تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۲۸۸۱۱۵

۱۶۰ هزار مترمربع آسفالت بویراحمد ازطریق قیر رایگان (+تصاویر)

۱۳
۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت:۱۶۰ هزار مترمربع از معابر بویراحمد ازطریق قیر رایگان آسفالت میشود.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز فرماندار بویراحمد از پروژه‌های آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج بازدید کردند.
محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، ضمن تشکر از مسوولان استان، اظهار کرد: از پیگیری‌های خوب و ثمر بخش نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا تشکر و قدردانی می‌کنم، همچنین از مسوولان راه و شهرسازی و شهرداری یاسوج که با همکاری و همراهی کار اجرایی بهسازی معابر مناطق دولت آباد و اکبر‌آباد را آغاز کرده‌اند.
نظری با اعلام رضایت از حوزه مدیریت جدید عمران و بهسازی راه و شهرسازی جناب آقای رشته‌دراز، اظهار داشت: سهم استان از قیر رایگان به خوبی با پیگیری‌های ارزشمند وصول شده است که همچنین نماینده بویراحمد و دنا در پیگیری سهم قیر رایگان و اختصاص سایر اعتبارات تلاش‌های فراوانی داشته‌اند.
وی افزود: از محل اعتبارات ۱۲ میلیارد ریال ۶۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های شهرستان بویراحمد آسفالت می‌شوند و همچنین از محل قیر رایگان به میزان ۱۶۰ هزار مترمربع قیر رایگان به شهرستان بویراحمد اختصاص یافت.
وی با اعلام اینکه به زودی از جلسه‌ای در این رابطه برگزار می‌شود، افزود: لازم است که تفاهم‌نامه بین شهرداری یاسوج و راه و شهرسازی منعقد شود.
فرماندار بویراحمد گفت: سعی می‌کنیم که مناطقی همانند بلهزار و خیابان‌های که عملیات زیرسازی آنها انجام گرفته، برای آسفالت و بهسازی در اولویت باشند.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: خوشبخاته همدلی خوبی در سطح شهرستان بویراحمد بین راه و شهرسازی، شهرداری و فرمانداری و نماینده محترم مردم بویراحمد و دنا وجود داردکه امیدواریم وضعیت حاشیه شهر یاسوج یک چهش قابل توجهی از نظر توسعه و عمران پیدا کند.
یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بافت مناطق حاشیه شهر یاسوج اختصاص داده شد
فرماندار بر تاکید بر اینکه آسفالت‌ مناطقی که زیرسازی آنها انجام گرفته در اولویت باشد، اظهار داشت: برخی از مناطق شهر یاسوج و روستاهای همانند بلهزار و مادوان که کار زیرسازی خیابان‌های آنها انجام گرفته است، برای آسفالت در اولویت قرار بگیرند. امیدوارم این موضوع که از درخواست جدی مردم است، مدنظر مسوولان قرار بگیرد.
وی گفت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شرکت عمران و بهسازی شهری کشور برای بافت مناطق حاشیه شهر یاسوج اختصاص داده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
همش مدیون زحمات زارعی است.
خدا خیرش بده.
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
اقای نظری فرماندار عزیز و مردمی خواهشا از خیابان منشعب از بلوار قرنی جنب کوچه سفیر امید بازدید بفرما هنوز خاکی هستش والله مایه تاسف است که هنوز در مرکز شهر کوچه خاکی باشه و گرد و خاک مردم را نابود کرده
ناشناس رضاییان کر یک
Iran, Islamic Republic of
در جواب بیویر احمدی باید بگم اقای زار عی قول چی بهت داده
لودابی
Iran, Islamic Republic of
این قانون قیر رایگان برای کل کشور هست. چه نماینده باشه چه نباشه. آقای زارعی نمی بودند این قیر هم داده می شد. همانطور که الان در سیستان و بلوچستان هم دارن میدن. البته بعضی کارخانه های آسفالت!!!!! در یاسوج با این قیرها کارشون سکه است. آقای زارعی اگه راست میگه بره جاهایی که قدرت چانه زنی لازمه
Iran, Islamic Republic of
ادم کار بلد همیشه کارش درسته...
بویراحمدی خطاب به رضائیان
Iran, Islamic Republic of
به خدا قول هیچی نداده.
فقط از متانت طبعش خوشم میاد که برای همه مردم از آدم های متواضع تا آدمهای نادان و عقده ای مثل تو به یک اندازه خدمت میکنه.
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
استان کهکیلویه و بویراحمد سرشار از بی عدالتی میباشد،
خدا هر مسئولی به اندازه سر سوزنی خیانت کند ،رسوا و بی آبرو شود
یاسین
Iran, Islamic Republic of
این کار که انجام شده به برکت حضور جناب مهندس رشته دراز در معاونت بافت فرسوده و عمران و بهسازی ست که الحق و الانصاف انسانی توانمند و شایسته هستند
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
به به پیمانکارشم که خواهرزاده حاج زارعه؟؟؟ ????
فرشید
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینینان معاون شرکت غله است چه ربطی به اسفالت داره ولا عجیبه ک
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام این کار اسفالت معبر شهر بیشتر با پیگیری های جناب مهندس رشته دراز در اداره کل راه و شهرسازی حوزه عمران و بهسازی شهری پیگیری شده و الان در حال اجراست
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
زنده باد آقای مهندس رشته دراز مرد عمل
م م
Romania
درودبردکتر نظری مرد روزهای سخت
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1