تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۲۹۴۹۹۴

همایش بزرگ انقلابیون جهادی در یاسوج برگزار شد / مهدوی‌مطلق: خلاء فرهنگی در روستاها معضل اساسی است (+تصاویر)

۰
کبنا ؛



همایش بزرگ انقلابیون جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته با محوریت تجلیل از گروه های جهادی برتر دانشجویی و خادمین راهیان نور و با حضور مسئولین و استقبال گرم دانشجویان دانشگاه های استان در محل سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
img006.jpg


 همایش بزرگ انقلابیون جهادی در شهر یاسوج برگزار شد، در این ویژه برنامه از گروه های برتر جهادگر دانشجویی و خادمین راهیان دانشجویی استان تجلیل شد.
این همایش با حضور جمعیتی بزرگی از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، اساتید دانشگاه ها، مسئولین و روئسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در محل سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.


 همنشینی و خدمت به کوخ نشینان اجر مدافعان حرم را دارد/ استفاده مسئولین از ظرفیت گروه های جهادی دانشجویی

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مشارکت در امر خیر باید از ظرفیت و توانایی دانشجویان برای ورود به مسائل اجتماعی استفاده کرد چرا که خلا فرهنگی یک معضل اساسی در روستاها است که این مهم جای خدمت مضاعف دارد.
 
شهرام مهدوی‌مطلق در این مراسم با تبریک پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت اظهار کرد: این پیروزی با بسیج جهان اسلام محقق شد و در کنار این پیروزی حماسه کمک رسانی به مناطق زلزله زده در غرب کشور تبلور عینی و صحنه قابل درکی از مفهوم بسیج در عرصه ملی و منطلقه ای بود.
وی ضمن بیان اینکه همین دو حادثه تلخ و شیرین تفسیری از طنین انداز شدن نوای دلنشین تفکر بسیجی در پهنه جغرافیای ایران اسلامی و مصداق فراز بسیجیان جهان اسلام در آخرین بیانیه حضرت امام (ره) در مورد بسیج است، افزود: این همایش به پاسداشت و تجلیل از دانشجویان عرصه جهادی و خادمین اردوهای جهادی و عرصه اقتصاد مقاومتی است.
مهدوی مطلق گفت: بسیج یک افق بلند و توحید محور در مقابل دنیا گرایان و مادی اندیشان است و امروز ایران اسلامی و جهان اسلام نیازمند فرهنگ و تفکر بسیجی است و پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت نیز مرهون همین فرهنگ و تفکر است.
وی به بیان برنامه‌های بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج دانشجویی استان ۷۲ عنوان برنامه را در ۳۴ دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان برگزار شد.
وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان تصریح کرد: حضور در روستاهای محروم و همنشینی و خدمت به کوخ‌نشینانی که یک تار موی آنها برتری دارد بر تمامی وجود کاخ نشینان همان اجری را دارد که مدافعان حرم و رزمندگان در جبهه مقاومت انجام می‌دهند.
مهدی‌مطلق با اشاره به اردوهای جهادی در تابستان امسال گفت: ۲۱ گروه جهادی از دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان که شامل ۱۲۰۰ دانشجو بودند به ۶۵ روستای محروم استان خدمات دادند.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری ده‌ها یادواره شهدا، مشاوره به ۴۰۰ نفر در مناطق محروم، توزیع اقلام آموزشی بین هزاران نفر و برگزاری کلاس‌های تقویتی، قرآنی و اخلاقی ۵ هزار نفر و همچنین ویزیت رایگان ۴ هزار نفر در حوزه‌های دندانپزشکی و پزشکی و خدمات دیگر از برنامه‌های مهم اردوهای جهادی بود.
َََ
مهدوی مطلق در ادامه افزود: در تابستان و با حضور گروه‌های جهادی توانستیم تعداد ۱۲ مدرسه را مرمت و بازسازی، تعداد ۱۵ مسجد را بازسازی و همچنین احداث دو مسجد از دیگر برنامه‌ها و اقدامات گروهای اردوهای جهادی استان بود.
وی به ساخت خانه برای خانواده‌های دارای معلول اشاره کرد و گفت: ۳۰ مورد خانه برای معلولان بازسازی و ۵ مورد هم ساخته شد و در بحث آبرسانی ۳ مورد و ایجاد سرویس بهداشتی ۲۰ مورد وجود داشت که این از دیگر اقدامات مهم ارائه شده اردوهای جهادی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
این مسؤول با اشاره به تلاش کمک به زلزله زدگان کرمانشاه افزود: در بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پخت و پز اقداماتی صورت گرفت و اولین گروه‌ متخصص و جهادگر دانشجویی استان همان روزهای اول در مناطق زلزله زده حضور پیدا کردند و هم‌اکنون گروهی دیگر به این مناطق اعزام شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای مشارکت در امر خیر باید از ظرفیت و توانایی دانشجویان برای ورود به مسائل اجتماعی استفاده کرد چرا که خلا فرهنگی یک معضل اساسی در روستاها است که این مهم جای خدمت مضاعف دارد.
َ

