تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۲۹۱۳۴۸

پیام تسلیت مسوولان و تشکل‌های استان به هموطنان‌مان در کرمانشاه

۰
کبنا ؛در پی جان باختن جمعی از هم وطنان در استان کرمانشاه مسوولان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی جداگانه این حادثه را تسلیت گفتند.
پیام تسلیت علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی جان باختن جمعی از هم وطنان عزیزمان در استان کرمانشاه
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جان باختن تنی چند از هموطنان عزیزمان در زلزله اخیر، موجب تألم و تأثر مردم عزیز کشورمان به‌خصوص مردم شریف کرمانشاه شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه غم انگیز، برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و شفای عاجل مجروحان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
بدین وسیله آمادگی کامل استان را برای هرگونه همکاری با بکارگیری تمامی امکانات به سانحه دیدگان و مجروحان این حادثه اعلام می‌نمایم.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 
متن پیام تسلیت نماینده کهگیلویه بزرگ بمناسبت زلزله غرب کشور؛
بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک حادث شدن زلزله از قدرت و حکمت خداوندی است.
جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان در زلزله شب گذشته موجبات اندوه و تألم و تأثر فراوان گردید.
اینجانب ضمن همدردی صمیمانه با آسیب دیدگان، این واقعه ناگوار و جان باختن تعدادی از هم میهنان عزیزم را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده‌های مصیبت زده تسلیت عرض می‌نمایم.
رحمت و مغفرت واسعه الهی برای درگذشتگان، شفای عاجل مصدومان، صبر عظیم برای بازماندگان، همت و قوت وافر برای امدادگران از خدای سبحان مسئلت دارم.
عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
 
محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی
انالله و انا‌الیه راجعون
وقوع زلزله در استان کرمانشاه و جان‌باختن هموطنان عزیزمان موجب تاثر و تالم اینجانب گردید و ایران‌ را عزادار کرد؛ از این رو با نهایت بغض و اندوه، به سوگ هموطنان می‌نشینیم و از خداوند متعال شفای مصدومین را خواستاریم.
ناله‌های خانواده‌های جان باختگان، قلب آدمی را به درد می آورد؛ باید به خدا پناه برد از این مصیبت. امیدوارم در پناه حضرت باری، دلِ مغموم بازماندگان را تسلیت افتد.
 
پیام تسلیت مجمع زنان اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد

حادثه زلزله دیشب که موجب جان باختن تعدادی از هموطنان در غرب کشور و بسیاری از همنوعان در کردستان عراق شد موجب تاثر و اندوه است .
این فاجعه را به تمامی خانواده های داغدیده و انسان های متاثر و متوجه در سراسر جهان تسلیت عرض نموده و از درگاه باری تعالی شادی و مغفرت روح برای درگذشتان از این عالم فنا مسئلت دارم.
هر نفس آواز عشق می‌رسد از چپ و راست
ما به فلک می‌رویم عزم تماشا که راست
ما به فلک بوده‌ایم یار ملک بوده‌ایم
باز همان جا رویم جمله که آن شهر ماست
خود ز فلک برتریم وز ملک افزونتریم
زین دو چرا نگذریم منزل ما کبریاست
گوهر پاک از کجا عالم خاک از کجا
بر چه فرود آمدیت بار کنید این چه جاست
مولانا
متن پیام تسلیت رئیس بهزیستی کهگیلویه بمناسبت زلزله غرب کشور؛
انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان در اثر زمین لرزه ما را بسیار متأثر گردانید این ضایعه سنگین را به پیشگاه ملت ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و رییس جمهور محبوب دکتر روحانی و خانواده محترم جان باختگان تسلیت عرض می‌نمایم ما را در غم خود شریک بدانیدروحشان شاد و یادشان گرامی باد
افشانده رئیس بهزیستی کهگیلویه
 
