تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۲۹۴۱۸۷

«سید باقر» برای مجلس آینده بویراحمد تصمیم گیری می‌کند

۱۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سیدیاسر نوروزی
جناب آقای هدایت خواه در جواب عقیده شما عرض می‌کنیم: بگذارید نمایندگان به رسالت اصلی‌شان که دفاع از حقوق این مردم محروم است، مشغول باشند.
این حرف شما که گفتید ۷۰ درصد نمایندگان مجلس نماینده نیستند، توهین به مجلس است. جناب آقای زارعی نماینده خدوم مردم بویراحمد و دنا شخصی معتدل هست که برنامه‌های دولت را قبول دارد. ایشان مگر به شما وعده شخصی داده است و خلف وعده ای صورت گرفته که اینگونه نماینده مردم را قضاوت می‌کنید. کل نگر باشید و از این مردم زجر کشیده در تصمیم گیری شخصی‌تان مایه نگذارید. این نکته را باید در نظر بگیرید که کشور ما از نظر جغرافیایی شرایط خاصی دارد و در طول تاریخ این شرایط می‌توانسته است خطرساز باشد و فشارهای اقتصادی فراوانی را ملت بر گرده خود لمس کرده‌اند ولی هیچگاه از قدرت تصمیم گیری در انتخاب، پا پس نکشیده‌اند. مردم هوشیار و آگاه و بیدارند. به هر حال در معادلات سیاسی گروه شما، ایشان نمی‌گنجد چرا که ایشان معتدل می‌باشد و همسوی دولت دکتر حسن روحانی ست. چون از لحاظ تفکری پارلمان مجلس با شما و تیم پایداری زاویه دارد و مردم به تفکر شما جواب نه داده‌اند شما هم این حق نهایی جهت انتخاب مردم را محترم نمی‌شمارید و مهر باطل می‌زنید؟؟!!!. حق مردم انتخاب بود و آری و نه را رونمایی کردند و همه دیدند. مردم به زارعی رأی دادند و ایشان و سایر نمایندگان راه یافته به مجلس وکیل مردم در اداره امور کشورند و قطعاً ناظر بر امورات و کارها هستند مگر شما آنجا کرسی دارید و از نزدیک شاهد جلسات هستید و شاید شما ناظر بر اجرای قانون اساسی هستید؟!. بگذریم جناب هدایت خواه، نمایندگان اعلام کرده بودند که مشی اعتدالی را دنبال می‌کنند و دکتر روحانی را مجدد انتخاب کردند که مشی اعتدالی دارد. و این مهم همسو بودن را می‌رساند و قانون اساسی ایجاب می‌کند که نظارت باید وجود داشته باشد شما نگران نباشید. باید قبول کنیم که در انتخابات مجلس دور گذشته، یک نفر رأی آورده و حالا زارعی نماینده حوزه انتخابیه بویراحمد و دناست. پسندیده هم نیست که مردم را به ۴۸۰۰۰ هزار، ۴۶۰۰۰ هزار و امثال آن تقسیم کنیم. اما این حق را بدهید مدیرانی انتخاب شوند که برنامه‌های نماینده و استاندار وقت و فعلی را دنبال کنند. کسانی که مخالف برنامه‌های نمایندگان و دولت هستند نباید در مدیریت‌ها باشند، اما هر کس مدیر شد، نباید برای ۴۸۰۰۰ هزار نفر کار کند و مخالف ۴۶۰۰۰ هزار نفر دیگر باشد. زارعی همانطور که وکیل مردم است،‌ نماینده حوزه بویراحمد و دناست. البته انتقادات طبیعی است و نمایندگان مجلس ابهاماتی در عمل دارند که بایست خوش‌بینانه به آن نگاه کرد. آقای هدایت خواه مگر شما دوست ندارید به بهشت بروید اما اینگونه که عیان هست همه دوست دارند به بهشت بروند. ما مردم با دارا بودن حکومت اسلامی باید کمک کنیم که دین خدا تقویت شده و مردم در مسیر دین خدا به تعالی و رشد دست پیدا کنند قوم و خویش و قبیله هم جزیی از این مردم‌اند. از قضاوت‌های فاقد اعتبار بپرهیزیم و راه تعالی و رشد را با معرفت حاصل نماییم. ابزار هر معرفتی هم عقل و دل است. عقل به ما علم، برهان و استدلال و دل به ما محبت و عشق می‌دهد. در بازی‌های سیاسی مهربان باشیم. اعتقاد راسخ به این مهم داشته باشیم، که سید باقر موسوی جهان آباد برای مجلس آینده تصمیم گیری می‌نماید و کاندیدای آتی از فیلتر اصلاح طلبان با یک همدلی و همزبانی منسجم مجدد به مجلس راه می‌یابد و مردم در این تصمیم گیری بزرگ‌ترین نقش را ایفا خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هرمزگان
Iran, Islamic Republic of
پایان زارعی را از هم اکنون اعلام میکنیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای یاسر نو روزی در ابتدا لازم می دان به جناب عالی اعلام کنم. که جناب عالی از الفبای سیاست چه می دانی . با زدن. عکس سید باقر می خواهی. چه چیزی را بگوی.
جوان
Romania
تاریخ مصرف بعضی ودوران شخصیت پرستی تمام شد هنوز عده ای میگویند فلانی دوستمون بود
فکر نو +نیروهای نو+ راه نو و......= سعادت وتوسعه جامعه
مهراب
Iran, Islamic Republic of
درود برسید مهربان با این سخن رسا ومتین ودرود بر اصلاحات اقای هدایت خواه امثال شما ورسایی دیگر بین مردم فهیم ایران جایگاهی ندارند
احدی
Iran, Islamic Republic of
بشین بینیم بابا. سید باقر با تمام شد.
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلم سلیس و صریح سید
یاسین دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ایگره
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اگر می نوشتی از فیلتر نوروزی ووفا نژاد بهتر بود.
باران
Iran, Islamic Republic of
آن موقع که باقر قرب داشت گذشت حناش دیگه رنگی نداره.
دهقان
Iran, Islamic Republic of
سید باقر یک بار تصمیم گیری کرد به اندازه هفت پشتمون بود
توانا
Iran, Islamic Republic of
سید باقر ونامه ۱۳۷ نفر یادمان نرفته باباجان
كهگيلويه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید باقر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سی باقر دیگه مهره سوخته است و کسی هم بهش فکر نمیکنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سید یاسر نوروزی خواهشا باز اسم سید باقر موسوی رو در انتخاباتهای آتی نیاورید تمام شد دیگه داداش من مهره سوخته هم برا حکومت هم برا استان اگه کسی در انتخابات حرفی برا گفتن داشته باشه دکتر مندنی پور دکتر غریب پور هستن فقط و تمام .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مهره سوخته سید باقر موسوی
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای نوروزی ممکن است از اصلاحات تاریخ و خط و مشی آن هم برامون یک توضیحی بدهید
مرد
Iran, Islamic Republic of
انشااله سیه رو شود هرکه از حق گریخت تاریخ قضاوت کرده و می کند که با رانت و پول همه امور اصلاح نمی شود یک روز میاید که سیه روزان همه پاسخگو باشند
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1