تاریخ انتشار
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۲۸۷۲۶۹

از چرایی نیامدن «تاجگردون» تا دعوت دو دختر کهگیلویه و بویراحمد به تیم ملی فوتبال و نجات ۱۰ نفر

۵
۰
کبنا ؛۱

معرفی ۲ اعجوبه کهگیلویه و بویراحمدی دیگر به تیم ملی فوتبال/رؤیا اخگر و بیتا دولتی هم ملی‌پوش شدند
در ادامه موفقیت‌های بانوان کهگیلویه و بویراحمد ۲ بازیکن دیگر این این استان به تیم ملی معرفی شدند.
سید پرویز موسوی اظهار داشت در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی از استان کهگیلویه و بویراحمد به تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال استان معرفی شده‌‌اند.
وی گفت: به دنبال این موفقیت‌ها دو بازیکن دیگر از استان ما در رده زیر ۱۵ سال به اردوی تیم ملی فوتبال از سوی مربیان تیم ملی دعوت شده‌اند.
رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رؤیا اخگر و بیتا دولتی در این رده از سوی مربیان تیم ملی به اردوی تیم ملی که از تاریخ ۶ تا ۱۰ آبان در تهران برگزار می‌شود دعوت شده‌اند.
این مسؤول گفت: استان در زمینه استعدادهای بانوان در کشور یکی از استان‌های برتر به شمار می‌رود که باید از سوی مسؤولان مورد توجه قرار گیرند.
 
آغاز طوفانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور با درخشش هندبالیست‌های نفت گچساران
در هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان کشور هندبالیست‌های نفت گچساران خوش درخشیدند.
در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم نفت و گاز گچساران حریف خود هیأت هندبال شاهین شهر را در شهر خود شکست دادند.
بر اساس این گزارش، بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران در یک بازی نفس‌گیر با تیمی که از بازیکنان خوب و حرفه‌ای برخوردار بود توانست با نتیجه ٢٣ بر ١٩ از سد این تیم عبور کند.
گفتنی است، شاگردان اعظم صمیمی که با انگیزه‌ای بالا برای حضور مقتدرانه و کسب سکو امسال در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرده‌اند آغاز خوب داشتند.
 
 
تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی هدف اصلی دشمنان نظام/هیئت‌های مذهبی با ترویج شعائر انقلابی مانع پایمال شدن خون شهدا شوند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده با اشاره به هدف دشمنان از هجمه‌های فرهنگی گفت: دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی و حذف ارزش‌های دینی و انقلابی هستند.
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا صبح امروز در جمع هیئت‌های مذهبی شهرستان لنده اظهار داشت: دشمنان اسلام و قرآن و اهل‌بیت(ع) با هجمه‌ها و تبلیغات وسیع به دنبال حذف شعائر اسلامی از جامعه هستند.
وی افزود: تلاش آنها برای جا به جایی حق و باطل و حلال و حرامی که خون سید الشهدا برای آن ریخته بسیار بوده و با تبلیغات و خوب جلوه دادن منکرات به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد: با تحقق اهداف شوم دشمنان ارزش‌ها و اعتقادات جای خود را به ضد ارزش‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌دهد و همین امر باعث ترویج فساد و فحشا و منکرات در جامعه می‌گردد.
الهی‌نیا ادامه داد: تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی نشان از موفقیت دشمنان در ارائه خواسته‌های خود به مردم خواهد بود که این امر باید با جادیت هر چه تمامتر توسط هیئت‌های مذهبی پاسخ داده شود.
وی خاطر نشان کرد: روشنگری و بصیرت‌افزیی مهمترین وظیفه هیئت‌های مذهبی بوده که باید در سطح جامعه برای حفظ ارزش‌هایی که خون شهدا برای حفاظت و حراست از آنها ریخته شده انجام شود.
امام جمعه موقت لنده ضمن تقدیر از هیئت‌های مذهبی ادامه داد: برنامه‌ها و مراسمات ایام محرم و صفر بدون تعطیلی برگزار شده که این خود باید بیش از گذشته تقویت وهیئت‌های مذهبی برنامه‌ریزی صحیحی برای ادامه برنامه‌ها داشته باشند.
الهی‌نیا در پایان با اشاره به انتخابات شورای هیئات مذهبی گفت: شورای هیئات مذهبی باید نسبت به رعایت موارد اساس‌نامه دقت لازم را داشته باشد و در برنامه‌ریزی‌ها به ترویج شعائر اسلامی و انقلابی توجه ویژه داشته باشد.
 
