تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۸۹۳۰۶

قطار کاروان سلامت امید کهگیلویه و بویراحمد به ایستگاه قلعه دختر رسید/ ویزیت رایگان بیش از ۱۶۰۰ بیمار (+ عکس)

۰
کبنا ؛ 
کاروان سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با هدف درمان رایگان بیماران نیازمند به منطقه محروم قلعه دختر دشمن زیاری از توابع شهرستان کهگیلویه سفر کرد، که در این سفر بیش از یک هزار و ۶۰۰ بیمار به صورت رایگان ویزیت شدند.
به گزارش کبنا، در دوازدهمین  روز از آبان ۹۶، پنجمین کاروان سلامت امید کهگیلویه و بویراحمد با هدف ارائه خدمات درمانی رایگان در حوزه پزشکی و دندانپزشکی به منطقه محروم قلعه دختر دشمن زیاری اعزام شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه خدمات رسانی مطلوب به مناطق محروم، کمتربرخوردار و روستایی از مهم‌ترین اولویت‌های این دانشگاه است، اظهار داشت: در زمینه توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
دکتر ایلامی با بیان اینکه کاروان سلامت امید برای اولین بار با هدف ارائه خدمات پزشکی و داندانپزشکی رایگان به مردم مستضعف راه اندازی شد، گفت: بنا داریم در قالب این کاروان هر ماه به یک منطقه محروم سفر کرده و نسبت به ویزیت رایگان مردم این مناطق اقدام کنیم.
وی تصریح کرد: دو کلینیک سیار دندانپزشکی به همراه ۴ دندانپزشک، ۴ پزشک عمومی و پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، عفونی، اعصاب و روان، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، جراح عمومی، اطفال و ارتوپدی پنجمین کاروان سلامت امید را همراهی می‌کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ویزیت رایگان بیش از یک هزار و ۶۰۰ بیمار ساکن منطقه قلعه دختر از توابع شهرستان کهگیلویه، افزود: تست سریع تشخیص ایدز، قند خون، فشارخون و مشاوره برای مراجعه کنندگان به چادرهای سلامت انجام شد.
وی  با اشاره به  ارائه خدمات دارویی و آزمایشگاهی رایگان در این سفر، نظم و برنامه ریزی صورت گرفته در انجام مأموریت کاروان سلامت امید را حاصل انسجام تیمی دانست و یادآور شد: در این زمینه از معاونت‌های اجتماعی، درمان و بهداشت دانشگاه و همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و همکاران عزیز در این شهرستان که نهایت تلاش خود را نشان دادند، سپاسگزاری می‌کنم.
امام جمعه دهدشت به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه طی بازدیدی از نحو خدمات رسانی پنجمین کاروان سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطلع و از خدمات ارائه شده تقدیر کردند.



قلعه دختر۲ قلعه دختر۳ قلعه دختر۴   قلعه دختر۸ قلعه دختر۹ قلعه دختر۱۰ قلعه دختر۱۱ قلعه دختر۱۲ قلعه دختر۱۳ قلعه دختر۱۴ قلعه دختر۱۵ قلعه دختر۱۶ قلعه دختر۱۷ قلعه دختر۱۸ قلعه دختر۱۹ قلعه دختر۲۰
قلعه دختر۵
قلعه دختر۶
قلعه دختر۲۲ قلعه دختر۲۳ قلعه دختر۲۴ قلعه دختر۲۵ قلعه دختر۲۶ قلعه دختر۲۷ قلعه دختر۲۸ قلعه دختر۲۹ قلعه دختر۳۰


قلعه دختر۱
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1