تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۲۹۵۰۰۲

بسیج در هر صحنه‌ای که احساس تکلیف کند وارد می‌شود/ اجتماع بسیجیان در دهدشت و یاسوج /تفکر بسیج حد و مرز نمی‌شناسد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛
خبرهای هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد


اجتماع بزرگ حماسی بسیجیان در دهدشت
اجتماع بزرگ بسیجیان در دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین (ع)، عاشورا، کوثر و الزهرا شهرستان کهگیلویه در مصلی امام خمینی(ره) دهدشت برگزارشد.

سعید برومندزاده در این اجتماع ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به مناسبت برچیده شدن شجره خبیثه اظهار داشت: نابودی داعش محصول تلاش بسیج، سپاه و شهدای مدافع حرم است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بسیج را یک تفکر دانست که در همه نهاد های کشور و جامعه ما وجود دارد و همین تفکر همواره باعث پیروزی ما بر جبهه استکبار شده است.


وی برگزاری اردو های جهادی، اعزام تیم جامعه بسیج پزشکی به مناطق محروم، اجرای یادواره‌های شهدای مختلف در سطح شهرستان، تهیه جهیزیه برای افراد نیازمند، بکارگیری بسیج در حادثه های غیر مترقبه شهرستان، حفظ امنیت انتخابات و راه اندازی موکب هیأت رزمندگان شهرستان کهگیلویه به همت بسیجیان و کمک خیرین برای اولین بار و ... را بخشی از فعالیت ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه عنوان کرد.





 

انتهای پیام/



فرماندهان پایگاه های چاروسا با امام جمعه قلعه رئیسی دیدار کردند+تصاویر

به مناسبت هفته بسیج فرماندهان پایگاه های چاروسا با امام جمعه قلعه رئیسی دیدار کردند.


 به مناسبت هفته بسیج فرمانده حوزه مقاومت و فرماندهان پایگاه های مقاومت چاروسا با امام جمعه قلعه رئیسی دیدار کردند.




حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این نشست با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: فاصله گرفتن از گناه سبب پیشرفت و ترویج فضائل اخلاقی باید اولویت زندگی خود قرار دهیم و اولین فضلیتی که باید به آن همه ما اهمیت دهیم نماز است و همه راه های که سبب ترویج فضیلت انسانیت است همین نماز می باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: باید بسیجیان فضای برای برگزاری نماز، دعا و روزه در سطح شهر بوجود آورد و از ظرفیت دانش آموزان و جوانان در روستاها و سطح شهر استفاده کنیم تا مساجد خالی از جوانان نباشد و به جای اینکه مساجد را خالی از نمازگذاران یا هم اینکه چند نفر فرد مسن حضور دارند راه های جذب جوانان را مورد اهمیت قرار دهیم.

وی افزود: استفاده از اخلاق خوب برای جذب جوانان شاید مفیدترین راه این جذب باشد و باید دانست که ارزشها سبب پیشرفت انقلاب شد و رسالت بسیج حفظ ارزش های انقلاب است.

صلواتی رسالت بسیج را ولایت باوری و ولایت یاوری دانست و ادامه داد: برای اینکه رسالت بسیج که همان ولایتباوری و یاوری است را به درستی انجام دهیم باید ابتدا این رسالت را در خودمان پیاده کنیم سپس در دیگران و این محقق نمی شود جز با وحدت همدیگر و بسیج باید این وحدت را به وجود آورد.

امام جمعه قلعه رئیسی به نقش بسیج در منطقه چاروسا اشاره و یادآور شد: نقش بسیج در منطقه چاروسا بسیار اثرگذار است و اگر امروز به عنوان یک امام جمعه بعد از چندین سال در این منطقه ماندم تنها دلخوشی خود را همین بسیج می دانم و به آن افتخار می کنم.

