تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۹۹۲۰۳

کنایه‌های پژمان نیک‌اقبالی به سید قدرت، هدایت‌خواه، موحد و بزرگواری / ۴۰ کیلو وزن نیک‌اقبالی آب رفت / کنایه «نیک‌اقبالی» به استاندار؛ ۴ معاون بومی در یک فضا صمیمی منصوب شد

۲۱
۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه معاونین سابق و جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران شورای اداری، روسای شوراهای اسلامی و جمع زیادی از مسوولان مراسم تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید امور عمرانی استانداری استان برگزار شد.
پژمان نیک‌اقبالی معاون سابق امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که بعد از ۴ سال و اندی بار سنگینی بر دوش من برداشته می‌شود و سنگینی آن را نمی‌توانست تحمل کرد به جزء با شیرینی خدمت.

وی افزود: یادش به‌خیر آقای خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در یک فضای دوستانه و صمیمی هر ۴ معاون خود را در یک فضای کوچکی برای برای دوم سکان استان کهگیلویه و بویراحمد را به دست نیروهای بومی داده و برای بچه‌های بومی این خیلی مهم بود که در این آزمون موفق شوند، و اگر در این آزمون موفق می‌شدند، گام مهمی بود برای اعتلای استان و هم برای اعتلای بچه‌های استان و اگر هم موفق نبودند هم
نیک‌اقبالی با بیان اینکه در سال ۹۲ وضعیت شرایط مملکت به گونه‌ای بود که اعتبارات اقتصادی و عمرانی در وضعیت بدی قرار داشت، گفت: سال ۹۲ وضعیت تخصیص اعتبارات وضعیت بدی داشت، پول نبودند، در آن روز به اتفاقات استاندار خدمت آیت‌الله ملک‌حسینی رسیدیم و فرمودند که حالا که پول در کشور و استان نیست، فعلا مشکلات استان را شناسایی کنید تا در آینده با یک برنامه هدفمند برطرف شود. و در دهدشت خدمت آمیر احمدی تقوی رسیدیم و ایشان با توجه به شرایط آن روزها فرمودند که اول معاینه کنید و بعد استان را درمان کنید. و همین کار را کردیم و برنامه‌ای ۴ ساله‌ای طراحی شد و خوشبختانه در برخی از شاخص‌ها ما توانستیم موفقیت‌های را به دست آوریم.
وی افزود: شرایطی که در استان به وجود آمد، اما همه کمک کردند و یک کار تیمی و هماهنگ بود و یک جا شما ندیدید که در یک جایی معاونین استاندار در فضای عمومی با هم اختلافی داشته باشند. فضای که در ۴ سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود آمده بود با فضای همه دوره‌های گذشته متفاوت‌تر بود.
معاون سابق عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کارهایی انجام شد، استاندار وقت و معاونین خود توانستند، کار تیمی انجام دهند، بطوریکه در چهار سال گذشته معاونین استاندار باهم کوچکترین تنش و اختلافی نداشتند، البته در محافل خصوصی شاید خود همدیگر را نقد می‌کردیم، ولی هیچگاه این نقدها را به محافل عمومی ارجاع ندادیم.
وی در ادامه افزود: هیچ وقت یادمان نمی‌رود که نمایندگان مجلس با استانداران گذشته چه برخوردهایی داشتند، حتی به برخوردهای فیزیکی منجر می‌شد اما در گذشته کمترین تنش را بین مجموعه استانداری و نمایندگان داشتیم.
