تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۲۹۰۵۲۵

تصاویری از اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد / ۵ کشته بر اثر واژگونی خودرو سمند در محور گچساران به باشت

۳
۰
کبنا ؛

 خبرهای کهگیلویه و بویراحمد:
برگزاری مراسمات دهه آخر صفر با حضور وعاظ و روحانیون برجسته کشوری در لنده:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: در راستای برگزاری مراسمات ایام محرم و صفر، با حضور وعاظ و روحانیون برجسته کشوری در مساجد و هیئت‌های شهری و روستایی مراسمات هر شب در دهه آخر صفر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در جمع عزاداران حسینی شهرستان لنده اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی و عزاداری شهرستان لنده در ایام محرم و صفر تا به امروز به خوبی توانستند برنامه‌ها را مدیریت کنند.
وی ضمن تقدیر از هیأت‌های مذهبی و عزاداری افزود: تبیین سیره و منش امام حسین(ع) و مکتب اهل‌بیت(ع) در سطح جامعه یکی از وظایف مهم هیأت‌های مذهبی است که در طول ایام و مناسبت‌های مختلف سال باید با جدیت پیگیری شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد: امروزه دشمنان از طرق مختلف به دنبال دور کردن اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان از فرهنگ اهل‌بیت(ع) هستند که باید دراین خصوص روشنگری لازم صورت پذیرد تا توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در نطفه خنثی شود.
الهی‌نیا در ادامه به همایش پیاده‌روی اربعین اشاره و گفت: این همایش نمایشی از اقتدار شیعیان جهان بوده که وحت و هراس را به دامان دشمنان انداخته و پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های آنان است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه آخر صفر مراسم گرامیداشتی هر شب در مساجد شهرستان لنده با حضور وعاظ و روحانیون برجسته اعزامی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
 
واژگونی خودرو سمند در محور گچساران به باشت ۵ کشته برجای گذاشت
مسئول ایستگاه های آتش نشانی شهر دوگنبدان گفت: واژگونی خودرو سمند در محور گچساران به باشت پنج کشته برجای گذاشت.
 
کامبیز افشین پور افزود: این حادثه ساعت ۱۹:۴۰ در نزدیکی پل بریم (دو راهی سربیشه) رخ داد.
وی اظهار کرد: چهار سرنشین خودرو که ۲ زن، یک کودک ۶ ساله و یک مرد بودند در دم جان خود را از دست دادند و یک سرنشین دیگر که وضعیت وخیمی داشت در بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان در گذشت.
افشین پور تصریح کرد: هر پنج سرنشین این خودرو از زائران اربعین و از اهالی شهرستان مرودشت استان فارس بودند.
مصیبتی بالاتر از قیام عاشورا در عالم وجود ندارد/پیاده‌روی اربعین امام حسین(ع) بیانگر ارادت مردم به اهل‌بیت(ع) است
استاد حوزه علمیه قم گفت: هیچ مصیبتی بالاتر از واقعه و قیام عاشورا در عالم و تاریخ نیست
آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی پیش از ظهر امروز در جمع عزاداران سرور و سالار شهیدان در مسجد صاحب‌الزمان شهر یاسوج با تسلیت این روز گفت: امام حسین(ع) آموزگار بزرگ شهادت بودند و باید در روز مهم اربعین حسینی برنامه‌های عزاداری به صورت گستره برگزار شود که همین‌گونه است و هر ساله مراسمات تاسوعا و عاشورا و اربعین در ایران و سایر کشورهای جهان به شکل باشکوهی برگزار می‌شود.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه یاد و نام امام حسین(ع) و یارانش و نهضت عاشورا تا همیشه باقی است، افزود: هیچ مصیبتی بالاتر از واقعه و قیام عاشورا در عالم و تاریخ نیست و تمام لحظات قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) از ابتدا تا انتها برا مسلمانان و شیعیان یک درس بزرگ است.
وی تصریح کرد: اگر نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) نبود دین اسلام از بین می‌رفت و اکنون نیز آزادمردی و آزادگی و جهاد مفهومی نداشت.
محمدی اصفهانی تصریح کرد: عزاداری و سوگواری برای امام حسین(ع) تنها مختص شیعه و سنی نیست بلکه پیروان دیگر ادیان در این مصیبت بزرگ به عزاداری می پردازند.
وی با اشاره به اینکه قیام امام حسین پرتو افکن شد و حرکت کرد تا امروز و تا آینده نیز ادامه دارد، عنوان کرد: زیارت امام حسین(ع) و شرکت در حرکت عظیم پیاده‌روی تا همیشه ادامه خواهد داشت.
استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروزه مسلمانان جهان با الهام از آرمان و قیام امام حسین(ع) که همان ظلم‌ستیزی است با استکبار جهانی مبارزه می‌کنند.
وی در پایان عنوان کرد: پیاده‌روی اربعین که در سال‌های اخیر به صورت باشکوه و با تجمع بزرگ مسلمانان برگزار می‌شود بیانگر عشق و ارادات مسلمانان به سرور و سالار شهیدان عالم و اهل بیت(ع) است.
مردم شهر یاسوج با برگزاری دسته‌جات عزاداری و مراسمات تغزیه در اربعین حادثه عاشورا به سر و سینه زدند.

