تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۹۲۸۵۶

نمایش «ایثار و همدلی» در کهگیلویه و بویراحمد؛ از شرکت برق تا شهرداری یاسوج، مادوان و دانشجویان یاسوجی (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛مردم و مسوولان کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود برای مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کردند.
به گزارش کبنا، مردم و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت خودجوش برای اعزام کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود متحد و یکپارچه شدند.
شهرداری مادوان
در شهرداری مادوان هر کدام از کارکنان یک عدد پتو خریداری کردند و آن را تحویل فرمانداری بویراحمد دادند، جهانبخش در این باره می‌گوید: همه ما برادر و خواهر هستیم و به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرموند مسوولان همدردی‌شان را عملی نشان دهند، لبیک گفتیم.
شهرداری یاسوج
شهردار یاسوج گفت: محموله کمک های شهردای یاسوج برای مناطق زلزله اعزام شد.
نستهن مقدم ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله غرب کشور بیان داشت: مردم نوعدوست شهر یاسوج همپای سایر هم‌میهنان برای کمک به مناطق زلزله زده خود را سهیم می‌دانند.
وی خاطرنشان کرد: عصر امروز (پنج شنبه) دو کامیون حاوی کمک های شهرداری یاسوج و همچنین کمک های جمع آوری شده از سوی پایگاه شهرداری راهی استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده شد.
مقدم با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله ۷۰۰ میلیون ریال است، گفت: این محموله شامل ۵۰۰ تخته پتو، ۱۰۰۰ دست لباس برای کودکان، ۱۲۰۰ بسته آب معدنی و مقداری مواد خوراکی و لوزام بهداشتی بود.
اختصاص بخشی از حقوق کارمندان شهرداری برای مناطق زلزله زده
شهردار یاسوج همچنین از اختصاص حقوق کارمندان یک روز تا سه روز کارکنان شهرداری برای مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: جمع زیادی از کارکنان شهرداری یاسوج با رضایت خود بین یک تا سه روز از حقوق خود را برای کمک به مناطق زلزله زده اختصاص دادند.
مقدم در پایان ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه بخش های خصوصی و دولتی مایحتاج مردم مناطق آسیب دیده فراهم شود و هر چه سریعتر این مناطق بازسازی شوند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
بنا بر ارسال مطلبی، جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محموله کمک‌های انسان دوستانه خود را به روستاهای زلزله زده ارسال کردند.
محسن اسدی دبیرکل شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این مطلب افزود، دانشجویان از خوردن شام دوشب خویش انصراف داده و آن را به مردم مناطق زلزله زده هدیه کردند.
اسدی اضافه کرد: این محموله شامل پوشاک، پتو، مواد دارویی و غذایی و آب آشامیدنی و مواد بهداشتی بود که به همت دانشجویان خوابگاهی و غیر خوابگاهی دانشگاه جمع آوری شده بود.