نیک‌اقبالی به شب احیای سید موسی خادمی اشاره کرد و گفت: شب احیاء بودجه شبی بود که ما می‌دانستیم دیگر بودجه استان در هر شاخصی چه قدر است.
وی افزود: فضای همدلی باعث شد که ان چیزی که بین من و خدای من است، می‌بینم قلبم راضی است، امروز در استان کوچک کهگیلویه و بویراحمد در منطقه گرمسیری و سردسیری راست و چپ هستند، اما در مورد من باید قضاوت درست کرد، نگاه من به استان یک نگاه یکنواخت بود و برای من فرقی نداشت. که امروز در باشت، کهگیلویه، سی‌سخت، بویراحمد و ... بود. برخی از عزیزان بی‌انصافی در موردم قضاوت نادرست کردند که چرا به حوزه گرمسیری بیشتر می‌پردازم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خط فکری من مشخصی دارم، اما دوستان عزیز در جناح مقابل دارند اما در کار اجرایی، این مسائل را دخالت ندادم، اما معاون عمرانی استاندار باید کار اجرایی کند، و در کار اجرایی سرحد و گرمسیر جناح، چپ و راست وجود ندارد.
وی افزود: قبلاً کار نمایندگان مجلس رقابت‌های سیاسی بود و الان رقابتشان عمرانی است، اظهار داشت: پیش از آنکه به بحث‌های سیاسی و خط کش‌های سیاسی نیاز داریم به کار عمرانی نیز نیاز داریم، در این چند سال ما توانستیم کارهایی را انجام دهیم.
معاون سابق عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به عملکرد خود، اظهار داشت: از سال ۹۲ تا ۹۶ در استان سه هزار و ۱۶۱ پروژه اقتصادی و عمرانی در مناسبت های رسمی این چهار سال گذشته افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این مجموعه هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتبار هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان عمرانی است و حدود ۱۰ هزار شغل ایجاد. و اگر در استان کاهش بیکاری داریم بیشتر مربوط است به حوزه عمرانی. باید از همه تشکر کنم، پیمانکاری داریم که با وجودی که مطالبات زیادی از دولت طلب دارند، اما حاضر نشدند کارشان را تعطیل کنند.
وی افزود: ۸۰ خانه بهداشت در این زمان افتتاح کردیم، یکی از خواسته‌های خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دکتر چمن کاهش مهاجرت مردم به استان‌های همجوار بود که این موضوع تحقق پیدا کرد.
به گزارش کبنا، نیک‌اقبالی در حین صحبت‌های خود گفت دو بار خلع سلاح شدم، شعری می‌خواستم بخوانم که آقای تقی‌زاده آن را خواند، و اینکه در انگلیس شهرداران را منصوب کند، اول وزن می‌کند و وقتی خواستند، بردارند باز هم وزن می‌کند، که احیاناً از بیت‌المال سوء استفاده نکرده باشد. من روزی که معاون عمرانی استاندار شدم، ۱۲۵ کیلو وزن داشتم که الان به ۸۵ کیلو وزن رسیده است. [تشویق حضار]
وی گفت: سلامت را برای مردم دادم. و برای این مردم هم جان بدهیم، باز هم کم است.
ماحصل تلاش شما در این چهار سال گذشته کارهای بزرگی بود.
نیک‌اقبالی این شعر را نیز خواند.
 
