تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۸
کد مطلب : ۲۹۹۰۹۵

مدیر کارخانه «سینره» شفاف‌سازی کند / خارج از استان کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد که دوران پول پاشی‌های غیرهدفمند، بدون راهبرد و برنامه مدون در استان به سرآمده و هرگونه حمایت و اعطای مشوق و تسهیلات سرمایه گذاری باید با هدف و رویکرد ایجاد اشتغال، رونق تولید و توسعه پایدار همراه باشد.
به گزارش کبنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه (۱۹ آذرماه ۹۶) در بازدید از کارخانه سینره و زردبند یاسوج اظهار داشت که البته هر سرمایه گذاری که دغدغه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان و مردم این استان را داشته باشد مورد حمایت قاطع و همه جانبه مدیریت اجرایی و همه دستگاه‌های متولی قرار خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: اعطای تسهیلات و ایجاد مشوق‌های لازم برای سرمایه گذاران در قبال ایجاد اشتغال است و هر سرمایه گذاری با این هدف وارد عرصه شود حمایت ویژه خواهد شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: شرکت‌های سینره و زردبند یاسوج با حجم سرمایه گذاری قابل توجهی که امروز محصولات آن‌ها دارای برندهای معتبر ملی و بین المللی شده‌اند می‌توانند بیشتر در ایجاد اشتغال و کمک به توسعه این استان سهیم باشند.
وی با بیان اینکه در سیستم‌های نوین بازاریابی برای تبلیغات نیاز به ایجاد و راه اندازی دفاتر در مناطق مختلف نیست، بیان کرد: شرکت سینره می‌تواند در راستای هدفگذاری تبلیغات مدرن نسبت به تشکیل تیم ورزشی با برند سینره و زربند اقدام کنند تا علاوه بر پوشش نیازهای پرسنلی خود، تبلیغات مناسبی انجام شود.
احمدی افزود: البته بر اساس بررسی‌های انجام شده و بازدیدهای میدانی به نظر می‌رسد که جهت دهی و اندیشه سرمایه گذار این شرکت‌های معتبر (سینره- زردبند) به جای آنکه برای کمک به جوانان و مردم استان کهگیلویه وبویراحمد معطوف باشد بیشتر در سایر استان‌ها متمرکز شده که این وضعیت باید در اسرع وقت شفاف سازی و اصلاح شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نمی‌شود که مواد اولیه، ایجاد زیرساخت‌های لازم و حمایت‌های ویژه از این شرکت‌ها در استان کهگیلویه وبویراحمد و شهر یاسوج تأمین شود اما روح و اندیشه سرمایه گذار در جای دیگر باشد.
احمدی با اشاره به درخواست مبلغ ۷۰ میلیارد ریالی تسهیلات بانکی برای توسعه و ایجاد خط تولیدی جدید در شرکت زردبند یاسوج گفت که هرگاه استان به این باور رسید که دل و اندیشه سرمایه گذار در گرو حمایت ازخانواده ها و جوانان بیکار این استان است از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهد کرد.
وی همچنین از وضعیت ظاهری و نوع پرستیژ کاری کارکنان شرکت سینره و همچنین بی نظمی‌های موجود در شکل دهی و جانمایی تجهیزات در این واحد تولیدی ابراز گلایه داشت و گفت که کارخانه و صنعتی که مدعی کسب اعتبار بین المللی شده باید به همه جوانب توجه داشته باشد.
فعالیت شرکت‌های سینره و زرد بند در زمینه تولید داروهای گیاهی، لوازم آرایشی و بهداشتی، شامپو و انواع کرم است.
مدیر شرکت دانش بنیان طبیعت زنده (سینره) نیز گفت که تاکنون بیش از ۵۰ درصد هدف توسعه این شرکت که حضور در بازارهای هدف بین المللی است تحقق یافته است.
محمد قربانی اظهار داشت: شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشأ گیاهی بنیان نهاده شد.

وی افزود: شرکت طبیعت زنده محصولات خود را تحت نام تجاری 'سینره' به بازار عرضه کرد و پس از آن با جذب نیروهای متخصص در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد.
قربانی گفت: بیش از ۸۰ نوع انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در این شرکت تولید می‌شود که هم اینک بیش از ۱۰ قلم از این محصولات به کشورهای مختلف در منطقه و جهان از جمله انگلیس، آلمان، لبنان و افغانستان صادر می‌شود.وی سرمایه گذاری اولیه شرکت طبیعت زنده و زردبند یاسوج با ۲ برند تجاری سینره و این لی را افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: میزان صادرات محصولات این شرکت در طول سال افزون بر چهار میلیون دلار است.
افزون بر هشت میلیون دلار کالای غیرنفتی ظرف ۲ سال گذشته از استان کهگیلویه وبویراحمد به خارج از کشور صادر شده که بخش عمده ایان محصولات ارایشی و بهداشتی در شرکت سینره یاسوج بوده است.
کهگیلویه وبویراحمد گرچه ظرفیت‌های مناسبی در بخشهای مختلف برای صادرات کالا دارد اما انگشت شمار بودن ارقام کالاهای صادراتی و اندک بودن میزان صادرات غیرنفتی استان از حجم صادرات کشور بیانگر توسعه نیافتگی این بخش است.
بر اساس پیش بینی کارشناسان و سازمان‌های متولی میزان صادرات سالانه در این استان در حالی در سال ۹۲ حدود ۲۸ میلیون دلار پیش بینی شده بود که حتی با گذشت بیش از چهار سال فاصله زیادی تا رسیدن به این آمار وجود دارد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی فعال و ۷۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه تولید است.
هشت هزار و ۵۰۰ نفر در طرح‌های صنعتی فعال کهگیلویه و بویراحمد مشغول بکار هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
تاحالا فکر نکنم نفعی از این شرکت به مردم استان رسیده باشد.
حبیب
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای استاندار که خوب این شرکت را شناخته. در استان هست اما هیچ سودی برای استان نداره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1