تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۸۸۴۷۳

بازدید دانشجویان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی از تصفیه‌خانه فاضلاب یاسوج+تصاویر

۰
کبنا ؛ 
به گزارش روابط عمومی شرکتاب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز جمعی از دانشجویان رشته  بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تصفیه خانه فاضلاب یاسوج بازدید کردند.
در این بازدید علمی که با حضور  کارشناسان فاضلاب  شرکت آب و فاضلاب استان و چند تن از اساتید رشته بهداشت صورت گرفت، دانشجویان از قسمت های مختلف  تصفیه خانه و روند تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه  آشنا شدند
محمود دمیا در این بازدید با اشاره به اینکه در این بازدید  دانشجویان با معرفی قسمتهای مختلف تصفیه‌خانه فاضلاب آشنا شدند، بیان کرد: کارشناسان در این بازدید به دانشجویان  توضیحات کامل در خصوص نوع تصفیه فاضلاب ،کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب در این تصفیه خانه را ارائه کردند.
مدیر بهره‌برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به مزایای نصب انشعاب فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه گفت: ارتقاء بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست از اصلی‌ترین مزایای تصفیه‌خانه فاضلاب است.
محمود دمیا با بیان اینکه در حال حاضر سه تصفیه‌خانه فاضلاب فعال در شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان وجود دارد، افزود: در سال‌های اخیر تلاش‌های موثری در زمینه مطالعه و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در سایر شهرها استان انجام گرفته است.
وی گفت: با احداث و راه‌اندازی تصفیه‌خانه سایر شهرها،شاخص برخورداری از تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای استان به میزان قابل قبولی بالا خواهد رفت.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد شهر یاسوج زیر پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار دارد.
مدیر بهره‌برداری  فاضلاب شرکت آب و فاضلاب  استان با بیان اینکه ۲۵۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح پنج شهر استان وجود دارد، گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۱۴ هزار مترمکعب فاضلاب در سه تصفیه‌خانه فعال استان تصفیه می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1