تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۲۹۹۲۱۲

احمدی: از «فیلی» خواهش کردم تا به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد / نظر استاندار در خصوص شب احیای «خادمی»

۵
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران خواست تا با آقای فیلی هماهنگی لازم را داشته باشند و از تجارب گرانسنگ وی بهره کافی را ببرند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران شورای اداری، روسای شوراهای اسلامی و جمع زیادی از مسوولان مراسم تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید امور عمرانی استانداری استان برگزار شد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی‌داشت و آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری دارم و برای رئیس جمهور آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: فرصتی پیش آمد تا بشنویم خدمات و تلاش‌های یکی از خدمتگذاران و سرباز این نظام را که در این ۴ سال گذشته به سرانجام رسانید. و همچنین معرفی کنیم یکی از چهره‌های موفق عمرانی کشور را.  و همه تلاش‌هایی که ما در حوزه عمرانی داریم، به این دلیل است که استان و کشورمان ما به مرز قابل قبولی در رفاه، معیشت، رشد و اقتصاد برسیم و ما تا نتوانیم زیر ساخت‌های را تقویت کنیم، امکان رشد در سایر حوزه ها نخواهد بود.
وی تصریح کرد: حوزه عمرانی، حوزه بسیار قابل توجهی است به ویژه در استان های همانند استان کهگیلویه و بویراحمد که از لحاظ فرصت های طبیعی و خدادادی اما به دلیل توپولوژی و جغرافیایی به جایگاه مناسب نرسیده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما باید حوزه عمرانی را تقویت کنیم، اظهار داشت: اگر شاهد این تودیع و معارفه هستیم به منظور نفی زحمات گذشتگان نیست، تلاش آقای نیک‌اقبالی و همکارانش قابل تقدیر است و آنچه باعث شده که شاهد این مراسم باشیم، بنده معتقدم باید در این حوزه، انرژی جدید و فضای جدید و رویه‌ای جدیدی را خلق کنیم.
احمدی افزود: حوزه عمرانی، حوزه بسترساز است. بحث‌ مسیرهای ارتباطی و راه‌های ارتباطی به مردم فشار زیادی آورده، مردم ما مشکلات زیادی به دلیل صعب العبور بودن مسیرهای ارتباطی تحمل کردند. اما با وجود تنگ‎های دولت، دولت در زمینه تزریق اعتبار به این حوزه‌ها تلاش خودش را کرده، اگر چه تزریق منابع مهم است اما مهمتر از آن مدیریت قوی است، مدیریت توانمند، پای کار بودن و نظارت و آشنایی با جزئیات. اسم این معاونت، معاونت هماهنگی است، باید با دستگاه‌های ذی‌ربط هماهنگی لازم را به عمل آورد.
وی با اشاره به شب احیای بودجه که پژمان نیک‌اقبالی به آن اشاره کرد و گفت: شب احیای تجربه، شب ارائه آمارها نیست بلکه برای این است که ما در یک بازده زمانی بفهمیم که از این شب احیا تا آن شب احیا و بعد از یک کار میدانی بگوییم، این پول‌ها را چه کار کردیم و خروجی آن چیست؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مشکلات روستا و شهرهای استان اشاره کرد و در ادامه گفت: روستائیان ما در بحث راه‌های ارتباطی با مشکلات جدی روبرو هستند.
احمدی در ادامه به انتصاب فیلی اشاره کرد و گفت: ما میزبان حضور ایشان هستیم، اگر چه به زادگاه آقای فیلی به ایلام تعلق دارند، اما خدا شاهد است که سر سوزنی تعلقات قومی، قبیله‌ای و سیاسی نبوده و ایشان را به دلیل تجارب ارزشمندش از ایشان خواهش کردم، بیایند و بعد از ۴ سال و یا بیشتر خواهیم دید که فضای بهتری را در اختیار این مردم قرار می‌دهد.
وی گفت: شاهد حرف من این است که بعد از انتخاب استاندار فارس، با آقای فیلی رایزنی شده بود، و به دنبال آقای فیلی بودند، اما نپذیرفت و همچنین استاندار استان مرکزی نیز از ایشان خواسته بودند، اما آقای فیلی با پایمردی و در مواجه کاملاً اخلاقی سر قول خودشان ماندند و الان خوشحالیم که در خدمت ایشان هستیم.
احمدی در پایان گفت: صمیمانه از تلاش‌های صادقانه برادر عزیر و ارزشمندمان جناب آقای نیک اقبالی تشکر می‌کنم. هر کس هر خدمت صادقانه‌ای در هر کجای استان انجام داده در ذهن مردم خواهد ماند.
وی از مدیران دستگاه‌های خواست تا با آقای فیلی هماهنگی لازم‌های داشته باشند و از تجارب گرانسنگ ایشان بهره کافی برده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان مدیرکل روابط عمومی و حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد را نیز معرفی کرد و گفت: بنا به فرموده رئیس جمهور محترم مبنی بر استفاده از جوانان آقای مهدی مرادی را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد که از نیروهای وزارت کشور نیز است، منصوب کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب اقای مهندس فیلی با سلام وتحیات الهی انتصاب جنابعالی به عنوان معاونت امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می نمایم واز جناب عالی دعوت مینمایم که در اولین فرصت تشریف بیاورید به دهستان محروم بویر احمد گرمسیر به مرکزیت روستای دیل که بزرگترین روستای گچساران که بیست پنج شهید ودها جانباز و چندین ازاده تقدیم نظام کرده
لیرو
Romania
خوب کردی خواهش کردی.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اقای نیک اقبالی آدم با اصالت وشریفی بود .نیاز به منت نبود.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
حالا ما یه خواهش داریم که فرماندار کهگیلویه و بخشداران آن حوزه را بر کنار کنید
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
روابط عمومی که آقای تقوی هستش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1