سراپا اگر زرد و پژمرده‌ایم
ولی دل به پاییز نسپرده‌ایم
چو گلدان خالی، لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود، ما دیده ایم
اگر خون دل بود، ما خورده‌ایم
اگر دل دلیل است، آورده ایم
اگر داغ شرط است، ما برده‌ایم
اگر دشنه‌ی دشمنان، گردنیم!
اگر خنجر دوستان، گرده ایم!
گواهی بخواهید، اینک گواه:
همین زخم‌هایی که نشمرده‌ایم!
دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده‌ایم
به گزارش کبنا، عزیز فیلی با حکم وزیر کشور جایگزین پژمان نیک‌اقبالی شد.
همچنین زمانی در زمان نوذری استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد بین نمایندگان اسنان و او درگیرهای نیز وجود داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
بسیارتیترمزخرفی . اصلا بخشی از تیترهیچ ربطی به متن نداشت
گچساران
Romania
درود بر نیک اقبال نیک فرجام.
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
خوش گلدی
امنیت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر ریس بزرگوار باز هم حونه ریس
سید شریف نمازی
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا این تفکیک رو کنار بذارید
مگه این ایتان چقدر کشوره که این همه تفکیکات داره
شمال جنوب
گرمشیر
سردسیر

......
Iran, Islamic Republic of
البته با..به این . رسیدن(صرفا جهت اطلاع)علتش کار و تلاش نبوده
فخیم
Iran, Islamic Republic of
نیک اقبالی هیچی نداشت ، ضعیف ترین معاون بود
ناشناس
اگر تاجگردون نبود همه شما دنبال رقابتهای سیاسی بودید
کرو
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
درود برشما .مطمئنا استاندارضررش را می بیند
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب معاون سابق
به جای شعر خواندن ، خوب بود گزارش کار می دادید و حداقل ۴ پروژه شاخص را نام می بردید که در زمان ۴ سال شما کار شده و تمام شده باشد . البته اگر می خواستید نام پروژه ببرید ناچار بودید ۴۰۰ یا ۵۰۰متر خاکریزی کنار رودخانه و آسفالت ریختن روی آن در تنگ کناره بویراحمد را به عنوان شاهکار و پروژه نام ببرید که حدود ۲۰سال است روی آن کار می شود .
موکل
Iran, Islamic Republic of
بله شما و آقای خادمی . چی.بودید معلومه که باید تعریف کنید
مندنی
Iran, Islamic Republic of
مردم باید این اظهار نظرها را تایید بکنند نه خودتان از خوذتان تعریف نمایید واقعا این استان را دراین چهار سال نا..د اگر کاری هم شده بود با آمدن شماها ن. خوب که رفتید باید استاندار همه را بردارند چون واقعا از این مسولین این استان ناراضی هستیم فقط بلف سیاسی میزنند کبنا حذفش نکنید نمایش بدهید
Iran, Islamic Republic of
حرفهای احساسی تا کی؟؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
انتصاب ۴معاون در یک روز هنر نبود.. از استاندار قبلی بودکه شما ۴ نفر را .. و این هم شرط موافقت با خادمی بود و خادمی هم چون به چیزی غیر از .ر نمیکرد بدون در نظر گرفتن سابقه کاری فقط ب.. نمایندگان و حفظ خودش شما را به کار گرفت
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
من که میدونم این کامنت تایید نمیشه؛ اما می نویسم برای دل خودم تا شاید خودم و بیدار کنم. که روزی نیام بصورت غیرمستقیم به رفتارهای نامأنوس ام افتخار کنم... آقا.. فقط جهت لاغر شدن خودتون نبود بلکه مردم فقیر را هم لاعر کردین!!! اما جان مادرت با اینگونه صحبت ها فکر نکنید عقل مردم هم لاغر است! @!!!
-----
Iran, Islamic Republic of
این جای تاسف است که استاندار بخواد حرف نماینده ها را گوش کند
علی
Iran, Islamic Republic of
شما هم خ..ن را سال ۹۴ کوچک کردید که کسی شک نکنه
آرشام
Iran, Islamic Republic of
شما تیمی ب.. در ادارات وسازمانهای دولتی اوج ب.. درمدیران منصوب شده ازسوی نماینده هاونهایت بی انگیزی ونداشتن روحیه کاری در کارکنان بدلیل ضعف مدیران موج میزند
وقتی درتامین م.. وفامیلی ازقبل جایگاهتان همه راضی ومنتفع بودید اختلاف دیگر چرامی باید داشته باشید
خ.. محض نماینده یباند گرا چه بوده....
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بیشترین دید را فقط به شهر خودت سی سخت داشتی بیشترین بودجه را هم اونجا خرج میکردی استان با رفتن شما نجات پیدا کرد
حسن احمدی
Iran, Islamic Republic of
هاجون خودت پزمان در این دولت از ن.. میشه
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1