همزمان با اربعین حسینی طنین لبیک یا حسین در امامزاده سید محمود(ع) قلعه رئیسی برپا شد.


صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم پیاده رویی اربعین حسینی از شهر قلعه رئیسی تا امامزاده سید محمود(ع) به طول ۷کیلومتر پیاده رویی کردند که در مسیر پیاده رویی مردم اقدام به راه اندازی موکب در طول مسیر کردند.




حضور اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان در بین مسیر به زیبایی های اربعین امسال چاروسا افزوده است.

عزاداران حسینی همچون سال‌های گذشته در قالب هیئت‌های عزاداری به نوحه‌خوانی، زنجیرزنی و سینه‌زنی در این امامزاده عظیم‌الشأن پرداخته و با حضور پرشور خود در دسته‌جات عزاداری به یاد مظلومیت‌های سید و سالار شهیدان بر سر و سینه زده و در سالروز اربعین آن امام همام، گریستند.

مداح این مراسم باشکوه حاج عباس مفتاح مداح اهل بیت عصمت و طهارت بود که مردم استقبال باشکوهی از مداحی این مداح داشتند.






همایش پیاده‌روی از روستای مال ملا تا امام زاده سید عمادالدین ولی(ع) در لنده +تصاویر
بیش از ۵۰۰ نفر از دوستداران اهل‌بیت(ع) صبح امروز به مناسبت اربعین حسینی(ع) مسیر ۷ کیلومتری روستای مال ملا تا امام زاده سید عمادالدین ولی(ع) در روستای مونه از توابع شهرستان لنده را پیمودند.

بیستم ماه صفر المظفر، روز اربعین حسین است و همه دوستداران و ارادتمندان امام حسین (ع) و یاران و اصحاب ایشان، این روز را به سوگ می نشینند. این روزها کشور ما و جهان اسلام حال و هوای دیگری دارد، همه و همه در هوای کوی تو به سر می برند و در انتظار دعوتی از جانب شما هستند چرا که می دانند زیارت بدون دعوت نخواهد بود.

حضور میلیون‌ها زائر حرم با صفا و نورانی شما در پیاده‌روی اربعین پیام‌های بسیاری را داشته و مهمترین آنها این بوده که هنوز هستیم و در راه مکتب امام خویش نه تنها پیاده که با پای دل سر می‌دهیم.اما ای آقا و مولای من، امام حسینم، آقای من، طبق معمول خیلی‌ها دارند به پا بوسی تو می‌آیند و دوباره من بی سر و پا جا مانده‌ام. چقدر دوست دارم که با پیاده‌روی به دیدارت بیایم. باید به پای دل رفت نه به پای جسم.

پیاده روی برای دیدارت یک راهپیمایی نیست، من تشنه معرفت تو هستم. آری، هر کس عشقی دارد و عاشقی مال جوانی است. برای همین است که گفته‌اند: همه اصحاب امام زمان (عج) جوان هستند و فرد پیر در آن‌ها نیست مگر به اندازه نمک در طعام. این احساس وظیفه در مقابل دستگاه اهل بیت من را هم وادار به رفتن می کند.

