تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۲۹۲۹۱۸

همدردی با آسیب دیدگان زلزله غرب کشور

۱
۰
کبنا ؛مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه  گفت: روابط عمومی‌های ادارات شهرستان کهگیلویه آسیب زدگان زلزله غرب کشور را یاری خواهند کرد.
سید نعمت الله ریحان نژاد وقوع حادثه تلخ زلزله غرب کشور که سبب کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه شد را موجب تألم و تأثر عمیق در قلب همه ایرانیان نوعدوست دانست.
مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده اظهار کرد: طی اقدامی ارزشمند و قابل ستایش مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان کهگیلویه همراه با دیگر مسئولین و مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، هموطنان خود در حادثه زلزله استان کرمانشاه را یاری خواهند کرد.
سید نعمت الله ریحان نژادگفت: در پی وقوع این حادثه دلخراش مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان کهگیلویه ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده علاوه بر کمک‌های غیرنقدی، یک روز حقوق خود را به زلزله زدگان استان کرمانشاه اختصاص خواهند داد ودرتلاش هستند با رایزنی‌های خویش در سطح ادارات شهرستان زمینه حضور و مشارکت حداکثری مدیران و دیگر کارکنان ادارات را در جهت جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای یاری رساندن به هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه فراهم آورند.
ریحان نژاد گفت: کوشش در جهت خدمت رسانی به آسیب دیدگان این حادثه و مصیبت دلخراش نیاز به حمایت و پشتیبانی همه جانبه تمامی دستگاه‌ها، نهادها و مردم نوع دوست دارد و لذا قدم در جهت تأمین کلیه مایحتاج و نیازهای آسیب دیدگان به تنهایی از عهده دولت یا یک نهاد خاص بر نخواهد آمد.
مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه اظهار داشت: طبق اطلاعات رسیده از سطح شهرستان و ادارات، خدمات و کمک‌های خوب و قابل ذکری از طرف مردم و مسئولین به آسیب دیدگان زلزله اخیر گردیده و کمک کردن و خدمات رسانی در شرایط فعلی از وظایف همه ما است و نباید در این باره دریغ نکنند.
وی تلاش و مجاهدت مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان را قابل تقدیر و ستایش دانست و گفت: امید است مردم و مسئولین دستگاه‌های اداری جهت رفع مشکلات مردم زلزله زده کرمانشاه نهایت همکاری را با دستگاه‌های متولی داشته و از هیچ کمکی در این خصوص دریغ نورزند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدیان
Iran, Islamic Republic of
تقدیر وسپاس از هموطنان بزرگوار ایران و ایرانی
و سپاس از روابط عمومی های ادارات کهگیلویه
خدا قوت و خسته نباشید

تقدیر از روابط عمومی فرمانداری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1