در پایان این مراسم و نشست از فرماندهان پایگاه های مقاومت چاروسا تجلیل شد.





http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/13969/42635.jpg
 
http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/13969/42643.jpg
 
 
 
تفکر بسیج حد و مرز نمی شناسد
یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر شاخص های فرهنگ بسیج را گم کنیم فریب خواهیم خورد.
سردار خلیل موحد در همایش شکوه مقاومت بسیج در گچساران افزود: هیچ کس در زمان تأسیس بسیج باور نمی کرد که این نهاد بتواند بازدارنده و خنثی کننده توطئه های دشمنان شود.
وی بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) احیاء گر بسیج است.  بسیج یک تفکر و نظام فکری بوده و این تفکر مکان،حد و مرز نمی شناسد.
موحد عنوان کرد: همه باید بدانند که امروزه بسیج یک صف جدا نیست و همواره در تمام عرصه های مختلف در کنار ملت ایران حضور داشته و نقش مهمی را ایفا کرده است.
وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی تلاش می کنند تا یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را از یاد مردم برده و نسل جوان را از حقایق این دفاع مقدس دور کنند.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: به برکت مقام معظم رهبری و تدابیر هوشمندانه ایشان این خاطرات هرکدام برجسته شده است.
موحد بیان کرد: بسیج آب مطهری است که در هر ظرفی ریخته شود شکل آن ظرف خواهد شد. در فتنه ۸۸ با یک سخن از مقام معظم رهبری بسیج به صحنه آمد و نظام فتنه را از بین برد.
http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/13969/42648.jpg
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: پیروزی بزرگ بر داعش یک افتخار تاریخی و به یاد ماندنی است که توسط بسیج و تفکر آن به دست آمده است.
موحد اضافه کرد: به برکت تفکر بسیجی دست دشمنان از منطقه کوتاه شده است. اگر شاخص های فرهنگ بسیجی را گم کنیم فریب خواهیم خورد.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اگر امروز سردار سلیمانی به عنوان شخصیت بین المللی به جهان معرفی شده بخاطر داشتن روحیه بسیجی بوده است.
موحد بیان کرد: وی حقوق نجومی را قبول نداشته و خون ملت را نمی‌مکید تا ویلاهایی را در شمال تهران خریداری کند.
وی اضافه کرد: امروز دشمن با یک هزار و ۷۰۰ کانال ماهواره‌ای موجبات به فساد کشاندن جوانان ما را فراهم می‌کند که با هوشیاری و مقاومت جوانان ایران اسلامی در راین راه شکست خورده است. امروز ایران به خاطر تفکر بسیجی در دنیا نفوذ کرده است.
http://yasouj.isna.ir//Files/News/Image/13969/42632.jpg
 
بسیج در مقابل توطئه های دشمن با صلابت ایستاده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: بسیج در مقابل تمام توطئه های دشمن با صلابت و اقتدار ایستاده است.
سرهنگ علی اصغر نورایی نسب در همایش شکوه مقاومت بسیج در گچساران افزود: امام راحل(ره) در چنین روزی فرمان تأسیس بسیج را صادر کردند.
وی با بیان اینکه تشکیل بسیج نشان از دور اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، بیان کرد: امروزه بسیج با صلابت و اقتدار در مقابل تمام توطئه های دشمن ایستاده است.
نورایی نسب عنوان کرد: در کشورهای مختلف مانند یمن، عراق، سوریه و لبنان آنچه که دشمن را به ستوه آورده تفکر و فرهنگ بسیجی است.  فرهنگ و تفکر بسیج مانند رودخانه خروشان در حال حرکت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: بسیج توانسته با مشارکت و حضور موثر خود در تمام عرصه ها در پیشرفت ایران اسلامی نقش آفرینی کند.
نورایی نسب اضافه کرد: انقلاب اسلامی همواره مانند رود خروشان در جریان است و موانع سر راه این رود خروشانتوسط تفکر بسیجی برداشته خواهد شد.
 
