تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۲۹۰۲۳۵

تخریب نیروی توانمند همانند گوهرگانی یک فاجعه است / تولیدکنندگان گلخانه‌های فرودگاه یاسوج ۴ میلیارد تومان ضرر کردند

۶
۰
کبنا ؛رئیس اتحادیه گلخانه‌داران کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارشکنی‌های یک سال اخیر فرودگاه یاسوج سبب ضرر ۴ میلیارد تومانی تولیدکنندگان مجتمع گلخانه ای این فرودگاه شد.
سید عباسعلی موسوی‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توهین به مدیران سازمان جهادکشاورزی به نوعی توهین به تولیدکنندگان بخش کشاورزی بوده و تخریب یک نیروی کارآمد فاجعه است.
وی ادعاهای طرح شده توسط فرودگاه یاسوج را واهی دانست و افزود:کارشکنی‌های یک سال اخیر فرودگاه یاسوج سبب ضرر ۴ میلیارد تومانی تولید کنندگان مجتمع گلخانه ای این فرودگاه شد.
موسوی‌فرد ابراز کرد: تا اتمام قرارداد مجتمع فرودگاه یاسوج ۶ سال دیگر مانده و تمامی تعهدات گلخانه‌داران طبق مفاد قرارداد اجرایی شده و هیچ گونه تخلفی دال بر فسخ قرارداد یک جانبه توسط فرودگاه وجود ندارد.
رئیس اتحادیه گلخانه‌داران کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در حالی مجتمع گلخانه‌‌ای فرودگاه در گوشه‌ای واقع شده و هیچ گونه مزاحمتی برای مسافران ندارد ولی مسئولان فرودگاه به فن کشی راضی نبوده و دقیق این واحدهای تولیدی را به یک پادگان تبدیل کرده است.
موسوی فرد بیان کرد: هر واحد گلخانه در مجتمع فرودگاه یاوج حداقل باید ۴ کارگر داشته باشد تا بتواند به توجیه اقتادی برسد ولی فرودگاه یاسوج اجازه ورود بیش از یک نفر به هر واحد را نمی دهد.
وی افزود: تاکنون هیچ تذکری دال بر تخلف واحدهای گلخانه ای در فرودگاه ارائه نشده و تمامی ادعاهای مطرح شده کذب محض است و به نوعی میدر فرودگاه فرار به جلو دارد.
رئیس اتحادیه گلخانه‌داران کهگیلویه و بویراحمد طرح ادعای فرودگاه یاسوج مبنی بر روابط فامیلی گلخانه داران مجتمع فرودگاه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی را شبیه خنده و طنز دانست و گفت: قرارداد منعقد شده در زمان رئیس اسبق سازمان جهاد کشاورزی انجام شده و هیچ ربطی به جعفر گوهرگانی رئیس کنونی این سازمان ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

باگ
Iran, Islamic Republic of
دکتر گوهرگانى یکى از قوى ترین مدیر هاى استان در این چند سالى که مدیر سازمان بودن بخش کشاورزى واقعا داره جون میگیره ،ایشالله که همیشه پیروز و سربلند باشن
باگ
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیر استان دکتر گوهرگانى هستش هیچ کشاورزى از دفترش ناامید بیرون نیومده همیشه پشت از تولید کنندها حمایت کرده
كشاورز
Iran, Islamic Republic of
دکتر مدیر بسیار توانمند و ولایت مداری هستن به حق علی که بدخواهانت متوجه میشن که شما چه گوهر ارزشمندی هستید انسان بزرگ دشمن هم زیاد داره ایمه اطهار نگه دارت هستن چون مرد حق هستی
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی کار مثبتی انجام نداد به غیر از .حق فارغ التحصیلان نخبه کشاورزی که کسی بخواد تخریبش کنه.نه کشاورزان ازش راضی هستند نه فارغ التحصیلان کشاورزی
همایون
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی را شاید بتوان نخبه ترین و کارآمدترین مدیر استان قلمداد کرد. حضورش در استان اعتماد به نفس برای همه نخبگان و افراد علمی و ولایی است.
با سری به فرودگاه یاسوج عمق مدیریت ضعیف آن را رصد کنید
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد دستانم دکتر گوهرگانی انشاالله به حق مرتضی علی در راس وزارت ببینمش،خدا قوت ابر مرد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1