تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۸۹۶۶۹

از زندگی غیرقانونی در زمین‌های ۴۸ هکتاری تا بلاتکلیفی پروژه‌ها در چرام، تأیید حرف استاندار و تعجب احمدی (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان چرام سفر و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در شورای اداری این شهرستان شرکت و از چند پروژه نیز بازدید کرد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمع زیادی از مدیران‌کل ادارات و با حضور نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به شهرستان چرام سفر کرد و ضمن ادای احترام به شهدا در شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

ساختمان نیمه کاره فنی و حرفه‌ای چرام سال‌هاست در بلاتکلیفی به سر می‌برد/زمین‌های طرح ۴۸ هکتاری چرام موجب سردرگمی مردم چرام شده است
شورای اداری شهرستان چرام با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

عضو شورای شهر چرام در این نشست گفت: ساختمان فنی و حرفه‌ای چرام سال‌های زیادی است در بلاتکلیفی به سر می‌برد و ضرورت دارد هرزودتر به بهره‌برداری برسد.
حدادی با اشاره به مشکلات این شهر و دغدغه‌های مردم به زمین‌های طرح ۴۸ هکتاری چرام پرداخت و اظهار کرد: این طرح با کوتاهی اداره مسکن و شهرسازی در بلاتکلیفی مانده و باعث سردرگمی مردم چرام شده است.
عضو شورای شهر چرام، عنوان کرد: با وجود همه ساخت و سازهایی که در این زمین‌ها انجام گرفته و همه زیرساخت‌ها نیز فراهم شده، مردم مجوز قانونی ندارند.
وی تصریح کرد: از مسؤولان مربوطه انتظار همکاری با مردم و شهرداری در خصوص این طرح را داریم تا وضعیت بغرنج مردم از این موضوع پایان گیرد.
وی با بیان اینکه شهرداری برای آسفالت و جدول‌گذاری این زمین‌ها اقدام کرده است، گفت: اداره شهرسازی از آسفالت طرح نیز جلوگیری کرده که انتظار داریم استاندار محترم این مشکل را رفع کند.
حدادی در ادامه به بدهی زیاد شهرداری چرام نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در کنار انتظارمان از تخصیص بودجه قابل توجهی به شهرداری این شهر شایان ذکر است بگوییم فنی و حرفه‌ای چرام سال‌های زیادی است در بلاتکلیفی به سر می‌برد و ضرورت دارد هرزودتر به بهره‌برداری برسد.
 
سخنان علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نوید بخش آینده روشن استان

