تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۲۸۴۲۷۱

به انزوا رفتن آمریکا با چوب اسرائیل و عربستان

۰
کبنا ؛ بخشدار مرکزی چرام گفت: سخنرانی و مواضع جدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قبال برجام و ملت بزرگ ایران را کوبیدن بر طبل تو خالی و سرسپردگی در مقابل سیاست‌های شیطانی اسرائیل و عربستان است و دروغ‌های سخیف و وقیحانه ترامپ اسارت بیش از بیش او در دام لابی‌های جنگ طلب صهیونیستی و عربی مشخص می‌کند.
سیدالیاس افسردیر با فصل الخطاب خواندن فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری، بزرگ‌ترین پیام مواضع جدید دونالد ترامپ درباره برجام را به گواه دوست و دشمن و در کمتر از ۲۴ ساعت، اقتدار و صلح طلبی هرچه بیش تر جمهوری اسلامی ایران و انزوا و جنگ طلبی بیش از بیش ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در سطح جامعه جهانی دانست.
بخشدار مرکزی چرام با بیان اینکه برجام «آمریکا را کلافه کرده است. با تشکر ویژه از صبر، هوش و شجاعت اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای، خشم، عصبانیت و انزاوی امروز آمریکا در جامعه جهانی را میوه و ثمره قابل لمس و غیرقابل کتمان برجام دانست.
وی با اشاره به مواضع تند، صریح و غیره منتظره اعضای ۵+۱ و رسانه‌های بین المللی در مقابل رئیس جمهور آمریکا و همچنین تنها گذاشتن ترامپ در موضع گیری جدیدش، منتقدان داخلی برجام را به حمایت از برجام این دستاورد و قرارداد مهم جهانی و بین المللی دعوت کرد.
الیاس افسردیر با بیان اینکه سپاه خط مقدم دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دژ مستحکم مقابله با تروریسم جهانی در منطقه است. تروریست را کسانی خواند که با خوی جنگ طلبی و فروش چندصد میلیارد دلاری سلاح و تسلیحات نظامی به تروریست‌های خودساخته و کشورهای عربی، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی خود جهت مصادره جهان در خاورمیانه و آفریقا به کشت و کشتار مردم بی گناه در عراق، یمن، سوریه و افغانستان دست می‌زنند.
افسردیر با بیان اینکه اشتباه تعمدی ترامپ در بیان نام خلیج ع.ر.ب.ی به جای خلیج همیشه فارس دم تکان دادن برای اربابان عربی خود و توهین آشکارا به فرهنگ و تاریخ چندهزارساله ملت بزرگ ایران است. اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را خارج از شآن دیپلماتیک و مایه شرمساری ملت و دولت آمریکا و تدوام بخشیدن به جنگ افروزی در جهان دانست و مواضع سخیفانه ترامپ را موجب همدلی هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران و جناح‌های مختلف فکری و سیاسی دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1