نابودی داعش علی رغم آموزش ها و حمایت های پیچیده/ داستان غرش سردار سلیمانی وقتی همه ناامید بودند
img007.jpg
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: داعش علی‌رغم حمایت‌ها و آموزش‌های پیچیده نتوانستند کاری پیش ببرد و امروز شاهد نابودی داعش هستیم.


سردار یدالله بوعلی با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بیان کرد: داعش می‌خواست یک اسلام خشن و بی‌رحم را به دیگر کشورها نشان دهد و دین را بدنام کند و دیدیم با پیروزی جبهه مقاومت همه این توطئه‌ها خنثی شد.

وی عنوان کرد: آنچه که ما امروز شاهد آن هستیم، ریشه های آن را می توان در ۲۰۰ سال پیش مشاهده کرد، دولت هایی که این روزها دارند با نیرنگ و خدعه مقاصد استعماری خود را پیاده می کنند می بینیم که در همان ۲۰۰ سال پیش نیز به دنبال همین اعمال بودند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: داعش علی‌رغم حمایت‌ها و آموزش‌های پیچیده نتوانستند کاری پیش ببرد و امروز شاهد نابودی داعش هستیم.

وی با بیان آموزش‌های شهید همدانی برای مقابله با داعش افزود: بعد از آموزش و تلاش‌های سردار همدانی نیروهای بسیج تشکیل  و سازماندهی و به تیپ‌های مشخصی تقسیم شدند و کشور سوریه که بیش از ۸۰ درصد آن در تصرف داعش بود به کمک این نیروها ۹۰ درصد از این کشور در حال حاضر آزاد و از تصرف داعش خارج شده است.

بوعلی در ادامه گفت: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که با اقتدار اعلام می‌کند با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی آخرین شهر تحت تصرف داعش را آزاد کردیم.

img078.jpg
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بدون ترس و نگرانی  می‌گوید که فرماندهی جبهه مقاومت را برعهده داشته است.

بوعلی با ذکر خاطره‌ای از سردار سلیمانی عنوان کرد: در سال ۶۷ و در یکی از عملیات‌ها که خط مقدم به هم ریخته بود و دشمن جلو آمده بود تعدادی از فرماندهان در سنگری دور هم جمع شده بودند و شرایط موجود را تحلیل می‌کردند فضای یأس و ناامیدی حکمفرما شده بود و برخی فرماندهان می‌گفتند که دیگر راهی وجود ندارد  و در آن جلسه سردار سلیمانی هم حضور داشتند و تا آخر جلسه سکوت کردند و سخنی نگفتند.

 وی گفت: بعد از شنیدن سخنان دیگران  یک دفعه سردار مانند آتشفشانی غرید و گفت: چرا این قدر ناامید  و مایوس هستید، همان خدایی را داریم که در عملیات فتح المبین و آزادسازی خرمشهر و دیگر عملیات‌ها ما را پیروز کرد.

وی در ادامه خاطره خود تصریح کرد: سردار سلیمانی در آن جلسه با شجاعت گفتند همین الان با نیروهایم می‌روم در سه راه شهادت و تا آخرین نفر در آنجا می‌ایستیم و نمی‌گذاریم دشمن نفوذ کند حاج قاسم آن روز با ایمان به خدا حرف از مقاومت می‌زد.



 
img028.jpg
 
img075.jpg






img001.jpg
img002.jpg
img003.jpg
 
img007.jpg
img010.jpg
img014.jpg
img022.jpg
img025.jpg
img026.jpg
img029.jpg
img046.jpg
img060.jpg
img061.jpg
img068.jpg
img076.jpg
img097.jpg
img100.jpg
img108.jpg
img115.jpg
img127.jpg
img126.jpgimg002-(1).jpg



نام شما

آدرس ايميل شما

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
1