 
اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
 
برگزاری نشست کارگروه بحران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه
روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد نوشت؛ نشست ستاد بحران این اداره کل به ریاست علی خوان پایه مدیر کل و با حضور معاونین، روسای ستادی و انجمن ها و شرکت های باری و مسافرتی بین شهری برگزار شد.
در این نشست مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن عرض تسلیت به هموطنان مصیبت زده گفت: تعداد زیادی از هموطنان در این سانحه دلخراش جان خود را از دست دادند و خسارتهای جانی، مالی، روحی زیادی به مردم شریف کرمانشاه وارد شده است. ما در وهله اول بعنوان هموطن و در وهله ی دوم بعنوان یک دستگاه خدمات رسان باید در جهت کمک رسانی به هموطنان زلزله زده از هیچ گونه کمکی مضایقه نکنیم.
وی گفت: در شرایط بحران هایی از این دست مشکلات اساسی بازماندگان برمی گردد به مایحتاج اولیه در این فصل از سال که سردی هوا و کمبود امکانات گرمایشی، آب آشامیدنی و خوراک و پوشاک بیش از پیش شرایط زندگی را برای هموطنان آسیب دیده سخت می کند، پس می طلبد بعنوان هموطنان این عزیزان آستین همت بالا زده و کمک های لازم را صورت دهیم.
خوان پایه افزود: در راستای نشست ستاد بحران استان قرار بر این شد که کارکنان نهادهای دولتی و بخش خصوصی از جمله انجمن ها و شرکت های باری و مسافرتی بین شهری در قالب یک کاروان کمک های غیر نقدی را بصورت هماهنگ و سیستمی با ارگان های ذی ربط استان به مقصد استان کرمانشاه ارسال کنند.
در پایان این نشست که تا پاسی از شب ادامه داشت، راهکارها و پیشنهاداتی ارائه و مصوباتی به شرح زیر به تصویب رسید: اهداء یک روز حقوق تمامی کارکنان این اداره به زلزله زدگان استانهای غربی کشور وارسال تعدادی از ماشین آلات به مناطق زلزله زده، انجمن شرکتهای کالای استان و شرکتهای فرآورده های نفتی تعدادی کامیون در اختیار این اداره قرار دادند و سایر انجمن ها وجه نقد کمک کردند.
در پایان مقرر گردید از منابع مالی جمع آوری شده آب معدنی، مواد غذایی(خرما و انواع کنسرو) پتو و ... خریداری و در کوتاهترین زمان ممکن به استان کرمانشاه ارسال گردد.

اقدام کارکنان راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده کرمانشاه+تصویر

کمک های پرسنل راهداری و حمل و نقل و انجمن ها و شرکت های بار و مسافر بین شهری به مقصد کرمانشاه بارگیری شد. همچنین ناوگان ماشین آلات اعزامی این اداره کل جهت حمل کمکهای مردمی در اختیار دستگاهها و نهادهای دولتی قرار گرفت.
کمک های پرسنل و انجمن ها و شرکت های بار و مسافر بین شهری به مقصد کرمانشاه بارگیری شد. همچنین ناوگان ماشین آلات اعزامی این اداره کل جهت حمل کمکهای مردمی در اختیار دستگاهها و نهادهای دولتی قرار گرفت.
مدیرکل راهداری در این خصوص گفت: با توجه به مصوبات ستاد بحران اداره راهداری و حمل و نقل استان ۱۵دستگاه کامیون این اداره و تشکل های صنفی و پیمانکاران طرف قرارداد جهت ارسال کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه در اختیار نهادهای دولتی قرار گرفت.
علی خوان پایه همچنین در خصوص کمک های نقدی و غیر نقدی پرسنل این اداره گفت: با توجه به مصوبات ستاد بحران این اداره مبلغ ۳۰۰میلیون ریال وجه نقد اهدایی پرسنل تبدیل به وسایل ضروری مورد نیاز هم میهنان زلزله زده شد و این اقلام شب چهارشنبه بارگیری و بصورت هماهنگ با کاروان اعزامی استان در روز پنج شنبه آماده اعزام به کرمانشاه میباشد.
اقلام اهدایی پرسنل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد بشرح زیر می باشد: ۱۵۰ تخته زیرانداز، ۱۰۰تخته پتو، دو تن خرما و تعداد ۱۵۰۰۰آب معدنی بزرگ ۱٫۵لیتری
 
شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد
شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی خودشان را به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال کردند.
روابط عمومی داود راهزادی مدیر عامل شرکت نوشت: بالغ بر سی میلیون تومان کمک های جنسی کارکنان شامل: پتو_زیرانداز_بالشت_خرما_کنسرو_آب معدنی توسط سه دستگاه کامیون ۹۶/۸/۲۵ به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال گردید.


دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی تنورهای شبانه روزی پخت نان راه انداختند+تصاویر
دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی تنورهای شبانه روزی پخت نان را در شهر یاسوج برای کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور راه انداختند.



