تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۲۸۵۶۲۰

از سه‌شنبه «حاج عدل» تا جمعه «فرماندار بویراحمد»؛ آیا استاندار گوشش به این حرف‌ها بدهکار است؟

۶
۰
کبنا ؛بعد از اعتراض‌های عدل هاشمی‌پور به نحوه توزیع اعتبارات، محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد توزیع ناعادلانه اعتبارات را مشکل این استان دانست.

به گزارش کبنا از یاسوج، همین سه روز پیش بود یعنی سه‌شنبه ۲۵ مهرماه که عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جلسه‌ای که استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد این استان حضور داشت با صدای رسا خطاب به استاندار گفت: ما از تخصیص اعتبارات شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام ناراضی هستیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس در آن جلسه از عملکرد سازمان برنامه و بودجه این استان بشدت انتقاد و تاکید کرد تا مادامی که یک نیروی انسانی با مسئولیت بالا در این سازمان گماشته نشود بدون شک حق مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در تقسیم اعتبارات پرداخت نمی شود و به همین خاطر اعتباراتی را که توسط این سازمان توزیع می شود سودی برای چهار شهرستان محروم کهگیلویه بزرگ ندارد.
وی‌گفت: ما به عنوان مسئولان استانی و شهرستانی به‌همراه مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از عملکرد سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تخصیص اعتبارات ناراضی هستیم و البته فرصت‌های فراوانی به این سازمان دادیم تا اصلاح بشود اما انگار چون نیروی انسانی با مسئولیت در این سازمان نداریم همچنان باید نارضایتی ها ادامه یابد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت‌های ۴۰ ساله کهگیلویه بزرگ در حوزه‌های مختلف زیرساختی، خاطرنشان کرد: با توجه به تجاربی که استاندار جدید دارند، قطعاً امیدوارم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که در ۴۰ سال گذشته در حوزه‌های سیاسی و صنعتی مورد بی مهری قرار گرفتند، دوباره جان تازه‌ای بگیرد.
هاشمی پور با اظهار امیدواری به آشنایی کامل استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مباحث مختلف بویژه مباحث بودجه ای، تصریح کرد: خوشبختانه استاندار جدید اطلاعات خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در اختیار دارد و به یقین خواهند رسید که چرا ما از سازمان برنامه و بودجه استان ناراضی هستیم.
 
امروز ۲۸ مهرماه محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز با حضور نماینده بویراحمد و دنا و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل شورای اسلامی شهر یاسوج خطاب به استاندار گفت: توزیع ناعادلانه اعتبارات دراین استان به یک مشکل تبدیل شده که انتظار می‌رود این روند توسط نماینده عالی دولت رسیدگی شود.
وی با اشاره به بی توجهی به بافت فرسوده در شهر یاسوج، عنوان کرد: از ۵ میلیارد تومان اعتبارات بافت فرسوده ۴٫۵ میلیارد تومان به یک شهرستان خاص اختصاص یافته است.
گرچه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری کهگیلویه به نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفته بود؛ این بی‌مهری‌ها در خصوص شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام ربطی به نظام ندارد و نظام خدماتی زیادی ارائه داده است و به این خاطر است که شماها (مجموعه مدیران استان) زیر یک سقف جمع نشدید.
به گزارش کبنا، این در حالی است که قبل از آمدن علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سایر مسوولان مختلف نارضایتی و گلایه‌های زیادی در این ربطه داشتند.
حال باید ببینم که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه چه واکنشی نشان می‌دهد و یا اصلاً گوشش به این حرف‌ها بدهکار هست یا نه؟ و آیا نحوه توزیع اعتبارات را برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شفاف و روشن می‌کنند تا دیگر جایی برای هیچ گونه شبهه و ابهاماتی نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اینجا هم هر که سی خوشه،با هم مهربون باشید،
تيرتاجى
Iran, Islamic Republic of
دیوار از دکتر نوروزى کوتاه تر ندیدن ، بابا ناتوانى شما در مقابل دکتر تاجگردون با این حاشیه ها توجیه نمیشه.........
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون افتخار استانه اینو همه میدونند . ولی این اقای.. این همه ادعا و ناپختگی از چشم همه افتاده
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی نوروزی هس باید وضع همین باشه. باید برکنار بشه
استان
کاش از عدل هاشمی و دکتر نظری سوال میشد شما دو نفر چه گلی به استان زده اید، از وقتی که آمده اند فقط انتقاد دیده ایم از این دو نفر.کاش حداقل تلاش ها و نتایج حاصل از کارشان را توضیح می دادند.
آقای عدل هاشمی و جناب آقای دکتر نظری بدانید خدایی هم هست پس بجای انتقادهای بدون اساس بفکر مردم استان باشید‌
Iran, Islamic Republic of
حرف حق را گفته اگر ایطور نیست سند رو کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1