تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۲۸۹۸۱۷

ماجرای درگیری فرد مسلح با معاون اداره‌کل کار کهگیلویه و بویراحمد از زبان پلیس

۱۶
۰
کبنا ؛فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارباب رجوع مسلح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان دستگیر شد.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: صبح امروز یک فرد مسلح به عنوان اراب رجوع به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه و با یکی از کارکنان این اداره نیز مشاجره‌ای صورت گرفت که به محض اطلاع پلیس ماموران به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه ارباب رجوع مسلح به همراه اسلحه‌ دستگیر شد، افزود: این فرد در اظهارات اولیه خود گفته قصد خودکشی داشته و تصمیمی برای کشتن کارمند اداره نداشته است.
انصاری با بیان اینکه ارباب رجوع مسلح اداره کار استان تیراندازی نکرده است، ابراز کرد: جزئیات هم اکنون توسط پلیس در دست بررسی است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد در این باره گفت: تیراندازی در اداره کل کار استان کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفت.
سرهنگ "علی کرم بازیان" افزود: صبح امروز یک نفر به عنوان ارباب رجوع به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه و با معاون تعاون این اداره نیز مشاجره‌ای صورت گرفت.
وی بیان کرد: در این درگیری هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفت و تنها بعلت یکسری مشکلات اداری با معاون اداره کل کار درگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: به محض اطلاع پلیس، ماموران به محل اعزام و ارباب رجوع مسلح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان را دستگیر کردند.
بازیان تصریح کرد: تحقیقات لازم در خصوص درگیری در حال انجام است و پس از بررسی‌های لازم علت این اقدام مشخص خواهد شد.
وی اضافه کرد: فرد ضارب گفته به این اداره مراجعه می‌کردم و کارم انجام نمی‌شد که در نهایت مجبور شدم دست به این کار بزنم و بیشتر تهدید کردم که درصورتی کارم انجام نشود خودکشی خواهم کرد.
 
در این حادثه که ساعتی پیش در اتاق یکی از معاونان این اداره رخ داد ضارب با آشنایی قبلی برای صحبت کردن با یکی از معاونان اداره وارد اتاق وی شد.
ضارب در حین صحبت با معاون یک قبضه اسلحه از نوع کلاشینکف را که در کیف ویالن جاسازی شده بود به قصد شلیک خارج کرد و در این حین معاون اداره کار، پیش از شلیک گلوله با او درگیر شد که کارکنان اتاق‌های مجاور پس از شنیدن سر و صدای زیاد و اطلاع به پلیس ضارب را دستگیر کردند.
معاون اداره کار استان حین درگیری فیزیکی با ضارب به علت برخورد قنداق اسلحه از ناحیه سر مصدوم و به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی رضایت بخش گزارش شده است.
 
به گزارش کبنا، صابر مظاهری مدیرکل کار و امور اجتماعی در این باره می‌گوید: یک فردی به نام ارباب رجوع که سر و صورت خود را با پارچه پوشانده بود با معاون این اداره درگیر می‌شود.
وی بیان کرد: پس از مراجعه در اتاق معاون تعاون اداره کل حاضر و کاغذی را جلویش گذاشت که این کاغذ را بخوان در همین حین که همکار ما در حال خواندن کاغذ بود یک اسلحه و یک بطری بنزین یا نفت را از کیف خود در آورد، کارمند اداره را تهدید به کشتن و اقدام به کشیدن اسلحه کرد.
 
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قبل از اینکه بخواهد اقدامی  کند همکارمان از جای خود بلند شد که با هم درگیر شدند و منجر به مصدوم شدن کارمند این اداره شد.
مظاهری تصریح کرد: یک فردی بنام "ف-م" از اعضای یکی از شرکت‌های تعاونی پرورش ماهی شهرستان دنا با مراجعه به اتاق یکی از همکاران قصد جان وی را داشت این فرد با شرکت خود اختلاف پیدا کرده بود که از سوی دستگاه قضایی رأی به نفع شریکش صادر و محکوم شد. که قصد داشت این حکم را در اداره کل تلافی کند.
وی ادامه داد: این فرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و دو خشاب با روبند وارد اتاق کارمند اداره کار شده که فرد به محض باز کردن کیف با هدف بیرون آوردن اسلحه با مقاومت این کارمند روبه رو می‌شود.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کارمندان اداره فرد ضارب را دستگیر و در اتاقی محبوس کردند که به محض نیروهای انتظامی تحویل آن‌ها شد.
مظاهری اضافه کرد: هم اکنون کارمند اداره کار کهگیلویه و بویراحمد از ناحیه سر مصدوم و در بیمارستان به سر می‌برد همچنین حال عمومی وی رضایت بخش است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ماندني زاده
Iran, Islamic Republic of
هر عقل سلیمی این ماجرا را محکوم میکندولی باید دید چه مسئله باعث بروز این دست وقایع شده ست.متاسفانه نگاه های قومی و قبیله ای دراین استان بیداد میکنه ارباب رجوع از شهرای دیگه رو به چشم اجنبی نگاه میکنن،رفتار زننده و بد یرخی کارمندان باعث شده هر روز در ادارات شاهد این قبیل مسائل باشیم. تکریم ارباب رجوع در این استان اصلا جایگاهی نداره متاسفانه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ای ..ببین چیکار سرش . که جون به لب شده حاضر شده از زندگی و زن وبچه اش بگذره
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چندین دستگاه دولتی تو یاسوج است .. .. بهزیستی - منابع طبیعی و آب و فاضلاب استان قابل توجه شخص اقای استاندار جهت پیشگیری
بی کس
Iran, Islamic Republic of
ای ... باید ...
فرمانده
Iran, Islamic Republic of
اصل موضوع عدم رضایت . کارکنان ادارات دولتی ایست.
خجالت کار و خوم
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
بنده مهمترین و اصلی ترین دلیل بی نظمی و بی انضباطی و پارتی بازی اداری استان که باعث پر شدن کاسه صبر مردم شده است را در رفتار نمایندگان استان در مجلس می دانم . نمایندگانی که حتی در انتصاب سرایداران هم دخالت می کنند
معلول
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار اگر فکری به حال ب.. استان و شهرستان بویراحمد نکنی بی شک در آی.... بود
معلول
Iran, Islamic Republic of
حق با ارباب رجوع است..ر زده
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
.. در اوردین .....
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
والله مردم.. در ادارات استان به ستوح اومدند و .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت سی ای استان
امیر65
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل ببینید مشکلش چی بوده که زده به سیم آخر
موسی
Iran, Islamic Republic of
. بیشتر کارمندان نسبت به کارمردم بی مسیولیت هستندواهمیتی به ارباب رجوع نمیدن ..
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
ناکارامدی ادارات و بورو کراسی اداری و کاغذ بازی پارتی بازی بیعدالتی و امروز برو فردا بیا مردم را جان به لب کرده و عشبی وناراحت و باید ریشه یابی شود
سی سخت30
Iran, Islamic Republic of
ایشون خطرناک وسابقه دارند.ایشون باید به مجازات شدید برسد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1