تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۲۹۴۰۵۳

استاندار حرمت حزب و جریان سیاسی خود را نگه دارد / هیچ لیستی از در خصوص مدیران آینده از ما نخواسته است

۵
۰
کبنا ؛دبیر حزب توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استاندار بایستی حرمت و شآن جریان و حزب سیاسی خود را در این استان حفظ کرده و برای آن احترام قائل باشد.
" هدایت اکبری" گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد متعلق به جریان سیاسی با نام اعتدال بوده و بایستی در موضوعات مختلف بویژه چینش مدیران آینده استان با شورای مرکزی حزب خود مشورت و رایزنی کند.
وی در پاسخ به این سئوال که اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شورای مرکزی‌حزب توسعه و اعتدال این استان مشورت نکند شما چه اقدامی می‌کنید؟ اظهارداشت: الان نمی شود گفت چه اقدامی می‌کنیم اما ما می‌گوئیم اگر ایشان با حزب خود مشورت نکند بدون شک حرمت و شآن جریان و حزب خود را نگه نداشته است.
این فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار با نام حزب و جریان سیاسی با نام " اعتدال" استاندار شده و حزب ایشان هم حزب حاکم بوده، پس شایسته است که با حزب خود مشورت و رایزنی کند.
اکبری در پاسخ به این سئوال که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکنون با حزب خود در این استان مشورتی داشته است یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: تاکنون استاندار با حزب خود در این استان مشورتی نداشته و البته شورای مرکزی حزب یک دیدار با ایشان داشته است.
وی گفت: بعد از آن دیدار تاکنون هم هیچگونه مشورتی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ما شکل نگرفته و ما توقعات بیشتری از ایشان در این ارتباط و سایر موضوعات داشته و داریم.
دبیر حزب توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا استاندار از شما برای مدیران آینده استان لیستی درخواست کرده است یا خیر؟ هم با ابراز نگرانی ادامه داد: استاندار تاکنون هیچ لیستی از حزب توسعه و اعتدال در استان راجع به چینش مدیریت های آینده نخواسته است.
اکبری افزود: حزب توسعه و اعتدال در برخی مسئولیت های استانی اکنون نیروهایی درحد معاونت دارد و از استاندار انتظار داریم به فکر چینش نیروهای شورای مرکزی این حزب در سطوح بالاتر باشد.(ایلنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

هرمز
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب اکبری که برازنده معاونت عمرانی استانداری هستید. احسنت براین شهامت
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
شما که می گفتید سهم خواهی نمی کنیم !!!
معلم
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلت خوشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بشین بابا
عجب
Iran, Islamic Republic of
خودتون به جمله آقای اکبری کمی بیندیشید که گفته من باید لیست مدیران جدید را به استاندار بدهم و در مسیر مشی حزب ما عمل کند. که واقعا .. چنین حرفی را میزند یعنی استاندار باید قبل از هر انتصابی به آقای اکبری زنگ بزند که گزینه شما برای فلان پست چیه بفرستش بیا و مابقی.. اقای اکبری کم گوی و گزیده گو
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1