تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۲۹۴۲۸۶

زیبنده نیست که امام جمعه گچساران برای بودجه فرهنگی به مرکز برود / بازرسی دست و پای چه کسانی را بسته است

۳
۰
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی شهرستان گچساران با دعوت نمازگزاران و مومنین به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خداوند است.
امام جمعه گچساران با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع الاول گفت: امام صادق(ع) از مومنی که به دلیل تنگ‌دستی ازدواجشان را عقب می‌اندازند گلایه می‌کند و می‌فرماید، این بدان معنی است که شما امید ندارید.
وی در ادامه با اشاره به دیگر بیانات امام صادق (ع) عنوان کرد: هرکس زمینه ازدواج دختر و پسر مجردی را فراهم کند فردای قیامت خدواند به صورت ویژه و خاص به این انسان توجه می‌کند.
حجازی تصریح کرد: از فقر نترسیم و بیم و امید داشته باشیم که خداوند حمایت می‌کند.
وی با تبریک غرور آفرین هفته بسیج و پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر کفر را به همه مسلمین و بسیجان و مقام معظم رهبری گفت، ابراز کرد:این پیروزی بزرگ را به سرداران ، خانواده‌های مدافعین حرم، شهدا و مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
حجازی با اشاره به جواب نامه مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ایشان در این پیام به دنیا اعلام کرد که اسلام در دنیا مقتدر است و هر فتنه‌ای در دنیا ایجاد کنید ایران و مسلمین جهان نقشه‌های شوم شما را نقش بر آب می‌کند.
امام جمعه گچساران ادامه داد: خداوند عنایت کرد و به کمک سردار سلیمانی‌ها ریشه داعش و چنین خلافتی نخواهیم بود.
وی افزود: با تمام این وجود مقام معظم رهبری در پیام اخیر خود که فرمودند، دقت کنید و مراقب باشید که دشمن در هیچ زمینه دیگری نتوانسته موفق شود.
حجازی با اشاره به ۵ آذر و هفته بسیج اذعان کرد: همان‌گونه که مشاهده کردیم مقام معظم رهبری فرمود، یکی از شیوه‌های دشمن ناامید کردن جوانان ما است و عده‌ای نیز بلندگوی دشمن شده‌اند و می‌گویند، نمی‌شود در مقابل اروپا ایستاد.
امام جمعه گچساران افزود: برخی‌ها می‌گویند ایران کجا و آمریکا کجا و این‌گونه به جوانان ما القا می‌کنند که ایران کشور جهان سومی است و مشکلات اقتصادی دارد.
خطیب جمعه گچساران ادامه داد: این عده یا بزدل و ترسو و یا جیره‌خوار آمریکا هستند و آن چیزی که ما مشاهده می‌کنیم پیشرفت از آن مسلمانان است.
حجازی تصریح کرد: یک روز آمریکا جنایت کار می‌تواند بر ایران غلبه کند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم به عناوین مختلف وارد مقابله با ایران شد اما نتوانست موفق شود.
امام جمعه گچساران افزود: ایران اسلامی صاحب دارد و در زیر سایه مقام معظم رهبری قرار گرفته است اما صاحب آمریکا یک دیوانه ابله به نام ترامپ است.
وی به بیان اینکه امروز نام سردار سلیمانی‌ها به عنوان مدافعین حقوق بشر می‌درخشد، ابراز کرد: چه افتخاری بالاتر از این که جوان ایرانی در هر گوشه‌ای از دنیا به سردار سلیمانی‌اش افتخار می‌کند.
حجازی ادامه داد: هر روز شاهد هستیم در کشور آمریکا ناامنی روزانه ۵۰ نفر کشته می‌شوند اما امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان است.
حجازی ادامه داد: ما در ظرف کمتر از چهل سال بیش از هزار سال رشد و پیشرفت داشته‌ایم و در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که جهان را نجات بدهیم.
امام جمعه گچساران افزود: رهبری گلایه کردند که برخی‌ها آیه یاس می‌خوانند و ایده دشمن را تقویت می‌کنند و باید مراقب بود.
وی افزود: امروز جوان ایران اسلامی باید احساس غرور کند و به خود افتخار کند یک ایرانی است.
حجازی ادامه داد: امروز ارتباط با آمریکا موجب سرشکستگی است چرا که همین خانم کلینتون داعش را پدید آورد.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه در شهرستان گچساران دو جانباز مدافع حرم وجود دارد، عنوان کرد: این دو جوان از افتخارات این شهرستان هستند.
حجازی با اشاره به بودجه فرهنگی تخصیص داده شده برای شهرستان گچساران گفت: این زیبنده شهر نیست که امام جمعه یک شهری مانند گچساران برای بودجه فرهنگی به مرکز برود و در این شهر بگویند بازرسی دست و پایمان را بسته است.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم امیداوریم که بتوانیم با کمک شما مردم بتوانیم کار بزرگی در راستای کار فرهنگی در این شهرستان انجام دهیم.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: امیداوریم بتوانیم در مقابله با جنگ نرم شاخ دشمنان را بشکنیم.
وی با اشاره به سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: دکتر ستاری در سفری که به شهرستان گچساران داشته قول داده‌‌اند که از پیش دبستانی تا دانشگاه زیر نظر حوزه علمیه و امیدواریم با حمایت‌های فرماندار و مسوولان زمینه‌ای برای آینده این شهر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
اقای امام جمعه بامردم شفاف صحبت کن هربودجه ای قانون خودش راداره اگربهت برنمیخوره بزاربودجه طبق روال خودش تقسیم بشه مگه گوشت قربونیه که بلندبشوی بروی مرکزبگی بودجه میخوام یادکارهای احمدی نزادمی افتیم
استان
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بیکاره به خدا؛
گچساران
Iran, Islamic Republic of
قسمتی از حرف های امان جمعه :
به دلیل تنگ دستی ازدواج را به تاخیر نیندازید .
حاج اقا خداوکیلی این سوال را از تریبون نماز جمعه حواب بده .
ایا خودت دخترت رو به بیکار و تنگ دست میدهی ؟؟؟؟؟؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1