 
جبهه مقاومت در سایر کشورها از بسیج الگو گرفتند
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جبهه مقاومت در سایر کشورها از جمله عراق و سوریه نیز از بسیج الگو گرفتند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در تجمع بزرگ بسیجیان در یاسوج به مناسبت ۵ آذرماه سالروز تاسیس بسیج افزود: دشمنان با الگو شدن تفکر بسیج مخالف هستند و گر نه برای کشتن بسیجیان سلاح، موشک و بمب دارند و می‌توانند بکشند اما تفکر بسیج قابل ویران شدن نیست .
وی بیان کرد: خدا را شکر در سرزمینی نفس می‌کشیم که کشور اسلام و ولایت بوده و در دورانی حیات را سپری میکنیم که در ذل امامت امام عصر نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آرمان‌های نظام الهی ایران ندای توحید، عدالت، نفی تبعیض، فریاد علیه ظالمان و متکبران است، خاطرنشان کرد: نظام در آغاز مورد حمله و هجوم دشمنان امیرالمومنین(ع) قرار گرفت و برای صیانت از آرمان‌‌هایش در کنار ارتش و سپاه شجره طیبه بسیج بنیانگذاری شد.
ملک حسینی تصریح کرد: امام بزرگوار با تفکری بزرگ و اراده ای سترگ یک نیروی نظامی قوی متشکل از مردم بنام بسیج وارد عرصه مبارزه با دشمن و استکبار و ظالمان دنیا تشکیل داد که توانست در کنار ارتش و سپاه جنگ را به پیروزی برساند و بعد از جنگ نیز در دفاع از آرمان‌ها نقش آفرینی کرد .
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در سایر کشورها از جمله عراق و سوریه نیز از بسیج الگو گرفتند، ادامه داد: بسیج توانست با الگو بودنش زمینه را برای شکست تفکر خبیث و گروه منفور داعش فراهم کند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دشمنان با الگو شدن تفکر بسیج مخالف هستند و گر نه برای کشتن بسیجیان سلاح، موشک و بمب دارند و می‌توانند بکشند اما تفکر بسیج قابل ویران شدن نیست.
ملک حسینی تاکید کرد: فریاد علیه استکبار جزو رسالت‌های بسیج بوده و این شجره طیبه در جای جای دنیا نظام مقاومت را در مقابل استکبار شکل داده و همین امر ظالمان را عصبانی کرده است.
وی گفت: دشمنان دین مبین اسلام داعش را به‌نام دین و دشمنی با اسرائیل تشکیل دادند ولی در عمل تفکری ضد دین داشتند و از روزی که در سوریه ندای عمر سعد را در سوریه تکرار کردند مشخ بود حرکتی همچون امویان و زبیریان دارند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مقام معظم رهبری سخن علی(ع) را شنید و تطبیق کرد و به نوعی دشمن، خانه و حومه حریم خانه را شناخت و عزم و اراده وی طوفانی علیه دشمن بپا کرد و بساط داعش را به باد داد.
 
بسیج در هر صحنه ای که احساس تکلیف کند وارد می شود
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج در هر صحنه ای که احساس تکلیف کند، منتظر فرمان نیست و وارد صحنه می شود.
سردار یدالله بوعلی در گردهمایی بزرگ بسیجیان با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، در یاسوج برگزار شد، افزود: امروز بسیج کلمه ای فراگیر است و در بسیاری از کشورهایی که ساکنان مسلمان دارند، بسیج شکل گرفته است.
وی بیان کرد: بسیج سازمان نیست اما سازمان دارد و نیروهای آن از قبل فرمان خود را گرفته اند، تا به موقع عمل کنند .
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این فرمان نشأت گرفته از قرآن، ائمه، امام عصر، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است .
سردار بوعلی تصریح کرد: در هر صحنه ای که بسیج احساس تکلیف کند، منتظر فرمان نیست و وارد صحنه می شود و این از ویژگی نیروهای انقلاب است .
وی اضافه کرد: همانگونه که در جبهه مقاومت اثبات کردیم که گوش به فرمانیم، در سایر عرصه ها نیز باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و به وظایف خود عمل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1