بسییج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد و دانشجویان جهادگر دانشگاه های استان با همکاری  سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان مشغول جمع آوری هدایا و کمک های مردمی و دانشجویی برای انتقال به مناطق زلزله زده غرب هستند.
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی دانشجویی در قالب های مختلف، با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان مشغول پخت شبانه روزی نان و تهیه مواد مختلف دیگر از محل کمک های خیرین دانشگاهی و مردمی می باشد.
بسیج دانشجویی ضمن درخواست از دانشجویان نوع دوست و اساتید خیر دانشگاه های استان خواهان تحویل هرچه سریعتر کمک های انسان دوستانه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و یا به سازمان مرکزی در شهداء ۵ شهر یاسوج جهت ساماندهی و آماده کردن برای انتقال به مناطق زلزله زده شد، این سازمان تاکید کرده است که کاروان کمک های مردمی دانشجویی به زودی و ظرف یک یا دو روز آینده به سمت مناطق زلزله زده حرکت خواهد کرد.

photo_2017-11-14_19-09-23.jpg
photo_2017-11-14_19-09-23-(1).jpg
photo_2017-11-14_19-09-29-(1).jpg
photo_2017-11-14_19-09-32.jpg


اعزام اولین تیم تخصصی دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق زلزله زده غرب کشور+تصاویر
اولین تیم تخصصی دانشجویی برای کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب امروز ظهر هم زمان با کاروان کمک های مردمی دانشجویی به مناطق غرب کشور اعزام شد.



دانشجویان جهادگر و جوانان انقلابی استان همراه با سایر مردم مهربان و نوع دوست خود ضمن جمع آوری و ساماندهی کمک های مردمی و دانشجویی در قالب کاروانی بزرگ، اولین تیم تخصصی جهادگر دانشجویی آوار برداری،  ساخت و ساز و مرمت و تعمییر را به مناطق زلزله زده غرب اعزام کردند.
این تیم تخصصی شامل ۱۰ دانشجوی برادر و متخصص در زمینه های مختلف همچون جوشکاری، بنایی، برقکاری، آواربرداری و ... می باشد که ظهر امروز به سمت مناطق زلزله زده کرمانشاه حرکت کردند.
دانشجویان جهادگر با همراه داشتن وسایل مورد نیاز و کار خود و با هماهنگی های انجام شده با مسئولین مربوطه و تحت نظر سازمان بسیج دانشجویی استان در ۶ روستا از روستاهای زلزله زده غرب کشور خدمت رسانی خواهند کرد.
لازم به ذکر است این تیم جهادگر اولین تیم اعزامی می باشد و بنا به گفته مسئولین بسیج دانشجویی استان در صورت نیاز تیم های دیگر که هم اکنون نیز آماده برای حرکت می باشند به سمت مناطق اعزام خواهند شد.


IMG_8216.JPG
IMG_8217.JPG
نام شما

آدرس ايميل شما

خواننده
Iran, Islamic Republic of
بخدا استاندار یک نفر از این مدیران را عوض نمیکنه جز معاونین بیچاره را زورشون بهش برسه.حاضرم شرط ببندم و البته این خط این نشان
کارگر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به مدیرکل برق کار زیبایی انجام دادن
لذت بخش تر از این،اینکه ..ی به کار گرفتی و حق کارگرهای(مهندس های روز مزد )رو به اونها دادی پاداش این کار خیرت با اباعبدالحسین
سعی کنید تو قسمت مالی . نکنید که برای زلزله زدگان چقدر هزینه کردیم
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل برق بگه ببینیم حساب کتاب این دست دل بازی شما از کجاس؟از جیب خودتون؟پرنسل روز مزد؟پیمانکاران؟یا امور مالی؟بیت المال کیسه خلیفه.....!از کجاااااااااااا
لطفا شفاف سازی کنید
تسلیت به مردم عزیز کرمانشاه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1