اما ای آقا و مولا و سرورم، من از قافله عشق جامانده‌ام و در نتوانستم به پابوس حرم ره‌یابم، چه کنم که دل شیدای من هوای تو دارد، آقای من، می دانم یکی از نشانه‌های مومن پیاده روی کردن است و چه خوب که این پیاده روی به قصد زیارت تو باشد، حال که از قافله عشق جا مانده‌ام با کاروانی از عاشقان و دلسوختگان تو به پابوس فرزندت می‌شتابیم باشد که این پیاده‌روی را از ما قبول فرمایی.

می دانم که هنگام پیاده‌روی هوای زائرانت را داری و امام زمان نیز آن جا حضور دارد پس این پیاده روی را هم نصیب من کن. چقدر انتظار بکشم تا در تلاطم شش گوشه تو خود را رها ببینم یعنی من را لایق چند کیلومتر پیاده روی برای زیارتت نمی‌دانی؟

امروز منتظران ظهور فرزندت امام زمان (عج) بعد از ۱۴۰۰ سال از شهادتت هنوز بهترین عزاداری ها را برای تو انجام می دهیم تا همه بدانند لبیک یا امام حسین (ع) یعنی همان لبیک یا امام زمان (عج) .

مردم ولایت مدار روستای مال ملا و شهر لنده همزمان با اربعین حسینی مسیر ۷کیلومتری این روستا را تا آستان مقدس امام زاده عمادالدین ولی(ع) از نوادگان امام زین العابدین(ع)در روستای مونه بصورت دسته روی همراه با عزاداری و مداحی پیمودند.امروز بازماندگان پیاده روی اربعین حسینی قدم در راه یکی از نوادگان امام سجاد(ع) گذاشته اند تا مسیر انبیاء الهی را فراموش نکنند.

این مراسم از طرف پایگاه شهید مطهری مال ملا، کانون فرهنگی هنری مسجد روستای مال ملا و پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) و بسیج خواهران سپاه ناحیه لنده برگزارشد.











شاخص پوشش تحصیلی در کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری بالاتر است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ پوشش تحصیلی در مقطع متوسطه اول و دوم در این استان بالاتر از میانگین کشوری است.
ایوب رضایی اظهار داشت: رتبه عالی کشور در دبیرخانه کشوری جامعه شناسی، رتبه برتر کشور در جشنواره الگوی برتر تدریس ادبیات فارسی، رتبه برترکشور در مسابقه طرح درس نویسی کامپیوتر و رتبه برتر کشوری در طرح درس آزاد فرهنگ و هنر بخشی از موفقیت‌های دبیران استان در مسابقات کشور است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد ۱۳ باب پژوهش سرای دانش‌آموزی در استان وجود دارد، عنوان کرد: توسعه رشته‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم با اجرای برون‌سپاری، راه‌اندازی هنرستان وابسته کشاورزی به صورت شبانه‌روزی، اجرای طرح تولیدی کردن هنرستان‌ها در ۶ هنرستان، اجرای برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی در کلیه دبیرستان‌های استان و اجرای طرح آموزش یک مهارت ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوم از دیگر اقدامات شاخص در این حوزه است.
وی با بیان اینکه نرخ پوشش تحصیلی در مقطع متوسطه دوم ۸۵٫۳۵ است، افزود: نرخ پوشش تحصیلی در متوسطه اول ۹۵٫۶ درصد است که این آمار نشان دهنده این است که نرخ پوشش تحصیلی در استان بالاتر از میانگین کشوری است.
رضایی برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران مدارس متوسطه در خصوص مدل تعالی مدیریت آموزشی، موفقیت حوزه معاونت متوسطه در سال تحصیلی ۹۵ -۹۶ ، افزایش ۵ دهم درصدی میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه سوم نسبت به سال گذشته و کسب رتبه سوم کشور در توزیع شمارگان مجلات رشد تنها بخشی از موفقیت‌های این معاونت آموزشی در استان برشمرد.
وی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کنکور از سوی دانش‌آموزان استان عنوان کرد: کسب ۲۲ رتبه زیر ۱۰۰، کسب تعداد ۲۵۷ رتبه زیر ۱۰۰۰، به دست آوردن رتبه ۱ منطقه ۳ و ۱۰ کشور در رشته علوم تجربی توسط مهدی روانخواه، کسب رتبه ۷ منطقه ۳ در رشته علوم تجربی توسط خانم رحیمی و کسب رتبه ۵ منطقه ۳ در رشته ادبیات وعلوم انسانی توسط خانم کشاورز از جمله برترین‌های کنکور امسال در استان بودند.
رضایی به جشنواره‌ها و مسابقات ویژه دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول مسابقات کشوری مهارت‌های هنری درر رشته صفحه آرایی، رتبه دوم مسابقات کشوری مهارت‌های هنری در رشته صفحه‌آرایی، رتبه سوم مسابقات کشوری مهارت‌های هنری در رشته صفحه آرایی،رتبه چهارم مسابقات کشوری مهارت‌های علمی – کاربردی در رشته حسابداری، رتبه پنجم مشابقات کشوری مهارت‌های علمی – کاربردی در رشته تاسیسات گرمایی، رتبه اول جشنواره نوجوان خوارزمی در محور پژوهش، رتبه نخست جشنواره نوجوان خوارزمی در محور بازارچه، رتبه دوم جشنواره نوجوان خوارزمی در محور آزمایشگاه و رتبه دوم جشنواره نوجوان خوارزمی در محور دست ساخته‌ها از جمله موفقیت‌های دانش‌آموزان استان در حوزه جشنواره‌ها ویژه دانش‌آموزی است.
وی با بیا اینکه سبد کالا بین مدارس شبانه‌روزی استان توزیع شد، افزود: بسته‌های آموزشی و بهداشتی نیز در مدارس شبانه‌روزی استان توزیع شد.
رضایی کسب رتبه نخست کشوری در فراخوان فعالیت‌ها و تکالیف درس دینی، رتبه نخست کشوری در مهارت‌های زندگی براساس ۱۰ آیه، رتبه نخست کشوری در احیای مشاغل سنتی، بومی رو به زوال استان، رتبه نخست کشوری در فراخوان مکالمه درس عربی، رتبه دوم کشوری در دبیرخانه کشوری طراحی دوخت، رتبه دوم کشوری در تولید محتوا کار و فناوری، رتبه دوم کشوری در دبیرخانه آزمایشگاه، رتبه سوم کشوری در طرح درس‌نویسی رشته زیست شناسی، رتبه سوم کشوری در جشنواره تدریس برتر فیزیک، رتبه نخست کشور در دبیرخانه صنایع فلز و رتبه عالی کشور در تولید محتوای درس کارآفرینی را بخشی از موفقیت‌های دبیران استان در جشنواره‌ها و مسابقات کشوری عنوان کرد.


