تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۳۰۰۳۱۸

تجلیل ویژه استاندار و فرماندار بویراحمد از خانواده دانشجو‌ چینی (+عکس)

۳
۰
کبنا ؛معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد به همراه بخشدار لوداب حامل پیام و سپاس استاندار و فرماندار بویراحمد به خانواده ایثارگر و اهدا کننده عضو دانش آموز محمد رضا فاتحیان بودند.
عبدالحمید پناهی ضمن دیدار با این خانواده ایثارگر  و اهدای لوح تقدیر گفت: این گونه اعمال باقیات وصالحات فراوانی برای اهدا کننده عضو وخانواده وی برجای می گذارد وبرخی علی رغم کوتاهی  زندگی شان تاثیرات مثبت فراوانی برای دیگران دارند.
پناهی گفت: انسانهایی که چنین اندیشه هایی دارند وبه دیگران جان می بخشند در رفتار ایثارگرانه، پیشرو هستند وخانواده هایی که برای اهدای اعضای عزیزانشان رضایت داده اند یقینآ آنها را از دست ندادند؛ بلکه به نوعی آنها را زنده نگه داشتند.
معاون فرماندار بویراحمد با بیان اینکه جسم ها از بین می روند  ولی ایثار وفداکاری آنان باقی خواهد ماند ابراز امید واری کرد از اقدامی ارزشمند که در دورترین روستای شهرستان بویراحمد، دهستان چین لوداب  و روستای ظفر آباد افتاد، الگوبرداری وبه دیگران جانی تازه بخشیده شود.
گفتنی است: محمدرضا فاتحیان ۱۳ ساله پایه ششم ابتدایی در مدرسه شهید پیرایش روستای ظفر آباد چین در بخش لوداب بویراحمد مشغول به تحصیل بود که چند روز پیش بر اثر تصادف خودرو دچار مرگ مغزی شد و با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و یاسوج دو کلیه و کبد این دانش‌آموز از بدن وی جدا و برای پیوند به بیماران نیازمند به شیراز انتقال یافت.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
گزارشگر محترم چرا نوشته چینی
بویراحمد
کاش مسئولینی که به دیدار چنین خانواده هایی می روند خود یک ذره طعم فقر یا جبهه و جنگ را چشیده باشند نه مرفهان بی درد باشند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
چین یکی از روستاهای بخش لوداب است ...منظور کشور چین نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1