تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۲۹۳۱۱۰

لزوم رسیدگی به پرونده‌های مسن

۱
۰
کبنا ؛رئیس‌کل دادگستری استان گفت: توجه جدی به ابلاغ الکترونیک CMS و رسیدگی به پرونده‌های مسن در دستور کار قرار گیرد.
نشست کمیته رفع اطاله دادرسی به ریاست رییس‌کل دادگستری استان برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مزارعی با تکیه‌بر کلام ائمه معصوم (ع) ایام سوگواری پایانی ماه صفر را تسلیت گفت و با اذعان به اینکه همدلی و تلاش جهادی در راستای اجرای عدالت و احقاق حق مردم است افزود: لازم است اهتمام جدی در توجه معاونین و حوزهٔ قضایی مربوطه در خصوص آمار و عملکرد حوزه‌های تحت نظارت و اجرایی شدن مصوبات کمیته‌های رفع اطاله دادرسی در ماه‌های باقیمانده سال جاری موردتوجه جدی قرار بگیرد.
وی در ادامه تأکید کرد: معاونین ناظر و دادستان و رییس محاکم مرکز استان رصد مستمر پرونده‌های مهم را در دستور کار فوری قرار دهند.
رییس‌کل دادگستری استان در ادامه با اعلام اینکه ازنظر امتیاز عملکردی در رتبه اول قرار داریم و اینکه میانگین وقت رسیدگی در آخرین آمار اعلامی از سوی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در استان ۴۰ روز است به دیگر دستاوردهای دادگستری کل استان در حوزه آمار اشاره نمود و افزود: ازلحاظ امتیاز ارزیابی و رتبه‌بندی، شعب دادگاه‌های حقوقی استان در رتبه نخست قرارگرفته و دادگاه‌های کیفری حائز رتبه سوم کشوری و دادگاه‌های تجدیدنظر ازلحاظ شاخص امتیاز عملکردی رتبه اول را دارا است؛ اما شایسته است با برنامه‌ریزی صحیح کوتاه‌مدت رسیدگی به پرونده‌های مسن، توجه جدی به ابلاغ الکترونیک و استفاده از ظرفیت CMS در دستور کار و توجه بیشتر قرار گیرد.
قاضی‌القضات استان در ادامه با اعلام اینکه همهٔ تلاش دادگستری و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی و نظامی در استان، ثمره‌اش ایجاد یک امنیت پایدار است که در استان وجود دارد افزود: امروزه مردم استان وجود امنیت را در زندگی خود حس می‌کنند. در سایه امنیت است که دیگر شاخص‌های توسعه رشد نموده و در زندگی فردی و اجتماعی مردم تأثیر به سزایی دارد.
رئیس‌کل دادگستری استان در پایان تأکید کرد به‌منظور دستگیری متهمین و محکومین فراری در اسرع وقت کمیته‌ای با حضور دستگاه قضایی، نیروی انتظامی استان تشکیل و اقدامات لازم قضایی و انتظامی جهت دستگیری این افراد انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دولتدوست
Iran, Islamic Republic of
من پارسال تیر خوردم یارو داره برای خودش صاف میگرده و پرونده هم تو . گچساران .
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1