تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۲۸۸۶۴۷

پایان دوران مدیریت فرسوده و بدون برنامه در چرام / خبرهای خوبی در راه است

۱
۰
کبنا ؛نشست هماهنگی پدافند غیرعامل شهرستان چرام با حضور فرماندار و شورای اداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام,نشست هماهنگی پدافند غیرعامل شهرستان چرام با حضور فرماندار و مدیران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای این جلسه علی اکبر جمالی دبیر شورای هماهنگی ستاد بحران و پدافند غیر عامل شهرستان چرام، باگرامیداشت فرارسیدن سیزده آبان روز دانش آموز وتسخیر لانه جاسوسی و همچنین تبریک آغاز هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: شش قرارگاه برای پدافند غیر عامل تعریف کرده ایم که هر کدام با توجه به حوادث واتفاقات به نامهای مختلف شناخته می شوند.
وی بیان کرد: این قرارگاه ها شامل قرارگاه زیستی که مربوط می شود به محیط زیست واتفاقات ناخواسته در طبیعت و محیط زیست ما وشیمیایی که مربوط می شود به اتفاقات شیمیایی و احیانا انفجارهای مربوط به آن و سایبری که به حوزه فضای مجازی و روتینگ شدن اطلاعات که ممکن است مورد هجوم دشمنان قرار بگیرد.
جمالی گفت :متاسفانه در سالهای گذشته بارها ما مورد حمله سایبری قرار گرفته ایم و دلاورمردان عرصه الکترونیک در مقابل این حملات جانانه به دفاع برخاسته اند و همچنین هسته ای که مربوط میشود به اتفاقات منتج به انفجار بمب هسته ای است .
فرماندار چرام:اجرای پدافند غیرعامل موجب آرامش جامعه می شود/دوران مدیریت بدون برنامه در چرام پایان یافته است
 
فرماندار چرام در نشست هماهنگی پدافند غیرعامل در شهرستان چرام با گرامی داشت روز پدافند غیر عامل و اهمیت آن در عصر کنونی گفت : این روزهافرصت خوبی است تا ضمن بررسی اقدامات گذشته با تبیین ابعاد گوناگون این راهبرد کلی و اساسی ، بر اهمیت فرهنگ سازی و نهادینه کردن این مهم در افکار و ذهن جامعه مورد تاکید قرار گرفته و متناسب با نیازهای روز و برنامه ریزی منسجم برای مصون سازی کشور از تهدیدات بین المللی طراحی و اجرا کنیم.
پاداش با اشاره به اهمیت نقش پدافند غیرعامل در زندگی امروز و دفاع در برابر تهدیدات امروزی تاکید کرد:پدافند غیر عامل اگر در همه ابعاد زندگی امروز به کار گرفته شود در آینده بازماندگان ما در آرامش بیشتری به زندگی خود ادامه خواهند داد .
وی افزود: با توجه به ذات انسان که دفاع در برابر خطرات و تهدیدات یکی از خصایص بوده و به بلندای تاریخ قدمت دارد همه تلاش خود را معطوف به این نقطه کنیم که تعقل نعمت با ارزشی است که خداوند با در اختیار قرار دادن این نعمت به انسانها باید روز به روز زمینه رشد و شکوفایی را برای خود و همنوعان مد نظر قرار داده .
فرماندار شهرستان چرام گفت :امروزه  به جای استفاده از سلاح که به نوعی قدیمی ترین راه مبارزه با تهدیدات مورد استفاده قرار می گیرد با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر هوشمندانه ، جامعه تحت مدیریت خود را از مخاطرات و تهدیدات مختلف دشمنان که هر لحظه پیچیدگی و گسترش خاصی نیز پیدا می کند ایمن نماییم.
پاداش تصریح کرد: بشر امروزی زمانی در دنیا قدرتمندتر و توانمندتر بوده که از فن آوری ها و تحولات عظیم این فن آوری ها بیشترین بهره را برده باشد. پس همه مدیران موظفند جهت کاهش آسیب پذیری ، ارتقای فن آوری ها و افزایش دانش خود با تداوم فعالیت های ضروری ، سهولت جلوگیری از بحران ها در مقابله با تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن ، بحث پدافند غیر عامل را بیش از پیش در همه امور مد نظر خود قرار دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام خطاب به مدیران گفت:از مدیران انتظار داریم که شخصا پروژه ها را رصد و در محل اجرا حضور داشته باشند و همراه با کارشناسان ضمن بررسی دقیق اجرای آنها پیوست پدافند غیرعامل این پروژه ها عملیاتی شود.
وی با تشکر از حضور به موقع مدیران در جلسات گفت:خوشبختانه این نظم نسبت به قبلا بهتر شده و البته در نظر داریم زمان جلسات را کاهش و مدیران بیشتر عملیاتی و بصورت عملی کارها را پیگیری و پیش ببرند.
پاداش با اشاره به سفر استاندار محترم به شهرستان گفت:از مدیران می خواهیم که برنامه محور باشند و با علم و اطلاع کافی از زیرمجموعه و روند طرح ها و پروژه های در جلسه حضور داشته باشند.
وی با تشکر از زحمات اصحاب رسانه شهرستان چرام و نقش آنها در توسعه شهرستان گفت:دوران مدیریت فرسوده و بدون برنامه در چرام پایان یافته و انشاالله در ۲ماه آینده خبرهای خوبی خواهد شنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدی
Iran, Islamic Republic of
دردوماه آینده چه قولی یهت دادند./////
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1