تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۲۹۸۵۰۰

ضرورت ترویج سبک زندگی شهدا برای نسل‌های آینده

۱
۰
کبنا ؛رئیس بسیج دانشجویی دهدشت گفت: در صورتی‌که استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین آمار اعزام نیرو به جبهه‌های جنگ را داشته‌، متاسفانه برای ترویج سبک زندگی شهدا برای نسل‌های آینده هیچ‌گونه مستنداتی ساخته نشده است.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، ظهر امروز فاطمی در سومین هم اندیشی کنگره ملی مسافری از فلوریدا که در بنیاد شهید کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: در صورتی‌که استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین آمار اعزام نیرو به جبهه‌های جنگ را داشته‌، متاسفانه برای ترویج سبک زندگی شهدا برای نسل‌های آینده هیچ‌گونه مستنداتی ساخته نشده است.
وی بااشاره به شاخص کشوری بودن شهید طیب گفت: بسیج دانشجویی شهرستان توانست با انتشار زندگی نامه و تصاویر ایشان، در سال ۹۲، شهید طیب را به عنوان شاخص کشوری معرفی کند.
تقوی فعال فرهنگی در این نشست نیز گفت: برای بالا بردن کیفیت برگزاری این کنگره ملی لازم است چند کمیته تشکیل شود از جمله، کمیته تدارکات، تبلیغات، رسانه و اجرایی تا با تقسیم کار بین این کمیته‌ها، کیفیت کنگره بالا رود.
وی بیان کرد: بهتر است از آماده سازی جاده گلزار مظهر شهید طیب و کنگره ملی مستندی نیز تهیه شود.
معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه بیان کرد: اگر بومی به ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ به ما بدهید، به صورت حضوری در کنگره تصویر مبارک شهید طیب، این سفیر فرهنگی در غرب را با رنگ طراحی خواهیم کرد و تقدیم خانواده بزرگوار ایشان می‌نماییم.
سروان سروش زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوق در این همابش نیز گفت: بهتر است از هم ترازان و دوستان شهید که در آمریکا با ایشان بودند را دعوت به عمل آید تا به بازگویی خاطرات از شهید بپردازند.
نوروزی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت نیز گفت: از آنجایی که شهید طیب جز شهدای دانشجو می‌باشند انتظار می‌رفت کنگره در دانشگاه آزاد که فضای مناسبی نیز دارد برگزار می‌شد ولی با این حال دانشگاه آزاد واحد دهدشت حاضر به هر گونه همکاری برای باشکوه برگزار شدن این کنگره ملی می‌باشد.
 
طیب مدیر مدرسه شاهد نیز بیان کرد: در بحث تبلیغ این کنگره ملی، از بسیج دانشجویی میخواهیم تبلیغ در بین دانشجویان و دانشگاه را به عهده گیرد، و از سروان سروش زاده نیز می‌خواهیم تبلیغات برای مردم فرهنگ دوست سوق را نیز به عهده بگیرند.
و در پایان دیماد معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: علت انتخاب فرهنگسرای ارشاد برای برگزاری کنگره را نور مناسب برای پخش کلیپ‌ها عنوان کرد و با توجه به اینکه کنگره محوریت فرهنگی دارد فرهنگسرا مکان مناسبی می‌باشد.
به گزارش کبنا، دیماد درخواست همکاری خود از دانشگاه آزاد واحد دهدشت برای به عهده گرفتن پذیرایی روز دوم کنگره ملی را بیان کرد.
 
===============
خبر از فاطمه خطیبی
===============
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
معاون میراث فرهنگ وگردشگری اسم ندارد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1