تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۲۸۷۵۱۷

اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات نفت برای ساماندهی حرم بی‌بی حکیمه خاتون (س)+تصاویر

۴
۰
کبنا ؛رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران از اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات نفت برای ساماندهی حرم بی‌بی حکیمه خاتون خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران در نشست ساماندهی بقعه  و مغازه‌های تجاری  در کنار حرم بی‌بی حکیمه خاتون که با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه از مهم‌ترین برنامه اجرایی در دست اجرا ساخت مسجد بی‌بی حکیمه خاتون است،  اظهار کرد:  در حال حاضر عملیات کاشی کاری و تکمیل ساخت مسجد حرم بی‌بی حکیمه (س)  در شهرستان گچساران آغاز شده است.
فرزین بهمنی آزاد با بیان اینکه مبلغ پنج میلیارد ریال برای اجرای این طرح عمرانی اختصاص داده شده، عنوان کرد: این اعتبار از محل بودجه ملی برای اجرای ۴۰۰ متر مربع کاشی کاری اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه در سال جاری مبلغ پنج میلیاردریال برای اجرای این طرح اختصاص داده شده، بیان کرد: در حال حاضر کاشی کاری حرم بی‌بی حکیمه (س) پیشرفت ۸۰ درصدی را دارد.
بهمنی آزاد در ادامه با اشاره به ساخت سه دهنه پل در حرم بی‌بی حکیمه خاتون ابراز کرد: در حال حاضر  برای ساخت سه دهنه پل   ۲۰میلیارد ریال  و همچنین برای احداث سرویس بهداشتی مبلغ  ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی در ادامه به اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای طرح‌های عمرانی در بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه خاتون (س) گفت:  تا کنون مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات نفت برای ساماندهی حرم اختصاص یافت که از این میزان تاکنون ۴۷ درصد جذب شد.
بهمنی آزاد  در ادامه به  احداث پارکینگ در حرم بی‌بی حکیمه خاتون اشاره و تصریح کرد: اداره اوقاف شهرستان گچساران با هماهنگی‌های که انجام داده است با توجه به حضور تاسیسات صنعت نفت در منطقه با کمک شرکت نفت در حال احداث پارکینگ به مساحت ۳۰ هزار متر مربع برای استفاده زائران است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران  خاطرنشان کرد: جمع‌آوری نذورات امام زادگان صرف هزینه‌های عمران، توسعه امام‌زاده‌ها و اجرای مختلف برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در آنجا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

خاکم لیشتر
Iran, Islamic Republic of
فقط شیخ ممو.
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج شکوهی عزیز که حقتوتوانتخابات خوردن
ای . های، فقط بلدین برای ..ی کامنت بذارین،
گچ
Iran, Islamic Republic of
هرچی هم اعتبار اختصاص میدن باز همون شرایط قدیمه،نه نظافتی نه زیبایی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1