 
نجات جان ۱۰ نفر با اهداء عضو دو کهگیلویه‌ وبویراحمدی
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پانزدهمین و شانزدهمین موارد اهداء عضو استان در سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، دکتر غلامعباس سبز در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران، پانزدهیمن مورد اهداء عضو در کهگیلویه وبویراحمد را مربوط به پسربچه ۶ ساله از اهالی تل خسرو عنوان و اظهار داشت: مرحوم آرش واحدی به دلیل برق‌گرفتگی دچار مغزی شده بود که با رضایت خانواده‌اش جان ۵ نفر را نجات داد.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از این کودک دو کلیه، کبد و قرنیه‌های آن به بیماران نیازمند اهداء شد.
سبز، شانزدهمین مورد مرگ مغزی استان را مربوط به جوانی ۴۸ ساله از شهرستان کهگیلویه روستای بی‌منجگان عنوان و تصریح کرد: این جوان نیز نیز ساعت یک بامداد روز جمعه ۵ آبان جهت اهدا عضو به اتاق عمل رفت.
وی با بیان اینکه مرحوم اکوان بر اثر ایست قلبی تنفسی دچار مرگ مغزی شده بود، گفت: با رضایت خانواده نوعدوستش، اعضای بدن این جوان شامل دو کلیه، کبد و قرنیه ها از بدن وی جدا و جهت پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان ابن سینا شیراز انتقال داده شد.
 
کشف محموله خارجی قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۸۰۰ میلیون در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران از کشف محموله خارجی قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۸۰۰ میلیون در گچساران خبر داد.
به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی گچساران از کشف یک هزار و ۷۳۵بکس سیگار و ۷۱۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای جمعا به ارزش ۸۲۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس کلانتری ۱۱ شهری شهرستان گچساران خبر داد.
سید محمد موسوی گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهری پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل شخصی با هویت معلوم یک هزار و ۷۳۵بکس شامل ۳۴۷ هزار نخ سیگار و ۷۱۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای کشف و ضبط که به همراه متهم به پلیس آگاهی دلالت داده شد.
موسوی در ادامه تصریح کرد: فرد متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان "گچساران" در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و از شهروندان خواست اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
 
 
آرش کوچولوی کلاس اولی به همنوعان خود جان بخشید
با توجه به اینکه فرزندم که امانتی بود برگرداندم بسیار خوشحالم که اعضای بدنش را برای ادامه زندگی به دیگران اهدا کنم.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با رضایت خانواده اعضای بدن آرش واحدی‌زاده دانش‌آموز ساکن روستای تل خسرو از توابع یاسوج که دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهدا شد.
پدر وی گفت: با توجه به اینکه فرزندم که امانتی بود برگرداندم بسیار خوشحالم که اعضای بدنش را برای ادامه زندگی به دیگران اهدا کنم.
وی گفت: آرش پاره جانم بود و با از دست دادنش بسیار غمگینم اما آنچه قلب مرا راضی کرده رضایت بندگان نیازمند خداست.
پدر آرش گفت:وی کلاس اول ابتدایی بود که در خانه دچار برق گرفتگی و پس از آن دچار مرگ مغزی شد.
رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲کلیه، کبد و ۲ قرنیه مرحوم آرش واحدی‌زاده در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از بدنش جدا وبا رضایت خانواده به بیماران نیازمند اهدا شد.
ساسان عباسی گفت: این مورد پانزدهمین اهدا عضو در سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد است.
 