برگزاری مراسم اربعین در دهدشت+تصاویر
ویژه گرامیداشت اربعین حسینی با حضور پرشور مردم دهدشت در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر برگزار شد.

مراسم عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابااعبدالله‌الحسین با حضور پرشور مردم شهرستان کهگیلویه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجید بهادری در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی به همه مسلمانان به تشریح ملاک حسینی‌شدن پرداخت و اظهار داشت: ما نسبت به اهل‌بیت(ع) وظایفی داریم که اگر آن‌ها را درست انجام دهیم رستگار خواهیم شد.

کارشناس مسائل مذهبی، داشتن معرفت را اولین وظیفه انسان‌های مومن نسبت به اهل‌بیت(ع) عنوان و افزود: برای پیداکردن معرفت نسبت به اهل‌بیت، باید مطالعه و شناخت دقیق نسبت به این بزرگواران داشته باشیم.

حجت‌الاسلام بهادری دومین وظیفه نسبت به اهل‌بیت(ع) را داشتن محبت دانست و خاطرنشان کرد: حضور در مراسم ائمه نشانگر این مهم در زندگی انسان‌ها می‌باشد.

وی تبعیت از اهل‌بیت (ع) را سومین وظیفه انسان‌ها عنوان و بیان کرد: باید اخلاق و رفتار خود را به امام حسین(ع) نزدیک کنیم، حضرت ابوالفضل (ع) اگر ابوالفضل(ع) شد چون مطیع امام حسین(ع) بود.

این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی دنا و شبکه‌های سراسری پخش شد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 


احداث جایگاه مناسب دفع زباله شهر دیشموک
جایگاه مناسب دفع زباله شهر دیشموک احداث شد.

 شهر دیشموک دارای جمعیتی بالغ بر ۶هزار نفر می‌باشد که طی ۱۳ سال است که فاقد جایگاه دفن زباله مناسب بود.

