تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۲۹۱۶۴۳

خروج روستای تنگ سریز از بن‌بست بی‌آبی

۱
۰
کبنا ؛معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستای اسلام آباد تنگ سریز که مدتی بود به دلیل خشک شدن چشمه‌ها تأمین آب این منطقه با کم آبی روبرو شده بود از تنگنای کم آبی خارج شد.
جهانگیر احسانی با اعلام این خبر اظهار داشت: منبع تأمین آب روستای تنگ سریز، چشمه ای بود که به دلیل خشکسالی های چند سال اخیر بسیار کم آب و تقریباً خشک شده بود.
احسانی بیان کرد: با وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی، به جهت رفع اورژانسی مشکل روستائیان عزیز این منطقه، حدود ۱ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی تخصیص داده شد.
احسانی بیان داشت: آب این روستا با اجرای ۶ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال از پروژه کریک-دارشاهی تأمین و هم اکنون آب سالم، کافی و پایدار در دسترس روستائیان عزیز این منطقه است.
اعضای شورا و دهیاری روستای اسلام آباد تنگ سریز با حضور در شرکت آبفای روستایی استان ضمن قدردانی از اتمام پروژه آبرسانی به این روستا در کوتاه‌ترین زمان، ابراز داشتند: جای تقدیر دارد مشکل مردم روستا در بازه زمانی بسیار کوتاهی صورت بگیرد که اصلاً قابل انتظار نبود.
کشواد علی پور به نمایندگی از مردم روستا گفت: شرکت آبفای روستایی استان فارغ از هیاهو و جنجال رسانه ای شب و روز وقت گذاشت و بحمداله در کوتاه‌ترین زمان مشکل آب مردم روستا را از منبع آب مطمئن و پایدار مرتفع کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

/
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس برای ده بر افتاب هم اختصاص دهید این روستا اب شربش الوده است
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
1