ضرورت همکاری مسؤولان در راه‌اندازی دوباره تنها ایستگاه هواشناسی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
معاون شبکه پایش سازمان هواشناسی گفت: برای راه‌اندازی دوباره تنها ایستگاه هواشناسی کشاورزی استان واقع در امامزاده جعفر، نیاز به همکاری و مساعدت مجموعه جهاد کشاورزی استان و بطور خاص مرکز تحقیقات کشاورزی امامزاده جعفر می‌باشد.
صبح امروز جلسه ظرفیت‌سازی برون سازمانی توسعه هواشناسی کاربردی (تهک) به منظور تقویت ارتباط اداره کل هواشناسی با مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان یکی از اصلی‌ترین کاربران اطلاعات هواشناسی، با حضور مهندس حقیقت ریاست بخش هواشناسی کشاورزی و معاونت شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور، مهندس شکوهی‌پور مدیرکل هواشناسی استان، دکتر گوهرگانی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونین در محل سالن کنفرانس اداره‌کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدای این نشست شکوهی‌پور به ارتباط خوب هواشناسی و جهادکشاورزی استان اشاره کرد و گسترش و تقویت این روابط را ضروری دانست.
در ادامه حقیقت ضمن تشریح وضعیت پیش بینی‌های دما و بارش در پاییز و زمستان امسال، به ارتباط نزدیک داده‌ها و اطلاعات هواشناسی و تولیدات کشاورزی و مواد غذایی اشاره کرده و بر ضرورت همکاری بیش از پیش هواشناسی و جهاد کشاورزی برای جلوگیری از اثرات نامطلوب مخاطرات آب و هوایی مانند خشکسالی و کم آبی بر تولید محصولات کشاورزی تاکید کرد.
وی با توضیح اثرات گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی در کشور، بیان کرد: سازمان هواشناسی با بیش از ۴۰۰۰ ایستگاه مختلف هواشناسی در سراسر کشور وضعیت تغییرات آب و هوایی را پایش کرده و اطلاعات آن را در اختیار ادارات و نهادهای ذیربط قرار می‌دهد.
وی همچنین ایستگاههای هواشناسی کشاورزی را محل اصلی تولید داده‌ها و اطلاعات ویژه هواشناسی کشاورزی معرفی و اعلام کرد که برای راه‌اندازی دوباره تنها ایستگاه هواشناسی کشاورزی استان واقع در امامزاده جعفر، نیاز به همکاری و مساعدت مجموعه جهاد کشاورزی استان و بطور خاص مرکز تحقیقات کشاورزی امامزاده جعفر می‌باشد.
گوهرگانی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تشکر از ارتباط خوب مجموعه هواشناسی با جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت: اطلاعات هواشناسی کاربردی برای کارشناسان و بهره‌برداران مجموعه جهاد کشاورزی بسیار سودمند است.
وی اظهار داشت: نه تنها در استان بلکه در کل کشور نیازمند داشتن اطلاعات تخصصی و کاربردی هواشناسی هستیم و وابستگی شدید به این اطلاعات وجود دارد.
رئیس جهاد کشاورزی استان در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با کاربرد این اطلاعات در سال زراعی ۹۶_۹۷ بتوانیم اثرات خشکسالی بلند مدت را در استان در بخش کشاورزی کاهش دهیم.
 
