تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : ۲۸۶۴۰۵

واکنش مخابرات به سخنان نماینده بویراحمد و دنا

۹
۰
کبنا ؛مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مطالب نماینده بویراحمد و دنا مبنی بر ضعف آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، غلام محمد زارعی در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستای «رهمالی» در شهرستان بویراحمد با گلایه به وضعیت آنتن دهی موبایل در روستاها و نارضایتی مردم در عدم آنتن دهی موبایل، گفت: با وجود چنین وضعیت آنتن دهی در روستاها یک راه می‌ماند و آن هم اقدامی همچون فتوای تاریخی میرزای شیرازی برای تحریم تنباکو است به طوریکه اگر همه مردم گوشی‌های موبایل و تلفن‌های خود را بشکنند و مخابرات را تحریم کنند تا دیگر مشتری نداشته باشند آنگاه مجبور می‌شوند بهترین خدمات را برای مردم در نظر بگیرند.
مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد نیز به انتشار این خبر در رسانه‌ها واکنش نشان داده و در این خصوص جوابیه‌ای صادر کرد.
شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در جوابیه خود آورده است: در پاسخ به خبر مربوط به نارضایتی نمانیده محترم شهرستان‌های به ویر احمد و دنا در خصوص عدم آنتن دهی تلفن همراه و مشکلات اینترنتی روستاها وشهرها به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد از نیمه دوم سال ۹۵ تاکنون موفق به اجرا وراه اندازی کردن تجهیزات ۴ G. و ۳G در ۱۱۰ سایت درتمام شهرهای استان کرده است.
در یک ماه آینده نیز نسبت به نصب تکنولوژی ۳G و ۴ G. در ۳۱ سایت نقاط شهری کوچک و روستاهای پر جمعیت استان از جمله چیتاب، لوداب، مارگون، پاتاوه، ده شیخ، دزدک، شترخون، بیاره، چم بلبل، کینه باشت، سربیشه، لیشتر، قلعه رئیسی، سرفاریاب، دیشموک و سوق در دستور کار قرار دارد.
در بخشی از پیام مخابرات آستان آمده است: استان در بحث وضعیت شبکه ارتباطات سیار در رده‌های برتر کشوری قرار دارد، گرچه ازسال‌های گذشته تا کنون، سرقت ازسایت‌ها، تجهیزات واماکن مخابراتی خساراتی جبران ناپذیر در وضعیت ارتباطی استان به ویژه روستاها به وجود آورده ومخابرات منطقه نیز برحسب رسالت ذاتی خود وجهت رفاه حال مردم شریف استان درکمترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی سایت‌های مورد سرقت، کرده است.
از سال ۸۸ فقط در نقاطی که دارای تعهد پروانه‌ای است موظف به توسعه و ارتباط می‌باشد که در خارج از حریم شهرها می‌توان به جاده‌های ارتباطی استان ونقاطی که شبکه ارتباطی وجود داشته تاکنون پایداری شبکه پوشش جاده‌ای استان بر اساس شاخص سازمان تنظیم مقررات رادیویی برقرار است وگاهی حفاری‌ها و خاکبرداری‌های کنار جاده‌ای منجر به قطع فیبر نوری سایت‌ها می‌شود که تامرتغع نمودن آن توسط همکاران، شاهد ناپایداری ارتباطی درآن محور می‌باشیم.
 
در این گزارش آمده است: نقاط روستایی که تاکنون ارتباط نداشته جزء تعهدات مخابرات منطقه نبوده (به عنوان نمونه روستای راهمالی) اداره کل فناوری ارتباطات در قالب طرح USO موظف به برقراری ارتباط جهت این روستاها می‌باشد که درسفر اخیر مقام عالی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات نیز به این مهم اشاره شد، امید می‌رود نماینده دلسوز وفهیم شهرستان‌های بویراحمد و دنا که اقدامات موثری جهت حوزه انتخابیه خود برداشته‌اند، رایزنی‌های لازم جهت تخصیص اعتبارات ازطریق وزارت ارتباطات داشته باشند تا نهادهای متولی بتوانندنسبت به طراحی تجهیزات و ایجاد بستراینترنت پرسرعت اقدام کنند و روستای راهمالی نیز دارای مرکزتلفن ثابت ۲۵۶ شماره‌ای است و تجهیزات ADSL آن نصب ودرحال کاربوده و مردم شریف آن روستا نیز ازآن استفاده می‌نمایند و ارتباط موبایلی آن نیز از طریق سایت بیاره انجام می‌گیرد تا یک ماه دیگر ۳G آن راه اندازی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیحسین
Iran, Islamic Republic of
بخدا مخابرات استان تعطیل تعطیل است
جاودانخرد
Iran, Islamic Republic of
مدیران مخابرات بجز اقای محمدی مدیر شهرستان دنا اصلا جوابگوی مردم نیستند چرا که چندین بار جهت انتن دهی روستای سمندی بهرامبیگی بالغ بر ۸۰ خانوار به مخابرات استان مراجعه کردیم واقذامی نشد در حالی که با یه جابجایی ساده بدون از هزینه زیر ساخت مشکل مردم رفع میشد درود بر اقای محمدی مدیر شهرستان دنا ولی بقیه مدیران استان چندین ساله این مشکل را حل نمیکنند
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
افتخاری باید برود
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
افتخاری برو
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در روستای بیاره که دکل هم به اسم آن است انتن تلویزیون ضعیفه موبایل آنتن نمیده ایرانی و نقطه کوره
مردم
Iran, Islamic Republic of
انصافا شرف آباد آنتن دهی به شدت ضعیفه و اینترنت هم نداره اون هم با وجود فاصله اندک تا مرکز شهر
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
نماینده دلسوز و پیگیر البته بدون جنجال و هیاهوی رسانه ای آقای زارعی می باشد.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
یعنی تایه ماه دیگه روستاهای نامبرده تحت پوشش۳Gو۴Gقرار میگیرن؟
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
یعنی تایه ماه دیگه روستاهای نامبرده تحت پوشش۳Gو۴Gقرار میگیرن؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1