طی سال‌های گذشته و شهرداران گذشته در شهرداری دیشموک با معضل جایگاه دفن زباله نامناسب روبرو بودند و نتوانستند تمهیدات لازم را جهت احداث جایگاه زباله مناسب به کار بگیرند.

طی انتخاب عضوهای شورای پنجم در شورای اسلامی شهر دیشموک و انتخاب سرپرست شهرداری دوماهی از انتخاب این اعضا نگذشته بود که کمر همت را در انتخاب جایگاه مناسب دفن زباله بسته بودند و تمهیدات لازم را جهت احداث جایگاه دفن زباله به کار گرفتند.

هر چند در دوره‌های گذشته عضوهای شورای اسلامی شهر کم‌کاری نداشتند و با این معضل دست پنجه نرم می‌کردند اما در انتخاب هر مکانی با معارضات مردمی روبرو شدند.

جایگاه‌های که انتخاب می‌شد از یک طرف ملاک و معیار انتخاب جایگاه دفن زباله مناسب را نداشته و از طرف دیگر معارضات مردمی و همچنین سلیقه‌ای بودن افراد مسؤول کار را بر انتخاب جایگاه مناسب دفن زباله دشوارتر می‌کرد.

جایگاه‌های دفن زباله نامناسب که برای مردم دردسرهای زیادی را به همراه داشت مردم را با مشکلات زیادی روبرو می‌کرد و همچنین تهدید جدی در امر سلامت مردم شهر دیشموک و روستائیان اطراف جایگاه زباله بود.

حال حاضر این قصه داستانی جایگاه زباله به اتمام رسید و توسط سرپرست شهرداری دیشموک این معضل در حال رفع شدن است.


روح‌الله اسفرم اظهار کرد: جایگاه زباله‌ای که در حال حاضر تمهیدات لازم جهت احداث آن شروع شد با توجه به مکان‌های متعددی که کارشناسی شده بهترین جایگاه برای رفع معضل جایگاه زباله در شهر دیشموک را دارد.

وی گفت: جایگاه زباله در دست احداث جایی است که محل بادگیر نیست با روستاهای اطراف فاصله زیادی دارد و نسبت به شهر دیشموک از نظر مراحل چهارگانه محیط زیست، مرکز بهداشت، منابع طبیعی و امور آب مورد تایید قرار گرفته.


سرپرست شهرداری دیشموک گفت: جلسه واگذاری زمین به صورت موقت از امور اراضی و منابع طبیعی استان با مساعدت فرماندار شهرستان کهگیلویه در دستور کار قرار گرفته است.

وی اذعان کرد: این جایگاه دفن زباله تا ۴۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر  حمل مصالح صورت گرفت و اجرای عملیات دیوار کشی آن شروع شد.


اسفرم گفت: این جایگاه به مساحت ۴ هزار متر مربع شروع شده که اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان نیاز دارد و احداث این جایگاه در اولویت اصلی شهرداری دیشموک جهت رفع معضل جایگاه دفن زباله دیشموک قرار دارد.

وی متذکر شد: جاده دسترسی به این جایگاه تسطیح و بازگشایی شد و از همه کسانی که در انتخاب این جایگاه با شهرداری دیشموک همکاری داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.




هوشیاری رهبری آمریکا و استکبار را به خاک مذلت کشانده است/اقتدار شیعه در پیاده‌روی اربعین به نمایش درآمد/زمان قلدری ابرقدرت ها به سر آمد
سخنران مراسم اربعین حسینی در لنده گفت: در چهار دهه گذشته هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های شوم دشمنان و استکبار را خنثی کرده و به اذعان سایر ملل آنها را به خاک مذلت کشانده است.

 آیت‌الله سید رضا حسینی در جمع عزاداران حسینی شهر لنده با اشاره به قیام امام حسین(ع) و رمز ماندگاری آن اظهار داشت: امام حسین(ع) برای مقابله با ظلم و معرفی ظالم و حراست و حفاظت از مبانی دین مبین اسلام خود و فرزندانش را به میدان نبرد فرستاد تا امروز نام و نشانی از اسلام برای ما باقی مانده باشد.

وی افزود: نمی‌خواهیم تشبیهی تاریخی انجام دهیم ولی استکبار زمانه به مانند یزیدیان و کفار زمان امام حسین(ع) امروز به دنبال حذف نام و نشان اسلام و مسلمین از صفحه روزگار هستند.