امام جمعه چرام گفت: امکانات دانشکده صنعت و معدن چرام از یک مدرسه ابتدایی نیز کمتر بوده که همین مسئله سبب بی انگیزگی دانشجویان می‌شود.
حجت الاسلام سید نورالله افشار در این نشست اظهار داشت: دانشکده صنعت و معدن چرام تا کنون زیرنظر دانشگاه یاسوج اداره می‌شد ولی اکنون مسئولان می‌خواهند این دانشکده زیرنظر دانشگاه گچساران به فعالیت خود ادامه دهد.
وی با تاکید بر اینکه انتظار میرود این دانشکده از نظر جذب اعتبارات مستقل و یا همچون گذشته زیرنظر دانشگاه یاسوج اداره شود، عنوان کرد: متاسفانه امکانات این دانشکده از یک مدرسه ابتدایی نیز کمتر بوده و سبب بی انگیزگی دانشجویان می‌شود.
امام جمعه چرام ابراز کرد: سخنان علی محمد احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نوید بخش آینده روشن در استان بوده و امیدواریم تمامی وعده‌ها محقق و عملیاتی شود.
افشار با بیان اینکه مسئولان شهرستان چرام تمام تلاش خود را در راستای محرومیت زدایی انجام می‌دهند، بیان کرد: اقلیم آب و هوایی این شهرستان گرمسیری و میزان تعرفه برق در این شهرستان گران بوده که این مسئله سبب نارضایتی و نگرانی مردم شده است.
وی ادامه داد: در دوران استانداران گذشته در زمینه توسعه مصلی اقدامات مطلوبی انجام شد که امید است این روند ادامه داشته باشد و امسال نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به مصلی شهر چرام اختصاص یافته است.
بسیاری از پروژه‌های راهسازی شهرستان چرام تعطیل است
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام گفت: بسیاری از پروژه‌های راهسازی این شهرستان به دلیل کمبود اعتبار تعطیل است.
داریوش پاداش در این نشست اظهار داشت: این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری ظرفیت مطلوبی دارد.
وی خواستار توجه بیش از پیش دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به بخش بهداشت و درمان چرام شد و افزود: کارهای مقدماتی برای احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام انجام شد.
فرماندار چرام با بیان اینکه زیرساختهای توسعه در این شهرستان وضعیت مطلوبی دارد، گفت: اما در حوزه راه به دلیل عدم تخصیص ماده ۱۸۰ اکثر پروژه‌ها اکنون راکد و تعطیل هستند.
پاداش از فعال بودن پروژه محور آب حیات و چرام به دهدشت خبر داد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برای تعیین تکلیف پروژه‌های راهسازی راکد و تعطیل این شهرستان تدبیر لازم را بیندیشند.
وی با اشاره به اینکه ۳۳ امامزاده واجب التعظیم در شهرستان چرام وجود دارد، ادامه داد: این شهرستان در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های بسیاری بوده که در صورت جذب اعتبار موجب رونق اشتغال زایی در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
پاداش با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود بانک‌ها در خصوص شهرک صنعتی و تسهیلات به واحدهای تولیدی همکاری بیشتری داشته باشند، ابراز کرد: بزرگ ترین معدن فسفات خاورمیانه در این شهرستان وجود دارد و معدن بوکسیت نیز نیمه فعال است.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: جریان رشد و بلوغ در این استان تازه آغاز شده و با نگاه جدیدی در سال ۹۷ در حوزه تخیص اعتبار استان بازبینی می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه مدیران خدمت به محرومان و مستضعفان بوده و ارزشی بالاتر از خدمات رسانی به محرومان نیست، ابراز کرد: نظام اسلامی در چهار دهه گذشته با وجود فراز و نشیبهای زیاد برای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده ولی سوء مدیریتها مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده است.
احمدی ابراز کرد: استفاده از ابزارهای سیاسی و فشارهای مالی دشمن سبب کاهش قیمت جهانی نفت شده ولی ملت ایران با وجود این تحریمها با رهبری مقام معظم رهبری تصمیم ریاست جمهور در جریان برجام با منطق و عقلانیت پای تعهدات بین المللی خودشان ایستاده‌اند و دنیا دید آنها که مدعی تمدن بودند چگونه به راحتی زیر قولهای خود زدند.
وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مهمتر از پول تلاش برنامه ریزی و نظارت مدیران است و اینکه مدیری بخواهد کم کاری خود را با نبود اعتبار توجیه کند پذیرفتنی نیست.
احمدی افزود: نطام بانکی دنیا ما را همراهی نمیکند ولی علی رغم تمام این مشکلات دولت تلاش کرده تا در سال‌های اخیر پروژهها سرپا بایستند و امید است شهردار و شورای جدید چرام نسبت به آبادانی این این شهر اهتمام ویژهای داشته باشند.
نمانیده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ میلیارد تومان به شهرستان چرام اختصاص یافته است، ادامه داد: ۳۰ درصد تخصیص بالای یک میلیارد تومان در قالب نقدی اسناد خزانه تا پایان امسال به پیمانکاران پرداخت میشود.
احمدی با تاکید بر اینکه مدیران در راستای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تا پایان سال تلاش ویژهای داشته باشند، خاطرنشان کرد:تمام استان دارای اهمیت بوده ولی اولویت ما شهرستان‌های محروم از جمله لنده، چرام، بهمئی و کهگیلویه است.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات اعتبارات ماده ۱۸۰(توسعه متوازن) به سمت و سویی خواهیم برد که بیشتر به مناطق محروم اختاصص یابد، تصریح کرد: از نهادهای غیر دولتی مثل بنیاد برکت و قرارگاه خاتم برای توسعه استان کمک میگیریم.
احمدی بیان کرد: برای راه اندازی کارخانه فسفات چرام تلاشو وضعیت پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی به ط       ور ویژه پیگیری میکنم.
وی اظهار داشت: محور باغچه سادات ابتدا راه روستایی بوده که به جاده اصلی تبدیل شد و برای رفع مشکلات موجود این محور مواصلاتی نیازمند اعتبارات ملی هستیم و محور چرام به دهدشت به دلیلحادثه خیر بودن باید ساماندهی شود.
بازدیدهای استاندار از چند پروژه و واحد تولیدی
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفر خود به شهرستان چرام از چند پروژه مهم این شهرستان و واحدهای تولیدی بازدید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از پروژه کارخانه آرد و سیلوی گندم در چرام بازدید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر چرام ار مورد بازدید قرار داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان چرام اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث کارخانه فسفات شهرستان چرام به زودی آغاز می شود.

وی افزود: پروژه تصفیه خانه فاضلاب چرام با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال تا ۲ سال آینده احداث می شود.
استاندار با بیان اینکه حفاظت از اکوسیستم، تامین آب و بهره وری در حوزه کشاورزی از مزایای احداث پروژه تصفیه خانه فاضلاب است، اظهار داشت: محور چرام به دهدشت دارای اعتبار ملی است و برای تسریع در روند اجرای این پروژه از محل اعتبارات استانی نیز اعتباری تخصیص می یابد.
وی گفت: مشکلات شهرک صنعتی چرام در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه دستمال کاغذی سبحان در شهرستان چرام بازدید کرد.

‍استاندار در بازدید از کارخانه آب معدنی هیدرا، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت تولید و تکنولوژی بالای این کارخانه بررسی و رفع مشکلات آن در دستور کار قرار می گیرد.

احمدی بیان کرد: در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفعل موانع تولید استان مشکلات کارخانه آب معدنی هیدرا با حضور مدیرعامل بانک ملی و مسئولان صنعت و معدن به صورت ویژه بررسی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ملک مطیعی
Iran, Islamic Republic of
خوب بگرد ومردم رو مسخره کن شاهنامه آخرش خوشه
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
خوایی امیرحسین برخه چکاره یه من همه جلسات هسش
ساکنین کوچه 9و10 شهید فهمیده گچساران
Iran, Islamic Republic of
ابان سال۹۴تاکنون مکرر به اداره برق گچساران جهت نصب لامب روشنایی کوچه وبلوار مراجعه میکنیم با امروز وفردا مواجه میشویم لطف فرمایید مسولین برق دستور روشنایی راصادر واقدام نمایند بلوار تاریک وبیشتر مواقع تصادفاتی دربلوار مربوطه صورت میگیرد
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1