تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۲۹۶۶۰۱

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه هفته پژوهش / راه‌اندازی نمایشگاهی متفاوت‌تر از هر سال در یاسوج

۴
۰
کبنا ؛مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بازدید علی‌محمد احمدی استاندار این استان از نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد.
سید محمد تقوی امشب در گقت‌وگو با کبنا، با بیان اینکه نمایشگاه هفته پژوهش امسال نسبت به سال‌ها گذشته متفاوت‌تر برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش در سال ۹۶ با ۶۳ غرفه و با حضور ۲۳ دستگاه اجرایی، دانشگاه و بخش خصوصی برگزار شد که در سال ۹۵ با حضور ۱۸ دستگاه دولتی و ۳۶ غرفه نیز این نمایشگاه فعالیت می‌کرد.

 
وی در ادامه افزود: به لحاظ شرکت ادارات و بخش خصوصی ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشتیم و همچنین به لحاظ تعداد غرفه‌ها نیز ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: به لحاظ زیربنایی سال ۹۵ این نمایشگاه در ۸۰۰ مترمربع راه‌اندازی که امسال با دو هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا این نمایشگاه برپا شد.
 
تقوی با بیان اینکه نمایشگاه هفته پژوهش در سال ۹۶ به لحاظ کمی و کیفی رشد بسیار خوبی داشته است، گفت: تجهیزات نمایشگاه، ارائه محصولات ساخت دانشجویان و دانش‌آموزان و استقبال این قشر فرهیخته از نمایشگاه هفته پژوهش در سال ۹۶ جزء ویژگی‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.
 
مسوول اطلاع‌رسانی و کمیته تبلیغات هفته پژوهش در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال در بهترین موقعیت راه‌اندازی شد، اظهار داشت: صبح امروز (یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه) استاندار کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۹/۳۰ دقیقه از این نمایشگاه بازدید خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
برادر من ، ما در ۴ ساله اخیر ضربه های زیادی خوردیم که فورمالیته شدن هفته پژوهش هم یک موردش بود ، که تغییر اساسی آن متفاوت از گذشته بود یا اینکه بعنوان مثال استخدام های فله ای و فامیلی با حضور دکتر احمدی دیگه برچیده خواهد شد ، به نظر می رسد بر همه فقیر مر م استان لازم است برای سلامتی همراه با موفقیت جناب دکتر احمدی روزانه دعا نمایند .
رضا
Iran, Islamic Republic of
ای خدا .. که اوردن گذاشتنت تو این پست به جز فامیل گرایی خادمی بود
.. خادمی را
همش حرفه .استان افتضاحه از همه لحاظ بویژه مدیریت
مسعود
Iran, Islamic Republic of
وقتی رشد میبینیم که امسال شاهد تغییر خود شما باشیم
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1