سخنران مراسم اربعین حسینی در لنده به اقتدار ایران اسلامی و ایستادگی ملت در برابر زیاده‌خواهی اجانب و غرب اشاره و تصریح کرد: آمریکا به ما می‌گوید پا روی گلیمم نگذارید هر جا که قدم می‌گذارید متعلق به من است.

آیت‌الله حسینی یادآور شد: استکبار جهانی می‌گوید یا باید تسلیم ذلت‌بار من شوید و یا حمله نظامی را بپذیرید ولی ما به آنها می‌گوییم ملت ایران با شور و شعور حسینی که دارد هیچگاه تسلیم خواسته‌های شیطانی شما نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: زمان گردن کلفتی به سرآمده، اگر روزی برای عراق و افغانستان و ... گردن کلفتی می‌کردید به واسطه ضعف و عدم انسجام آنها بوده ولی این کشور به برکت روحیه شهادت‌طلبی و ترویج مکتب امام حسین(ع) اجازه گردن کلفتی به شما را نخواهد داد.


این واعظ برجسته کشوری و بین‌المللی ادامه داد: امروز همه کشورهای جهان از جمله کشورهای در حال توسعه ایستادگی و صلابت ملت ایران در برابر استکبار جهانی را تحسین می‌کنند و ملت‌های ضعیف هم ما را به عنوان الگو پذیرفته‌اند.

آیت‌الله حسینی در ادامه به هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری اشاره و گفت: برخی از کسانی که هم کیش و هم آپین ما نیستند امروزه به درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری اذعان دارند و ایشان را به عنوان یک رهبر مقتدر در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌شناسند.

وی تأکید کرد: آنها می‌گویند رهبر ایران با هوشیاری همه توطپه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند و چنان استکبار جهانی و آمریکا را در مضیقه قرار می‌دهد که به خاک مذلت کشانده شده‌اند.

سخنران مراسم اربعین حسینی در شهرستان لنده با تشبیه شرایط امروز کشور به جنگ خندق ابراز داشت: امروز دیگر دوران قلدری ابرقدرت‌ها به پایان رسیده و دیگر ابهت پوشالی استکبار جهانی برای همه روشن و شکسته شده است.

آیت‌الله حسینی ادامه داد: شکوه و عظمت و اتحاد و انسجام ملت ایران و ایستادگی و صلابت انان در برابر یاوه‌گویی دشمنان، فریادهای فرعون صفتانه آمریکا را در نطفه خفه کرده و دیگر امریکا و استکبار نمی‌تواند پشت مرزهای ما نعره بزند.

وی تصریح کرد: موشک‌های دور برد و حضور مقتدرانه در منطقه و مقابله با داعش و حضور ناوگان دریایی در ۱۲ هزار کیلومتری دریاهای جهان تا جنوب آمریکا همه نشان از اقتدار ملت ایران بوده است.


آیت‌الله حسینی در ادامه ابهت پوشالی اسرائیل ادامه داد: اقتدار اسرائیل از تار عنکبوت هم سست‌تر بوده و به جایی رسیده که توان مقابله با کوچک ترین گروه‌های حزب الله و فلسطین را ندارد.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند از گسترش و نفوذ اسلام به جهان جلوگیری کنند ولی امروز فریادهای لبیک یا حسین(ع) در مرکز مسیحیت جهان یعنی ایتالیا، در میلان مرکز مد جهان، در مسکو و ... طنین‌انداز می‌شود.

این واعظ برجسته کشوری و بین‌المللی در پایان به پیاده روی اربعین حسینی و حضور مسلمانان از سراسر جهان در این مراسم اشاره و تصریح کرد: این پیاده روی نمایشی از اقتدار و صلابت شیعیان و مسلمانان در عرصه داخلی و بین المللی بوده که در کمال سلامت و صحت به انجام رسیده است.


نام شما

آدرس ايميل شما

فردین
Iran, Islamic Republic of
مال ملا کوچنه که بهار وابیه!!!
معلم
Iran, Islamic Republic of
چرا مراسم پیاده روی شهر شوق وروستای بزرگ چنگلوا که بسیار هم پرشور بود پوشش خبری داده نشد
علی
Iran, Islamic Republic of
تصادف نزدیکی پل بریم دوراهی سربیشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1