تاجگردون نیامده بود!/دعای ویژه آیت‌الله نعیم‌آبادی/حضور قوام نوذری با همان جدیت قبلی/سالن عسکریان هم جوابگوی خیل جمعیت نبود
حضور قوام نوذری استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد در میان جمع حاضر به نوبه خود جالب توجه بود و جالب توجه‌تر این که استاندار فعلی و قوام نوذری شباهت‌های زیادی به یکدیگر در اداره استان دارند.
اولین کنگره ملی آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی(ره) با حضور گسترده مردم و مسؤولان و همچنین شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی از سراسر کشور برگزار شد.
حضور نمایندگان ولی‌فقیه از استان‌های هرمزگان و فارس و بوشهر و همدان در مراسم نمایانگر میزان محبوبیت آیت‌الله ملک‌حسینی در میان علما بود.
در این میان آن صفتی که بیش از سایر صفات آیت‌الله ملک‌حسینی توسط سخنرانان مدعو بیشتر بیان می‌شد مربوط به شجاعت آیت‌الله مرحوم ملک‌حسینی بود.
در بین سخنرانان بیش از همه نوع سخنرانی و اظهارات آیت‌الله نعیم‌آبادی امام جمعه بندرعباس مورد توجه حضار قرار گرفته بود که در بخشی از آن مسؤولان را راهنمایی می‌کرد تا به جای سخنرانی کردن بیشتر مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار دهند.
در این کنگره ملی که حضور اقشار مختلف مردمی چشمگیر بود مسؤولان استانی نیز حضور پررنگی داشتند و در بین نمایندگان تنها غلام‌رضا تاجگردون نیامده بود.
فرماندهان نظامی از جمله فرمانده سپاه فتح به همراه همه معاونت‌ها و فرماندهان زیر مجموعه و همچنین دو سردار کهگیلویه و بویراحمدی عوض شهابی‌فر و جمشیدی از ابتدا تا انتهای کنگره حضور داشتند.
در میان مسؤولان استانی آن مدیری که از ابتدا تا انتهای نشست به طور کامل و سرپا مهمانان را بدرقه می‌کرد و مسؤولیت هماهنگی را بر عهده داشت معاون سیاسی امنیتی استاندار بود.
حضور قوام نوذری استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد در میان جمع حاضر به نوبه خود جالب توجه بود و جالب توجه‌تر این که استاندار فعلی و قوام نوذری شباهت‌های زیادی به یکدیگر در اداره استان دارند.
سید ضیا هاشمی یکی دیگر از مهمانان کنگره بود و در جواب خبرنگارانی که از وی در خصوص نگرانی از رئیس‌جمهور برای عدم معرفی‌اش به مجلس برای وزارت علوم پرسیده بودند جواب داد که هرگز نگران و ناراحت نیست.
آیت‌الله نعیم‌آبادی که سخنرانیش برای افراد حاضر جذابیت خاصی داشت دعای ویژه‌ای برای سرنگونی آل‌سعود کرد که حضار نیز آمین غرایی سر دادند.
قوام نوذری که در مدت حضور خود به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد با جدیت مدیریت می‌کرد امروز هم در کنگره چنان محکم و جدی نشسته بود که همه را به یاد دوران مدیریتش در استان انداخته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقگو
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون شخصیتی ناسیونالیسمی دارد چون کنگره مربوط به بویر احمد بود نیامد
گچساران_ دیل
Iran, Islamic Republic of
طبق فرمایش امام جمعه بندرعباس:
به جای سخنرانی به مشکلات مردم رسیدگی کنید.
حتما دکتر تاجگردون به جای امدن و سخنرانی کردن به مشکلات مردم رسیدگی و پیگیر حل مشکلات مردم بوده .
در این هفته با فعالیت و سرمایه گذارانی از اتریش دیدار داشته
محمد
Iran, Islamic Republic of
نشست دکتر تاجگردون با مدیران اتریشی بسیار باارزش تر از حضور در این کنگره بود چون کنگره که مشکل جوانان را حل نمی کرد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده خاص چون افرادی مانند لاریجانی در این کنگره نبودن تشریف نیاورد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چون کنگره ایت الله ملک حسنی مکانی برای معامله گری نبود ا.. نیامدن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1