تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۲۹۴۵۹۱

به یاد عملیات کربلای ۴

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مریم گشتاسبی

بنام خدای آلاله‌های خونین دشت نینوای ایران، باز بیادت ای تمام وجودم مینگارم واگویه های دل همیشه در انتظارم را به وسعت تمام قدم گاه شهیدان دشت جنون در سرزمین‌های متبرک جبهه‌ها، باز بغض در گلو نشسته‌ام را با مرکب جان و قلم مژگان بر لوح قلب زخمی و خسته از بازی روزگار را به رشتهٔ تحریر در می‌آورم، بیادت نفس می‌کشم، با یاد و خاطرهٔ سرفه‌هایت در اهداف بلند حسینی و دفاع از ارزش‌ها مصمم تر و بیدار تر می‌شوم، هنوز بعد از سال‌ها صدای قل قل اکسیزنت بهترین آهنگ آرامشگر قلب من است، سرفه‌های خونینت یاد آور اوج ایثار و جهادند، تاول‌های چشمهای محروم از نعمت بینایی‌ات یاد آور قلب با بصیرت ابر مردی است که از همه زیبایی‌های ظاهری دنیا دل برید تا ایرانی همیشه زیبا و آباد و سراسر امنیت داشته باشد، حال در این وقت بیاد و خاطرهٔ دلیر مردان عملیات کربلای چهار در این نیمه شب اوج مظلومیت جانبازان شیمیایی را به خاطر می‌آورم همان سبکبالان عاشقی که سفیر سرزمین عشق‌اند و در دلدادگی بی بدیل، کسانی که در یک شب طوفانی تمام دفتر دل و دنیای خود را آتش زدند تا فارغ از هر دلبستگی سبکبال و سبکبار ره صدساله را یک شبه طی نمایند، آری این اسماعیل‌های از منا برگشته نماد کامل اخلاص و ایثارند، ثابت کردند که از تندبادهای روزگار هیچ هراسی به دل ندارند و در همهٔ صحنه‌ها پیشتازند، یاد و خاطره شما عزیزان همیشه در قلب ما و اهداف بلندتان چراغ هدایت راه ماست و با شما اسوه‌های صبر و ایثار و جهاد عهدی دوباره می‌بندیم که همیشه مدافع راه شما و حریم ولایت باشیم زیرا اهداف بلند شما جز لاینفک زندگی ماست.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

وهاب دانشی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آنان که با روح بزرگشان دنیا و و سرگرمی های بیهوده اش را به تمسخر گرفتند . وجودشان را به گرداب بلاها افکندند و برای ما آرامش آفریدند. عزت و آبرو به ایران و اسلام عزیز در دنیا بخشیدند و معنویت را از نو به اجتماعات بشری هدیه دادند . ودر صحنه جنگ بازی جاودانه ای کردند . و زیباترین و لطیف ترین معانی را در خشن ترین لحظات تجربه بشری رقم زدند . ایثار ، بلند نظری ، بلند همتی ، ایمان قوی ، زهد ، تقوا ، جوانمردی ، آزادی و آزادگی و ..... از حسین الگو اگرفتند و کاری حسینی کردند . و راه نجات را نشان دادند . راه نجات بخشش و ایثار است خود را فدای هم نوع و هم کیش کردن و نه توجه منحصر به خود و جمع مال و منال و مقام و شهوت و شهرت ...سوالی که ما باید از خود بپرسیم اینست که آیا قدر آنها را دانسته ایم یا خیانت کرده ایم . سیستم اداری و سازمانی ما سیستم کسب قدرت برای خود است یا سیستم ایثار و فداکاری .... بنظرم جواب تلخ و و گاهی همراه با سرافکندگی و شرم باشد . .... درود بر شما خواهر گرانقدر
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1