تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۲۸۵۱۸۷

راه‌اندازی سامانه هوشمند کنترل ترافیک در یاسوج

۰
کبنا ؛سامانه الکترونیکی ثبت ترافیک و تخلفات شهری در شهر یاسوج راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش کبنا، صبح امروز در نشست شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت فرهنگ‌سازی ترافیکی در کنار نصب سیستم‌های الکترونیکی ثبت تخلفات شهری تأکید شد.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن قدردانی از خدمات شهردار پیشین یاسوج و تعامل و ارتباط خوب شهردار جدید، تصریح کرد: برای رفع موانع ترافیکی و سامان بخشیدن به مسائل ترافیک شهری نیازمند تعامل بیش‌ازپیش شهرداری و شورای شهر هستیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: ایجاد واحد مجهز و کامل ترافیک در شهرداری یکی از ضرری‌اتی است که باید مدنظر باشد.
وی بیان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا با نصب سامانه کنترل مانیتورینگ ثبت ترافیک و تخلفات شهر، دیگر نیازی به حضور ۲۴ ساعته پلیس در برخی معابر نباشیم و از سویی هشداری باشد برای رانندگان تا خدای‌ناکرده برای خود و دیگران حادثه‌آفرینی نکنند.
در ادامه شهردار یاسوج اظهار داشت: ترافیک سطح شهر متأثر از عواملی است که زیرساخت‌های شهری، شلوغی و شرایط حاشیه‌ها و عوامل انسانی برخی از مهم‌ترین عوامل آن به شمار می‌روند.
نستهن مقدم تصریح کرد: برای برون‌رفت از معضلات ترافیکی مرکز استان باید ضمن فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح و اصولی، تجهیز زیرساخت‌ها، تکمیل و راه‌اندازی پل‌های سوم و چهارم بشار و کمربندی‌های حاشیه شهر را با قید فوریت در دستور کار قرارداد.
وی افزود: با پیگیری‌ها و جلسه خوبی که با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتیم قرار شد سامانه‌های الکترونیکی پایش ترافیک در سطح شهر یاسوج نصب و راه‌اندازی شود.
شهردار یاسوج بیان داشت: بدون شک در کنار ابزار بازدارنده نیاز به فرهنگ‌سازی و همراهی خود مردم بیش از هر چیزی احساس می‌شود و امیدواریم شهروندان عزیز برای حفظ سلامت خود و سایر همنوعان، رعایت قوانین و مقررات رانندگی را برای خود امری واجب و ضروری قلمداد کنند.
رئیس شورای شهر یاسوج نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: رفع مشکلات ترافیکی در وهله اول کمک و همراهی مردم و در ادامه تلاش و جدیت همه دستگاه‌ها برای ارتقاء زیرساخت‌ها و توسعه و تجهیز پل‌ها، خیابان‌ها و معابر را می‌طلبد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1