این شهر در بخش کشاورزی است. در سال جاری بیشتر کشاوررزان به دلیل افت قیمت میوه در بازار محصول باغات خود را نچیدند.
از مسئولین جهاد کشاورزی بخواهید شرایط لازم برای احداث صنایع تبدلی و سردخانه را در این شهر فراهم کنند. منطقه سر بندان سی سخت منطقه ای بکر و دارای حجم انبوهی از باغات تولید میوه است،مشکل کمبود آب این منطقه یکی از مطالبات مردم هست. شهر سی سخت را به عنوان یک شهر توریستی و گردشگری معرفی کرده اند اما اقدامات آنچنایی در این زمینه صورت نگرفته است. منطقه کوه گل سی سخت باید در اختیار شهرداری سی سخت باشد،انتظار میرود رایزنی های لازم را با میراث فرهنگی و گردشگری استان در این خصوص داشته باشید.
 
غلام‌محمد زارعی نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از مردم سی سخت به خاطر تمام محبت هایشان در طول دوران فعالیت سیاسی و نماینده بودنم افتخار و تشکر می‌کنم. انسانی نیستم که بخواهم از موضوعی بهره برداری سیاسی کنم و از اینکه به صورت بسته صحبت میکنم بنده را عفو کنید.
در همان روزهای ابتدا و روزی که به عنوان نماینده این مردم انتخاب شدم به مردم سی سخت قول دادم فرزندان این شهر در پست های بالا قرار بگیرند، به وعده خود عمل کردم،یکی را فرماندار و دیگری را معاون استاندار و دیگری را مدیر کل راه کردم.
زارعی با اشاره به حضور و جایگاه زنان در مسوولیت‌ها، اظهار کرد: وقتی به سایر نقاط شهرستان سفر می‌کردم به من گفته می شد آنقدر به سی سختها لطف داری که حتی به زنان آنها نیز پست و مقام می‌دهید. برای عده ای من پافشاری کردم ولی بعد از نشستن بروی صندلی مدیریت از دیگری تقدیر و تشکر می‌کردند.
همیشه گفته ام و بازهم میگویم نیروی های سی سختی از توانایی بالایی برخوردار هستند. برای مهندس نیک اقبالی در حال رایزنی هستم، شاید در تهران، هنوز نمی‌توانم دقیق بگویم،  در روزهای آینده مشخص خواهد شد.
در دو سال آینده شهرستان دنا را توسعه یافته تر خواهیم دید، این را قول می‌دهم. تمام تلاش خود را برای کمک به شهرداری سی سخت کرده ام و این را مجموعه شهرداری می دانند. کوه گل سی سخت را با یک برنامه ریزی دقیقتر مدیریت خواهیم کرد،شهرداری سی سخت در اولویت قرار دارد. ساخت سرد خانه و کارخانه صنایع تبدیلی با دولت نیست،بخش خصوصی اقدام کند،سرمایه گذار باشد مطئن باشد در کنار او برای تسهیلات و مراحل اخذ مجوزات می باشم.


 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیطرف
Iran, Islamic Republic of
برادر مگر وظیفه نماینده مدیر کل کردن یا معاون کردن یا پست دادن به افراد است بنظرم وظیفه نماینده چیز دیگری باشد
ش
Iran, Islamic Republic of
جنا نماینده این نشست های بی حاصل فقط پایگاه رای اینده است مشکل پست بالاتر برای افرادنیست بیکاری اعتیاد فقر نداری بیداد می کند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1