پیام همدردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با زلزله زدگان
با ابراز تاسف فراوان از وقوع زلزله سهمگین شب گذشته در استان های غربی کشور و ضمن اعلام همدردی صمیمانه با خانواده های داغدار و آسیب دیدگان این حادثه، امیدوارم با همت همه مسوولان کشور و دست اندرکاران، نسبت به کاهش آسیب و رسیدگی سریع تر به مصدومان و آوارگان زلزله اقدام گردد.
در همان ساعات اولیه دستورهای لازم بالاخص به حوزه معاونت های درمان، بهداشت و اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد که با حفظ آمادگی لازم در اسرع وقت، از هرگونه اقدام و مساعدت نسبت به حادثه دیدگان دریغ نکرده و نسبت به رفع مشکلات آنان و پذیرش فوری مصدومان و بیماران احتمالی اقدام شود.
در این راستا ضمن اعلام آمادگی واحدهای مختلف دانشگاه جهت تامین نیرو که به EOCقطب و کشور اعلام شد، در بخش درمانی تعداد ۳پزشک عمومی، ۱۵ پرستار، ۶ کارشناس اتاق عمل و بیهوشی و در حوزه بهداشت نیز سه تیم هفت نفره اعزام شدند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۴نفر پرسنل عملیاتی و سه دستگاه آمبولانس با ۶نفر پرسنل عملیاتی نیز به منطقه اعزام و در صورت نیاز به امداد هوایی یک فروند هلیکوپتر با کروی پروازی و پرسنل درمانی آمادگی کامل برای اعزام دارند.
بی شک کمک های مادی و معنوی همه همکاران گرامی حوزه سلامت استان و مردم نوع دوست کشورمان می تواند تسلی بخش خاطر خانواده های داغدار و آسیب دیده از این واقعه غم انگیز باشد.
بار دیگر درگذشت عده ای از هموطنان عزیز کشورمان را به رهبر معظم انقلاب و مردم کشورمان تسلیت گفته و امید داریم با همت بلند همه مسوولان و مردم، شاهد کاهش آلام دردمندان و حادثه دیدگان باشیم.
دکتر اورنگ ایلامی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
پیام تسلیت مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حادثه زلزله در کرمانشاه
در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه، مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، این حادثه را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: حادثه اندوهبار زلزله در استان کرمانشاه که جان باختن و زخمی شدن شماری از هم وطنان عزیزمان را در پی داشت، چشم‌های همه ایرانیان را اشکبار و دل‌های همه را اندوهگین کرد. اینجانب به نمایندگی از خانواده تأمین اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد این حادثه تأسف بار را به جناب عالی و مردم عزیز آن استان تسلیت عرض می‌نمایم و ضمن ابراز همدردی و آرزوی پایداری و شکیبایی برای بازماندگان، از درگاه ایزد یکتا برای جان باختگان رحمت واسعه و برای آسیب دیدگان شفای عاجل آرزومندم.
عباس نورمحمدی در این پیام افزوده است: اطمینان داریم حضور بموقع و دست‌های یاریگر همکاران سخت کوشمان در بخش‌های بیمه ای و درمانی استان کرمانشاه با هدایت جناب عالی و مدیریت محترم درمان استان از آلام آسیب دیدگان این حادثه خواهد کاست. همکاران شما در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز آمادگی خویش را به منظور هرگونه یاری و کمک در صورت نیاز اعلام می‌نمایند.
 
پیام تسلیت تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پی وقوع زمین لرزه اخیر در مناطق غربی کشور
چه بود؟ این تیر بی‌رحم از کجا آمد؟
که غمگین باغِ بی‌آواز ما را باز
در این محرومی و عریانی پاییز،
بدینسان ناگهان خاموش و خالی کرد
از آن تنها و تنها قمریِ محزون و خوشخوان نیز؟
چه وحشتناک!
نمی‌آید مرا باور.
و من با این شبیخون‌های بیشرمانه و شومی که دارد مرگ
بدم می‌آید از این زندگی دیگر...
خبر جانسوز و جانگداز درگذشت خیل عظیمی از هموطنان عزیزمان در اثر وقوع زلزله ی سهمگین شب گذشته در مرز غربی کشور،موجب تأسف و اندوه فراوان یکایکمان گردید
تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،این واقعه دردناک را به تمامی بازماندگان وملت شریف ایران تسلیت عرض کرده و آرزوی شکیبایی برای بازماندگان و رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان دارد.
تشکل وحدت اسلامی ضمن ابراز همدردی آمادگی خود را جهت کمک رسانی و اعزام نیروهای انسانی به مناطق زلزله زده اعلام میدارد.
«تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج»
 
پیام تسلیت جناب آقای حاج امیری ریاست محترم اداره امورشعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت تعدادی از هم میهنان عزیز در حادثه غم انگیز زلزله کرمانشاه
«بسم الله الرحمن الرحیم»
بانهایت تأسف و تألم فراوان جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان وهمزبانان عزیزم و آسیب دیدن وزخمی شدن تعداد کثیری از برادران و خواهرانم در حادثه دلخراش زلزله اخیر موجب تألمات روحی حقیر گردید، اینجانب ضمن ابراز همدردی با مردم عزیزاستان کرمانشاه این حادثه غم انگیزومصیبت بار راخدمت خانواده های داغدار تسلیت و تعزیت عرض نموده آمرزش و مغفرت کشته شدگان وشفای عاجل حادثه دیدگان را همراه با صبر و بردباری برای بازماندگان ،از درگاه خداوند متعال خواهان وخواستارم.
احداله امیری
ریاست اداره امورشعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
پیام تسلیت مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در خصوص ضایعه اسفناک زلزله اخیر در غرب کشور
در پی وقوع زلزله در غرب کشور و جان باختن تعدادی از هموطنان ، دکتر عبداله بهمنش ، مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْإِنَّالِلّهِ وَ إِنَّـاإِلَیْهِ رَاجِعونَ
خبر تأسف بار جان‌ باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در زلزله استان کرمانشاه و آسیب دیدن جمع کثیر دیگری در این استان موجب تألم و تأثر عمیق قلبی همه‌ی ایرانیان و جامعه دامپزشکی گردید.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن عرض تسلیت به پیشگاه ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه هموطنان داغدار کرمانشاهی و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه ، از خداوند متعال برای درگذشتگان، غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان و آسیب دیدگان صبر و بردباری مسئلت دارم.
مجموعه دامپزشکی استان ضمن اعلام آمادگی کامل جهت امداد رسانی به حادثه دیدگان، امید واثق داریم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر امدادرسانی و کمک مؤثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان صورت پذیرد و با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.
دکتر عبداله بهمنش
مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1