تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۲۸۴۵۴۰

برگزاری همایش پیوند اولیاء و مربیان درگچساران+تصاویر 

۵
۰
کبنا ؛همایش بزرگ " پیوند اولیاء و مربیان " با حضور رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس آموزش و پرورش گچساران و جمعی از مدیران ادارات در دبستان دخترانه آسیه برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران در این همایش عنوان کرد: اولیاء و مربیان، سند تحول بنیادین  شعار امروز هفته پیوند اولیاء و مربیان بوده و رسیدن به چشم انداز سند تحول بنیادین، حمایت و همکاری خانواده ها را می طلبد.
سید ظهیرالدین پورالحسینی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری  که "  آموزش و پرورش" را  قاعده، اساس و شالوده کشور می داند، عنوان کرد: صلاح  و رفاه مملکت ایران  عزیز در  به روز بودن و کارآمدی آموزش و پرورش می باشد و نقش خانواده در کنار آموزش و پرورش در ساختن نسل آینده ی ایران اسلامی  بسیار مهم است.
وی انسجام  و گرم بودن کانون خانواده را باعث پایین آمدن آسیب های جامعه ذکر نمود.
پورالحسینی با بیان اینکه تهدید آسیب های اجتماعی برای خانواده های  ایرانی بسیار جدی است، خانواده های ایرانی  را  به استفاده ی  درست  از فضای  مجازی  دعوت نمود.
رئیس گروه انجمن اولیاء و مربیان استان کهگیلویه و بویراحمد درادامه از حضور گرم اولیای دانش آموزی تشکر و بیان داشت: ۴۰ درصد وقت دانش آموزان  در مدرسه هست  و ۶۰ درصد  وقت در کنار خانواده است و این اصل نقش خانواده  را در تربیت صحیح دانش آموزان  نشان می دهد.
ناصر بشیری از خانواده ها دعوت  نمود که همکاری، ارتباط و تعامل  بیشتری  با مدرسه  ایجاد شود تا آموزش  و تربیت دانش آموزان به شکل  بهتر وصحیح تری ادامه یابد.
بشیری عنوان کرد : بحث "  محبت  و دیده  شدن  فرزندان "  مهمترین معضل امروزی دانش آموزان است که خانواده ها سعی نمایند وقت بیشتری به بچه های خود اختصاص دهند.
گزارش: حبیب قلندری

 
نام شما

آدرس ايميل شما

اولیا دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
چرا از اولیا دعوت نشده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بجای این جلسات به مدیریت دبیرستان دخترانه کوثر که بابت استفاده از تلفن مدرسه با خانواده ازدانش آموز نقداًوجه دریافت می کنند.تذکردهید.لطفاً
حسینی
باسلام جناب آقایان اموزش وپرورش خیلی ازدانش آموزان خصوص مدرسه شاهدکارکنان کوچه روبروی درمانگاه تا..ی حرف میزنندمگه دوران ج.
فرهنکی
Iran, Islamic Republic of
اگه اولیا دعوت نشدن پس اینا کین عزیز ؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ممنون از مدیر آموزش و پرورش بخاطر برگزاری این جلسات. موفق باشی سید بزرگوار
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1